Yıldızım mı kaydı?

154 10 2
                                    

Her insan her şeyin güzel olması için dua ederdi.  Onlardan biri de bendim. Ne kadar Rabbimizin dediğini yapmaya çalışsak da yine de her şeyi en güzelini en iyisini isterdik. Duamızdi . Hep böyle ölen kişilerin ailesini ve çevresindeki yakınlarını görünce etkilenmessin belkide . Bende öyleydim allah rahmet eylesin, başınız sağolsun der çekip gidersiniz.Geçer dersiniz....
Ama geçmiyor ben 16 yaşındayım bir ablam ve birde abim var .Kardeş kelimesi var ya  işte o hayatın en anlamlı kelimesi .Biz kuzenler kardeş gibiyiz. Ama benim kuzenlerimden öyle bir insan vardı ki gülüşü, hareketleri ,samimiliği, bakışları .Öyle bi bakardı ki zaman durur hayat durur du. Tam kızacak sin o bakışlarıyla yine seni gülümsetir bütün sinirlerini alıp giderdi...
O benim öz abim değil ama bi kuzenden daha fazlası.Abi derdim hatta bize veda etmeden iki gün önce bana vurup .Abi çok acıdı dediğimde,  özür dilerim kardeşim diyerek bi sarıldı.Benim iki abim vardı biri gitti YILDIZ🌠oldu ve ben dilek dilediğim de dileğimi kabul edecek. Şu anda yanımda hissediyorum gözyaşlarımı siliyor 😑ama ben inanmak istemiyorum.Hala çıkıp gelecek, şaka yaptım diyecek, üç kağıtçılık yapacak, çıkıp gelecek gibi hala. Onu son gördüğümde çok güzel gülüyor du yine bunlar delirmiş mi der gibi bakıyordu .Bugün tam 3 hafta oldu . Sana bi sır vereyim mi ben senden daha yakışıklı daha güzel gülen bi insan tanımıyorum ve ben hep abimi alan yaşadı derdim .
Ben hiçbir yakınımı kaybetmemistim ben terkedilmek nasıl bir duygu bilmezdim . Ama aynı gün aynı saat aynı dakikalar içerisinde iki tane yıldızım kaydı ve ben onlara sadece baka bildim hiçbir şey gelmedi elimden o an. Çok zor .keşke ben yıldız olup gitseydim sizin yerinize senin daha yaşayacağın  günlerin vardı be abi oldu mu böyle. Yakışmadı sana .Üşüyor musun abi üstün e kalın bi şeyler ister misin .Korkuyor musun orda korkma olurmu ...sen bizi düşünme biz iyiyiz sen  de iyi ol mutlu ol bizi koru .Yıldız sin ya sen kaydığın zaman yine,  parla sönük bir yıldızlık yakışmaz sana. Üzülme ağlamıyorum desem de inanmazsın zaten .Ayrıldık mi simdi kardeş ini bırakıp gittin mi gerçekten? içimi döküyorum da sadece bir kağıt parçası değilmi yırtılır buruşturulup atılacak bir parça. Asıl hikaye sol yanımda.Geçen her dakika için daha çok özlüyorum seyfom  bu bize yapılırmı bee? Şu anda bi şarkı dinliyorum şarkının adı "gitmedim bak yanindayimm" biliyorum zaten onu ben çok yorgunum bu yaşta bu acı bu sınav fazla değilmi? Rüyama gir istiyorum ama gelmiyorsun küstünmü? Dön geri dön gitmedim de şaka de geri gel yine gül istediğin her şeyi yaparız geri gel gel ya sen bize kıyamazsın ki..

Hep kazanan sen oldun.bile bile kaybettim .nasıl kiyardim sana ?canımdan oteydin. SANA YALAN GELSE DE ÖLESİYE SEVİLDİN  ...😔❤Ah be sen ne hayaller kurdun. Canım yanıyor. ..Hemde çok yanıyor her yarayı bir merhem ,bir sargi,bir yarabandi iyileştirir en azından yarayı kapatır ama bu yarayı kapatma ya bunlar yetecek mi ?
- Bu yaralar iyileşecek mi ,kabuk bağlayacak mı?  -Hayır Yıllar ,aylar,günler,saatler geçebilir ama senin bıraktığın acı geçmez. Hiç gitmedin .Bu acı benim elimi kolumu bağladı.
SOL YANIM ÇOK ACIYOR 💔

Çok yaşadın diye sanma kendini daha yaşayacağın günler ilerdeydi. .O gün var ya o kadar mesaj geldiki hepsinin de gönderdiği "iyi misin ?".
Bi insan nasıl olabilir o an için sanki bir yanını alıp gitmişlerdi. Insanoglu işte acıyı yaşayan anlar diye boşuna dememişler...

  

Hayatın Baharını Sonsuzlukta yaşayan melekler.!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin