40

1K 92 12
                                    

Минаха се няколко щастливи дни. През тези дни не мислех за никой и нищо. Само за мен и Те. Щастието бе на моя страна.

Днес с Те решихме да отидем на кино, а след киното да си поиграем, само че..... последното ще е изненада.

Сутринта се оправихме, закусихме и седнахме на дивана пред телевизора. Загледахме се докато не стана време да тръгваме. Преоблякохме се и излезнахме. Качихме се в колата на Те и тръгнахме към киното.

Не след дълго стигнахме. Влезнахме вътре и се настанихме на местата ни. Зачакахме филма да почне.

......

Филма свърши и тригмахме обратно към дома на Те.

Сега трябва да действам. Прибрахме се и аз веднага хукнах към стаята ни.

Внимавай Куки! Може да паднеш така!- притеснено извика Те.

Чух го, но продължих да изкачвам стълбите. Стигнах стаята и започнах да оправям....

.........

Куки...- Те отвори леко врата и влезна вътре.

Очите му леко се разшириха и на лицето му се появи закачлива усмивка. Пристъпи леко напред и затвори вратата след себе си. Аз бях легнал на леглото като си придържах главата с едната ми ръка, а другата бях испънал напред. Бях облякъл само едни боксерки и само чаках Те да се качи горе при мен.

На зайчето ти му се играе....- казах със съблазнителен глас.

И на татенцето му се играе зайче...- отвърна ми с дълбокия си и възбуждащ глас Те.

Дойде до мен и започна да се съблича. Някрая остана само по панталон. Застана над мен и ме погледна. Прекарах ръце през врата му и започнах да го целувам страстно по устните.

Отделихме се, за да си поемем въздух. Сега беше шанса ми. Смъкнах едната си ръка по тялото на Те. Стигнах колана на панталона му. Започнах бавно да го разкопчавам. Правех го бавно, за да дразня Те. Виждах жаждата му....

Махнах панталона му и го захвърлих на някъде. Стиснах пакета му през палта на боксерките. Бутнах Те и застанах над надървения му приятел. Засмуках главичката му, а той истена съблазнително.

По едно време Те се изправи и ме накара да застана кучешката като ми махна боксерките. Той махна и своите.

Застанах така както Те поиска. Усетих топлия му език върху входа ми. Не издържах. Той овлажняваше входа ми, но аз вече не издържах.

Мамка му Техьонг! Стига си игра!

Тогава той се заби силно в мен. Аз извиках от болка и хванах чаршафите. Силни стенания огласяха стаята.

Хайде зайче.... нали искаше да съм груб. Викай за татенцето си!- истена шумно.

Виках от удоволствие, което Те ми го доставяше.

Да татенце! Да!

Виках ли виках. А Те се забиваше бясно в мен. Накрая удари специалното ми място и тогава започнах неспирно да викам от удоволствие.

Точно така заек.

След още няколко силни тласъка свърши надълбоко в мен. Силен стон излезе от устата на му.

Той ме обърна и хвана члена ми. Започна да си движи ръката по дължината ми. Забързваше темпото.

Накрая свърших на ръката му, а той облиза всичко.

Легна до мен и ме целуна по челото.

Те....- неуверено започнах да говоря

Да Куки.- отвърна ми той.

Хареса ли ти?- попитах.

Как няма да ми хареса.- каза поглеждайки ме учудено.- Разбира се че ми харесва. Всичко в теб ми харесва.

Благодаря Те.- казах запоследно и затворих очи отнасяйки се към страната на сънищата.

*•* *•* *•* *•* *•* *•*
Ох знам.... Смута не се получи, но какво да правя. Опитвам се да пиша смутове, но не знам..... Ох дано ви харесва.

Texting with "Just Friend" (TaeKook)- завършенаTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang