Korkunç Şaka.!

91 2 0
                                    

Arkadaşlarla oturmuş akşama neler yapsak diye düşünüyoduk mine korku hikayeleri merve yastık savaşı bende kitap okuyalı9m dedim tabiki herkes bunu tersledi ve yastık savaşına karar verdik yastık savaşı için hereks yerleri aldı minenın evinde yukarıdaki kocaman olan odada 3 'e kadar saydık ve başladık delicesine eğleniyorduk yorulduk  ve kahve içmeye giderken mine merveyi merdivenlerden ittirdi merve yuvarlandı yere vardığında bayılmış ve kolunu kımıldatamıyordu bizde direk yukarıya çıkıp merveye ilaç getirmiştik ama baya bi zaman kaybetmiştik çünkü ilacı bulamamıştık ondan sonra aşağıya indiğimizde uyanık  ama sanki  yüzü bembeyaz kesildi göz rengi değişmiş gibiydi takmadık  kahve içmeye gittik tabi merveyede hep soru soruyoduk nasılsın iyimisin mine her seferinde özür diliyodu  sanki merve değişmişti ya da bana öyle geliyordu birden ayaklandı ve küfretmeye başladı  acaip korktuk altımıza felan edebilirdik o şekil yani herneyse işte merve o hızla yukarıya çıkıp yastığı alıp içine mutfaktan aldığı bıçağı koydu ve bize Siz ölmelisiniz dedi korktuk ve bize en yakın olan  odaya geçtik şansımıza tuvalete girmiştık kapıyı kilitledik içerden sesler kesildi mineyle ben altımıza edebilrdik ses kesilince ABD deki korku filmlerinde kızlar direk ses gelen yere doğru giderya bizde yapalım dedik kapıyı açtık merveyi görünce o hızla tekrar banyo çıkamıyoduk benim telefon yukarıda kalmıştı ama minenin telefon bağımlılığı sonunda iyi yönünü göstermişti telefonu yanındaydı ama kontürü yokdu :( Neyse biz direk polisi aradık baya bi olayı anlatmaya çalıştık inanmadılar ben konuşmuştum şimdi mine deniyecekti ama başka bir yalanla bende merak ettim ve mine burada hırsız var acil yetişmeniz lazım biz banyoda saklanıyoruz dedi tabi onlarda inandı adresi verdi.Polis yarım saate buradaydı biz kapı açıldığını duyunca direk sevindik polis eve girince hırsızı aramaya başladı tabi mervede orada oturuyordu polis kapıyı açık unuttu bizde dışarıya koştuk ağlayarak polis merveyi tuttu tam götürüyordu noldu bilemezsiniz!

Merve yüzünde ki makyajı sildi elindeki yastığı bıraktı ve bize Abi çok ödlekmişsiniz yaa dedi.!! Mineyle merveyi dayak komasına soktuk ama polisleri kandırdığımız için ceza da almıştık. :( Bundan sonra mineden intikamımız kötü olucaktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Korkunç Şaka.!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin