8🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

891 69 1
                                    

°•°•°•°•°•°
Előszó:

Nem hibáztathatta magát azért ami. Ha egyszer megérezte a levegő fuvalatában a fémes szagú vért nem volt vissza út. Ösztönein nem tudott uralkodni. Mégha el is feledtette a vér iránti vágya a bosszúról. Mert ösztöneitől hajtva támadta meg ( mégha nem is volt tudatába kit is) az ő által utált személyt.

°•°○•°○●
×Jangmi×
Másnap az iskola zord falai köszöntöttek engem.
Már mindent élesebben vettem ki magam körül.
Egy idő után nagyon zavaró lett. Olyan volt mint amikir az embernek  romlik a szeme és új lencsét kell venni a szemüvegbe. De a lencse megszokásához is idő kell.Először nagyon éles minden és fáj a szemed és könnyezik. De egy idő után már csak ez, emlékké válik.
Ilyen gondolatokkal indultam be az iskola kapuján.
Mimt valamiféle testőr Jungkook rögtön társammá szegődött amikor beléptem az osztályterembe.
Még az osztályfőnőknél js kiharcolta,hogy a mellettem levő üres széken ülhessen egész évben.
Egyszer csak matekon ami a 4. Óránk volt:
-Attól méghogy vámpír vagyok nem kell így vigyáznod rám.-Suttogtam neki a fülébe.
-De igenis kell.-Suttogta vissza határozottan.
-De nem kell.-Suttogtam kicsit már türelmetlenebbül.
Erre válaszul a pad alatt a kezével jó erősen belemarkolt a combomba.
Halkan felszisszentem mire válaszul elkezdte kezével végigsimítani a combomon újra- és újra.
-Jungkook óra van!-Ezt most már a fülébe mondtam.
-És? Úgy se látja senki.-Mondta miközben egyre merészebben járta az utat a combomon.Éreztem az egyenruhás szoknyám alá becsúszó kezét.
Már a harisnyámnál járt amikor:-Tanárnő! Kimehetek a mosdóba?-Kérdeztem kicsit zavartan.
-Igen-Nézett rám egyenesen a matek tanár.
Nem kellett kétszer mondania már szaladtam ki a teremből.
-Miütött Jungkookba?Miért csinálja ezt velem?-Gondoltam miközben betértem a lány wc-be. És kiválasztottam a legutolsó fülkét.
Mikor végeztem a dolgommal kezet mostam.
Megnéztem magamat a tükörben. Most már elviselhető varna íriszeim voltak. Biztos az állatvértől.
Hirtelen a tükörben megpillantottam Jungkookot.
Felriadtam. Már nem az az ember volt akinek ismertem. Perverz vágyai voltak amit rajtam tölt ki.
-Ne bánts! Én ezt nem...-Motyogtam inkább magamnak mint neki.
-De tudom, hogy vágysz rám-Mondta miközben perverz mosolya előjött egyre közelítve felém.
-Miért csinálod ezt?Vagy csináltad órán?-Kérdeztem tőle amikor már a falnak ütköztem hátramenetemben.
Időközben már a hideg csempének nyomtam a hátamat amikor már csak 2 centire volt a szája az én számtól.
-Azért mert vágyom rád-Suttogta miközben megéreztem hideg leheletét a számon.
-De nem ilyen voltál..-Kezdtem amikor félbeszakított.
-Vámpír vagy. Vagyis azonos velem. Amikor átváltozik az a személy aki iránt többet éreztem felerősödnek az érzéseim.
És nálad is így kell lennie. -Mondta miközben szája már az én számat súrolta. Nem kellett több Jungkooknak, teljes erővel megcsókólt.
Én felhasználva új erőmet eltaszítottam magamtól. Nem kellett több neki átrepült a mosdó ajtaja elé.
-Durván szereted?Bedurvulhatok ha akarod.-Jelentette ki miközben emberfeletti gyorsasággal visszatért hozzám és megcsókólt megint. Most már szinte ilyan erősen,hogy azt hittem belülről felfalja a nyelvem.
Erre válaszul én magam se tudom miért visszacsókóltam.
Nekinyomott a falnak immáron leszóritva két karomat a fejem fölé.
-Megfognak látni..-Kezdtem volna amikor még erősebben odatapasztotta akjákt az enyémhez.
A lendülettől vezérelve pólóját ami rajta volt egmarkoltam és szétszakítottam a durva anyagot. Erre válaszul a fehér blúzt ami rajtam volt letépte rólam.
K

özben kicsöngettek és bevezettem Kookot a legutolsó fülkébe.
Rázártam magunkra az ajtót és ő leült a wc támlájára. Beleültem az ölébe. Most én kezdeményeztem a csókót.
Ő visszacsókólt. Le kulcscsontomig . A gyönyörtől felnyögtem.
Ő válaszul a melltartóm fölött a mellkasomat kezdte puszilgatni.
-Szeretlek-Vallotta be suttogva.
-Én is-Mondtam mosolyogva.
De dörömböltek a wc ajtón. Még jó hogy behoztuk a széttépett ruhákat. De hiába Jungkook nem tudta visszahúzni. Kidobta a kukába. Én feltudtam venni a bluzomat ami csak elol szakadt el de meg be lehetett gombolni.
-Én megyek ki elsőként.-Közöltem miközben elfordítottam a zárat.
Nagy meglepetésemre nem egy lány állt előttem hanem Kim Taehyung.
Rögtön megpillantotta a mögöttem lévő Jungkookot.
-Mit csináltatok?-kérdezte haraggal telve a szemében
Nem válaszoltam. -Azt kérdeztem mit csináltatok te Cafka!-ordibálta Tae és a hajamnál fogva kirántott a fülkéből. Rögtön összestem.
Még jó,hogy nem volt senki a wc-ben.
-Hogy mered Bántani!-Jött ki ingerülten Kook.
Rögtön bunyózni kezdtek.
Csakhogy most is véresre harcoltak.
Új vámpírként megéreztem a vérszagot.
Taehyungét.
Egyenesen a véresre vert arcából jött. Próbáltam magamon uralkodni. Nem sok sikerrel.
-Ne ne bántsd!-Kiáltotta el Jungkook de mát túl késő volt. Fejemet el veszve a vértől szívtam Taehyung vérét a testembe

✔A lányból lett vámpír✔Место, где живут истории. Откройте их для себя