Amikor meglattam Aaront azon a szórakozó helyen ülni ahová hívtam a mostani egy éjszakás kalandom, a gyomromban valami fura érzés lett ami úgy is maradt és néha fel is erősödött. Már nem tartottam a mai napot jó ötletnek, de amikor betoppant azon az ajtón akkor minden megváltozott.
Beszélgettünk egy "keveset" utánna kimentünk sétálni Dani-val. Majd elmentünk az épület mögé és elkaptam őt és már a nyelvem a torkában volt. Ő hozzámsimult majd közben végig tapogatott engem, különösen a ferfiasságomnál. Mikor már éreztem is volna valamit akkor valaki
- Khmmm -
Mi hirtelen a hang felé vittük a fejünket. És Aaron ott volt gondolom végig nézte, amit nem hiszem hogy szerettem volna, de még mindig nem értem miért is érdekel ez engem. De vaníliás azt súgta hogy hadjam ott Danit és menjek Aaron után.Danit szó nélkül otthagytam és elkezdtem keresni Aaront. De fogalmam sincs hogy hová tűnt, vagy hogy merre ment. Elkezdtem futni a park felé ahol kis millió gyerek állt ott és ittak, törtek, zúztak autónál tudtam hogy ezt Aaronak soha nem hagyhatnám. Körülnéztem valahogy rajtuk és sehol sem találtam meg abban a tömegben. Bementem a szórakozó helyre körbe néztem mindent alaposan meg néztem a mellék helyiséget is, de semmi. Már nagyon kezdtem félni hogy hol van, mi történt vele vagy inkább mit csinál magával. Hirtelen az egyik boxban megláttam a kabátját. Oda mentem és ott ültek páran.
- Sziasztok, nem ismeritek véletlenül Aaront? - kérdeztem kicsit hangosan és ilyedten.
- Miért mit akarsz tőle? - vágta hozzám a kiborotvált hajú lány.
- Nah nézzétek, gondolom a barátai vagytok szóval kurvára az a helyzet... ilyenkor elcsuklott a hangom, ... csak ha látjátok akkor mondjátok meg neki hogy...mindedj is. - gyorsan elfordultam onnan és kimentem az ajtón, nem tudtam hova megyek, de azt tudtam hogy nem mondhattam nekik semmit, nem akartam hogy aggódjanak miattam.Balra vettem az irányt és csak mentem jártam az utcákat, fogalmam sem volt hogy hová megyek csak mentem. Már totál szett voltam esve legszívesebben elorditottam volna magam.
Már vagy 20perce csak sétálok már rohadt sok utcát bejárva, de hirtelen egy elágozáshoz értem ahol egyenesen mentem volna vagy vissza tértem volna. Elmentem rajta egyenesen majd jobbra kellett térnem, kifelé vezetett az út de nem tudtam mi van arra. Egy balra kanyarodik folyamán betértem szerintem az állomásra. Megyek oda rá állok a peremre, szerencsére nem láttam őt. Ekkor nagyon megörültem mert tudtam hogy fél 4kor megy egy gyors vonat. Amikorementem volna a sínekről egy fényt láttam az átkelőnél. Gyorsabb tempóba váltottam és mentem és láttam néha azt a fényt, de nem tudtam mi az. Hallottam ahogyan a vonat már jön mögöttem ezért a sínek mellett mentem tovább, de hirtelen valaki énekelt, és előről jött. Hirtelen el lettem futni, de a vonat már majdnem mögöttem volt. Soha életemben nem futottam meg ilyen gyorsan. Ahogyan a vonat reflektorjai előre világítottak láttam hogy sétál előre a vonatról tudomást nem véve és csak énekel. A vonat zakatol én futok kiabállok neki a vonat már rá fújta a kertjét is és már kezdett is fékezni a vonat, megállt és hátra nézet, en akkor már oldalról ugrottam érte, elkaptam és le gurultunk a sínek mellett.
Ránéztem és a fülhallgató még mindig a fülében és csak néz rám. Szerencsére nem esett semmi baja. Csak nézett kivettem a fülhallgatót, és csak néztem rá. Majd halkan azt suttogtam - köszönöm -
ESTÁS LEYENDO
love the way you LIE +18 •|💔 Befejezett 🙈|•
Historia Corta[ Gay story] ✓Obszcén szavakat/tartalom +18✓ |• Az események igaz történet alapján jelennek meg a könyvben •| ×Hogy miert is "short story"? Mivel röviden írom a részeket, de igazából romantikus és igaz történet is× Ekkor én nagyon megijedtem hogy mi...