Silver pov:
-C-ce?rostesc nesigur si cred ca sunt mai alba ca de obicei.
-Trebuie sa cunoști haita,pentru a putea încheia ritualul prin care devii Luna mea.imi zice calm si delicat luandu-ma de mana.
-Daca nu ma vor placea?întreb rușinata
-Silv' tu te auzi macar?Cine nu te place e treaba lor.Eu te iubesc!imi zice si ma săruta scurt.
-Ok,dar dacă cineva ma enervează, tu răspunzi de cadavru.ii spun mai serioasa ca niciodată
Austin pov:
-Ok,dar daca cineva ma enervează, tu răspunzi de cadavru.imi zice ,dar eu bufnesc in ras cand vad ce privire de gheata imi arunca imi înghit si limba si rasul.
-Ok,te vor adora!Acum hai la somn!Maine la școală. zic si o aud oftând.
-Ma duc sa fac o baie.zice si pleacă in dressing pentru a-si lua ce are nevoie ca mai apoi sa meargă in baie.Încuie ușa si apoi aud robinetul.
O las in pace si ma duc la Kevin in camera pentru
a-l întreba despre incidentul cu sufletul meu pereche... Bat la ușă si imi răspunde un Kevin nervos si...excitat...-Ce-i?ma intreaba ofticat ca nu a putut sa-si termine treaba..
-Vreau sa te întreb ceva.Am zis si am intrat in camera lui cand s-a dat din ușă.
-Ce-i?repeta întrebarea dar de data asta a fost Raven care era își așeza pijamaua mai bine.
-Cand te-ai întâlnit cu Silver ce ai făcut? întreb ridicând o sprânceană
-Pai cand am ajuns la școală, am simțit un miros străin si am inceput sa o caut prin școală.. Am urmat mirosul de zapada si scorțișoară pana in biroul directorului de unde a ieșit Silver foarte nervoasa,cand am vazut-o prima data,am crezut ca e nebuna sa se vopsească alb si sa își rujeze buzele albastre... In fine...am inceput sa mârâi amenințător la ea si am intrebat-o ce căuta aici si cine e,ea mi-a răspuns ca nu e treaba mea si ca este cineva,apoi și-a pus mana peste a mea si nu stiu cum,mi-a înghețat sângele in vene ca mai apoi sa ma trezesc in peretele școlii.La inceput am crezut ca e un Rouge, dar cu astfel de putere...zice cu admirație si teama in glas,iar pe mine m-a lăsat prost.Stiu ce e Beta-ul haitei,dar chiar asa...
-Eu plec,mersi de răspuns si noapte buna... zic si ma indrept spre ușă
-Daca vom dormi..mormăie Raven,iar eu chicotesc.
Plec in camera mea si al lui Silver,doar sa o vad cum doarme...Merg la baie,fac un dus si ma bag in pat lângă ea ca mai apoi sa adorm instant.
Dimineața...
Silver pov:
Ma trezesc dimineața si invers sa ma dau jos din pat,dat o mana nu ma lasă.
-Unde crezi ca pleci? ma întreabă Austin cu o voce sexi
-La baie,avem școală. zic si imi da drumul doar ca sa se întoarcă pe partea cealaltă.
Imi dau ochii peste cap si ma indrept spre baie. Imi fac un dus de 15 minute si ies din baie înfășurată intr-un prosop pufos negru. Il găsesc pe Austin treaz si gânditor.
Plec in dressing si ma îmbrac asa(fara peruca):
CITEȘTI
Cold as ice... //IN PAUZA//
Про оборотнейEa:Fata ciudată din liceu datorita parului alb ca zăpada,pielea de porțelan,ochii caprui reci ca gheata, si singura din liceu care este un vârcolac,nimeni nu știe acest aspect.Nu are nici un prieten.De familie este tratata cu răceală si are puteri d...