Leo
Ráno som vstal s tým najúžasnejším pocitom. Zoe ležala vedľa mňa a sladko spala. Dal som jej bozk na čelo a potom na brucho.
Vstal som z postele a šiel do kuchyne urobiť raňajky. Keďže je Zoe tehotná, musí veľa jesť, aby naše dieťatko bolo veľké a silné. V kuchyni som uvaril praženicu, nakrájal chleba, rajčiny a všetko poukladal na stôl.
Počul som, ako niekto ide po schodoch. Pozrel som sa kto to je. Bola to moja princezná Zoe. Podišiel som k nej.,,Ahoj zlatko." Povedala mi.
,,Dobré ráno láska."
,,Už si hore dlho?" Spýtala sa ma a zišla zo schodov.
,,Ani nie. Poď sa najesť. Už musíte byť hladný."
,,Jéj. Ty si spravil raňajky?"
,,Pre moje lásky všetko."
,,Milujeme ťa." Pobozkala ma.
Zoe
Ráno som vstala a Leo už nebol v posteli. Pozrela som sa do kúpeľne a nebol ani tam. Napadlo ma kde je. Môže byť v kuchyni.
Zišla som po schodoch a zazrela ho. Nemýlila som sa. Bol tam. Pripravil mi raňajky. Dokonalosť.
Najlepší a najkrajší pocit, keď sa ráno zobudíte a váš milovaný vám pripraví raňajky. Dokonalé, že?Sadli sme si za stôl a spoločne sme sa naraňajkovali. O malú chvíľu prišla aj Emily so Scottom. Naraňajkovali sa spolu s nami.
,,Uff." Vydýchla som si a bežala na záchod. Znova nevoľno. Emily prišla za mnou.
,,Ďakujem." Povedala som jej.
,,Neďakuj mi. Veď už sme rodina a rodina si pomáha."
,,Aj to je pravda." Opláchla som sa.
,,Idem sa do izby prezliecť. Ideš so mnou?" Spýtala som sa od Emily.
,,Jasné." Šli sme ku mne do izby. Ja som si vybrala nejaký ten outfit.
Leo
Sedeli sme so Scottom v kuchyni a rozprávali sa.
,,Leo?"
,,Áno?"
,,Kedy budete mať svadbu?"
,,Neviem. Ešte sme sa o tom so Zoe nerozprávali. Asi pred tým než Zoe porodí. Neviem. Musíme sa dohodnúť." Scott len chápavo prikývol a jedol ďalej.
Onedlho prišla Zoe spoločne s Emily.,,Ááá sestrička. Dobre, že ideš." Začal Scott.
,,Práve sa bavíme o termíne svadby."
,,A načo ste prišli?" Zasmiala sa.
,,Že nemáme nič neplánovane." Povedal som so smiechom.
,,Tak začnime plánovať!" Zvolala Emily.
,,Emily má pravdu." Prikývla Zoe.
Zoe
Vyšla som zo svojej izby spolu s Emily. Šli sme za chalanmi do kuchyne. Vraj sa bavili o našej svadbe s Leom. Termín svadby? Fúha. To ma ani nenapadlo.
Emily vykríkla, že máme začať plánovať. Asi je to dobrý nápad. Nechcem mať na sebe svadobné šaty v šiestom alebo v siedmom mesiaci. Čím skôr, tým lepšie.
Chcem mať krásne šaty a zmestiť sa do nich. Asi majú pravdu. Mali by sme sa s Leom dohodnúť na termíne našej svadby.
ESTÁS LEYENDO
●Bad Couple●Dokončené●
Novela Juvenil♥#1 in TEEN FICTION♥(19.09.2017)♥Čo sa stane keď Bad boy spozná babu podľa jeho predstáv?♥ Všetko sa dozviete v našom príbehu♥. Prajeme príjemné čítanie♥.