Έχετε ακουστά μόνο για τις δεκατρείς περιοχές;Καιρώς αυτό να αλλάξει.
Πριν από περίπου 24 χρόνια ήταν δεκατέσσερις περιοχές....Εκεί ζούσαν οι λεγόμενοι 'Άβοξ'.Ήταν μια κοινότητα που εκπεδέυονταν μια ζωή για να κάνουν εκστρατεία εναντίον της Κάπιτολ από τον παππού του Σενέκα Κραίν.Όταν οι Άβοξ ήταν έτοιμοι να κάνουν την εξέγερση τους,η Κάπιτολ είσβαλε στην δεκατέσσερα.Έκανε όσους είχαν αρχήσει την εκπαίδευση να ξεχάσουν τα πάντα.Οικογένειες χωρίστηκαν και μια από αυτές ήταν της FoxFace.Η γιαγιά της Καθ,και ο παππούς της Τζόν είχαν ξεχάσει το παιδί τους την Άννα,που ήταν 3 ετών και είχε επηζήσει μαζί με ένα άλλο αγόρι τον Πίτερ που ήταν κι αυτός τριών.
Μεγαλώθηκαν στην Κάπιτολ μέχρι τα δεκαπέντε.Η Άννα,ήταν κοκκινομάλα και είχε μπλε μάτια και ο Πίτερ είχε καστανά μαλλιά και καστανά μάτια.Όταν είχαν γίνει δεκαπέντε,η εξέργεση είχε γίνει αλλά οι περιοχές είχαν αποτύχει.Έτσι όταν άρχισαν οι πρώτοι αγώνες η Άννα και ο Πίτερ ήταν οι ξεχωριστοί διαγωνιζόμενοι της περιοχής 14.
Όταν όμως το παιχνίδι άρχισε,δύο παιδιά πέθαναν,γιατί έτρεξαν πριν να τελιώσουν τα 60 δεύτερα.
Καθώς το παιχνίδι τέλιωνε,κάτι μεγάλα σκυλιά κατασπάραξαν πολλούς και έτσι μόνο η Άννα και ο Πίτερ έμειναν ζωντανοί.
Ο Πίτερ κοίταζε την κοιλιά της Άννα,που ήταν λυπόθυμη,επειδή τα σκυλιά την είχαν δαγκώσει.Πήρε την απόφασιση του και σκοτώθηκε.
Όταν ξύπνησε η Άννα,ήταν η νικήτρια των αγώνων,και ασφαλής για να γεννήσει.Αλλά είχε χάσει κάτι πολύ σημαντικότερο.Την αγάπη της ζωής της.
Ελπίζω να σας άρεσε αν και ήταν υπερβολικά μικρό!Αλλά θα ξαναγράψω κι άλλο Hunger Games Fanfiction,το υπόσχομαι!