kombin

2.8K 72 41
                                    

Sabah uyandım.Hemen banyoya gidip elimi yüzümi yıkadım.Dişlerimi gırçaladom falan.Hemen dolabımdan kıyafet seçmek için baktım.Siyah bir kazak yırtık siyah bir pantolon giydim.(multide giydiklerini görürsünüz😊) Bugün rahat giyindim ve hava soğuktı biraz.Ama ben hırka almadım.Bu gün biraz daha makyaş yapasım geldi.Aynamın larşısına geçtim.Smoki ay yaptım (nasıl yazıldığını bilmiyorum yani dumanlı göz makyajı) eyeliner sürdüm gçz kalemi sürdüm.Mavi gözlerim krtaya çıktı.Kylielerimde mat ve kahvemsi bir renk sürdüm.Güzel olmuştum aalında.Aşapı indim.
Ben:melek sultanım geene döktürmüşsün.
Melek:saol yavrum otur hadi.Bavamı ve annemi öpüp oturum.Patates kızartması aldım tabağıma.Peynir zeytin derken tabağım doldu.Ben de yrdim ve araba anahtarlarımı alıp çıktım.Gazı kökledim.Okula drift çekerek gittim.Mafya olduğum için nişanım iyidir.Elimdeki taşla tam okul direğini vurdum.Sonra arabadan indim.Gene bahçedekiler bana baktı.Mertcanlar banklarfaydılar.
Mertcanların çetesi
Selim
Meriç
Mertcan
Bora
Devam edelimtimciklmkiler de banktaydı.Ama daha yeni indiler ve beni görmediler.Bende yavaşça yürüyüp çağatayı yanağından öptüm.Arkadan gelince bir korku.Bizde duygu ile bu hallerine güldük.Ders vaktiudi biz orada hala çağaray gülerken mertcan sinirle sınıfa çıktı.Sora duygu aynısını emire yaptı yanı bizi takşit ettiler.O sırafa bir hışımla Meriö kalktı.Cansu ve yandaşı elif yanımıza feldi.
Cansu:naber s....r....t..k .
Ayağa kalktım kolunu tuttum.
Ben:Bana ba-
Elif:Asil sen bize bak.
Sonra cansuyu yere yaturıp yumruk atmaya başladım.Oda bişişer yapmaya çalışıyodu ama tapamıyodu.
Elif arkadan beni saçımı çekti o sırada duygu onun üstüne atladı yumruk atıyodu.İkisininde burnu kanıtodu bağırıyorlardı.Sonra merycan gelip
M:kalk diye bağırdı
Ben:kes sesini lannnn sen vana emir veremssin dedim.Sonra bi anda bütün okul sustu.
M:Emir ver-
Ben:messin!
Sonra son bir yımruk atıp kalktım duyguda öyle taptı.Cansutu yakasından tutp kaldırdım.mertcanın üstüne attım:al s...r..t.ğ..nü dedim ve sınıfa çıktım.

Der arasundayken telim çaldı babam arıyodu.
Babam:Gece çabuk gel depoya baskın yaltular dedi.
Ben:O p...ç korumalar ne yapıyo orda dedim ve gekiyoruz diyip lapattım.Bütün sınıf bakıyodu
Ben:Kalkın vizim depoya baskın yapmışar dedim.
Duygu emir ve çağatay silahlarını çıkarttı bende çıkartım.Giderken mertcanın bana baktıpunı fark ettim.Arabalara binip bizim mekana gittik.Atel ediyorlardı
sonra birden mertcanlar geldi.
Babam:mertcan çabuk evrakları aldılat.
Ben hala şaşkındım babam mertcanj tanıyomuydu???
Mertcan evrakları alırken silah silaha birbirlerinin kafalarına tuttular.Adamın elinde evrak vardı.Ben arkadan geçip aşdığımda silahı ban dığru tuttu sonra bemde ona tutum.Mertcan tam kafasını sıkacakken 1 el silah sesi duyuldum
Ben:duyguuuu!!
Diye bağırdım
Ben::allag kahretsin nour gözünü kapama derken dıygu
Du:özür dileri-
Göxü kapaıyodu ambulans sesi geldi ve hastaneye gitmeye başladık ama ben çağatay ve emir ağlamaktan perişan olmuştuk.Merycan o andan fatdalanarak evrakları aşmıştı.babam ve öertcanlarda geliyodu.
Eper duygu ölürse bemde ölürüm dedim sesizce
****!
Balalım ne olacak timcikerim🎄🎄


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 29, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ezikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin