Zrůdná dvojčata!
Takhle jsme s bratrem Gaarou známí nejen v naší vesnici, ale skoro všude na světě.
On v sobě má zapečetěného bájného jednoocasého démona zvaného Ichibi a já zase pětiocasého zvaného Gobi.
Máme pouze sebe, rodiče zemřeli okolo našeho narození.
Oba jsme krutí a jediné životy, které nás zajímají jsou ty naše. Ano, máme i nějaké přátele, u mě to je třeba Uchiha Itachi, nukenin [zběhlý ninja] ze Skryté Listové. Mé přátelství sním je utajené, mohli by ho zajmout nebo i zabít, ikdyž skoro nikdo nezná pravdu o jeho činech a kdo ano, ten má zakázáno něco říct a to přímo od něj. Nechci aby zbytečně zemřel, ikdyž mi jeho život není tak drahý. Jediné důležité jsem já a bráška.
Využíváme sílu pouštního písku, který nosíme v tykvi na zádech, proto jsou naše jména Gaara to Tanaka no Suna [Písečný Gaara a Tanaka].
Ten písek je složen z krve těch, které jsme zabili.
Gaara je se svým Bijuu [ocasý démon] velmi propojený, ale u mě to není tak jednoduché. Mám větrnou podstatu a k tomu písek a díky Gobimu i vodní podstatu ať už je to sebedivnější, Gobi chce větší sílu, a proto kombinuje mou a svou čakru a tvoří se ve mně úplně nový a nebezpečnější Gobi. Často je to nesnesitelná bolest a Itachi říká, že pokud se nenajde někdo nebo něco, co by to zklidnilo, tak že můžu i zemřít.
Přijde to jako dost?
Je u mě ještě jedna zvláštnost, kterou doufám, že mi jednou někdo vysvětlí. Vím, že nejsem z klanu Uchiha, ale narodila jsem se se Sharinganem, ovšem i toho si Gobi všiml a snažil se ho získat, to se mu nepovedlo, ale nějak do něj vložil vodní čakru, takže můj Sharingan je modrý jako voda, proto jsem ještě nebezpečnější, proto jsem jen obyčejná zrůda.
Já i Gaara jsme.
Ale lidé se nás natolik bojí, že nám v ničem neodporují a nevzdorují, takže já i Gaara jsme se bezpečně dostali na ninja akademii ve Skryté Písečné. A tím jsme rozpoutali novou vlnu strachu v Písečné.Vítám vás u svýho novýho příběhu, o trochu jiného než ten minulý 😂
Jak už je v popisu příběhu, prosím ignorujte nesrovnalosti, nejdu úplně podle originálu a ano upravuju si různé věci podle sebe. Vím, že Gaara má písek díky Ichibimu a Gobi není vodní, ale je to můj příběh.Pokusím se přidávat co nejčastěji, ale nic neslibuju. Doufám, že se bude líbit.
ČTEŠ
Tanaka no Suna
FanfictionKrutost a chladnost. Jediné dvě vlastnosti těchto dětí. Gaara s Tanakou jsou dvojčata Jinchuuriki. Mstí se za samotu, opovržení a zlost lidí ve vesnici. Brzy se však jejich životy dost změní. Nic už nebude jako dřív. Pozn. Jestli vám nebude sedět...