Г.т на Ребека
-Това ли е Ксандър?
-Същия
Вече влязохме я тях
- Защо ме целуна?
- Видях го да ни зяпа и нали ми го описваше,та запрелича ми на него и нали си му казала ,че сме гаджета...
- Добре,но между другото ,беше невероятна целувка
- И още как,двама професионалисти.
- Трябва да повторим някой път.
Г.т на ЛюкТя какво каза? Отидох до нея,беше се подпряла на плота и гледаше телефона си. Повдигнах брадичката ѝ и я целунах страстно,тя отвърна и остави телефона стиснх задника ѝ.
- скачай
Пормърморих целувайки я,направи го и се уви около мен. Хвана врата ми и продължихме със страстните целувки,до моята стая. Поставих я на леглото настанявайки се над нея. Започнах бавно да развръзвам връзките на блузата ѝ(още е облечена с дрехите от миналата част),тя знае,че обичам да играя. Бавно свалих блузата ѝ.
Г.т. на РебекаБавно свали блузата ми,сега е мой ред. Започнах да надигам тениската му и щом приключих,преминах по плочките на корема му,не бяха чак толкова изразени,но си личаха. Започна да целува рамената ми,после между гърдите ми,изпъшках, корема ми,като го облиза бавно и съблазнително(нямам гъдел и никога не съм имала) разкопча и премахна късите ми панталонки, премахна и свойтв дънки. Разкопчах сутиена си и го махнах,той хвана едната ми гърда ,започвайки да я върти,докато другата му ръка ,започна да се движи около интимните ми части,започнах да издавам стонове,накрая премахна гащичките ми и се разположи на входа ми,но с глава,започна да върти езика си ,а аз почти свърших. Свали боксерките си и както си мислех,че ще влезе той не го направи,вместо това започна бавно да се търка,а аз направо едвам се сдържах,както и той,поне така изглежда. Явно не издържа и влезе в мен,след няколко тласъка свършихме.
- Това беше най-якия секс някога!
- Така е
Потвърди той...
Той смени чаршфите,докато се къпех в банята му,след това ми даде негова тениска и заспахме.(Шантава част,много развратна,но сега,какво да се прави. Дано ви изкефи,попринцип не обичам авторски бележки,да знаете.)
YOU ARE READING
Различна си
RomanceТя бе жестоко изоставена от своя приятел. -Всичко беше лъжа,всяка целувка,всичко! Приеми го, не те обичам!- изкрещя той Момичето се разплка и избяга Дап,това е моята може би банална история. Казвам се Ребека и бях на шестнадесет ,когато ме разбиха...