Хари Потър и първият път на Джини Уизли

1.1K 24 3
                                    

Джини както и цялото и семейство са магьосници. Вмомента тя е пети курс в училище за магия-Хогуортс. Тя откакто се помни е влюбена в най-добрия приятел на брат си Рон- Хари Потър. В началото се сепваше като го види, но от няколко години бяха станали добри приятели. Тя колкото и да се стараеше да не мисли за една година по-големият Хари не можеше да си го избие от главата. Излизаше с други момчета, но пак мислеше само за него. Тя си мислеше, че няма шанс с него, но се лъжеше понеже не знаеше, че от скоро и той изпитва същото към нея. Идвамата не знаеха за чувствата на другия, Джини се беше научила да ги прикрива, а к вмомента излизаше с Дийн Томас.  Хари просто беше срамежлив на тема момичета, нищо че беше световно известен.
Средата на декември. Джини може и да е сменила няколко гаджета, но все още не беше правила нищо по-сериозно от някой да и се натиска. Тя вървеше към мястото където с Дийн се бяха   разбрали да се срещнат. Тя се опря на стената на въпросния коридор и след две минути и Дийн доиде.
Джини- Здрасти.
Дийн- Здрасти, Джини.
Джини още си седеше опряна на стената. Дийн застана срещу нея, опря си ръцете около нея ба стената и я целуна, тя му отвърна.Той за разлика от друг път искаше нещо повече този път, нещо което тя знаеше, че няма да получи. Той задълбочаваше целувката, а тя се опитваше да го изблъска от себе си. Накрая успя и тръгна към общата стая на Грифиндор, а от там към момичешката спалня. Хвърли си чантата до леглото и се метна върху него. Накстина харесваше Дийн, но му беше казала отдавна, че не иска още. Тя заплака без глас. Не беше усетила кога времето е минало и как вече закакснява за приема на Слъдхорн ( учителя им по отвари). Преоблече се набързо с един тънък черен клин и тъмно синя тениска цялата в пайети-първото което хвана, дори не бяха в нейн стил. Изхварча от стаята и тръгна бързо към кабинета на професора. Когато стигна се кзвини, че е закъсняла и седна на свободния стол до Хари. Вече бяха стигнали до сладоледа. Тя вмомента се радваше, че Дийн не е поканен на тези приеми. Хърмаяни(най-добрата приятелка на Хари и Рон, с Рон се влюбени, но идвамата още не го знаят) попита Джини шепнейки какво е станало.
Джини-Скъсах с Дийн, Миони.
Хърмаяни(Миони)- Оу...съжелявам.
Хари я потупа с една ръка по рамото сякаш казвайки всичко ще се оправи. Тя се насили да се усмихне е кимна.
На коледа той дойде утях и почти се целунаха. После пък скриха учебника на Нечистокръвния принц и се целунаха.
Решаващкя мач по куидич: Грифиндор-Слидерин. Грифиндор победиха с 960 на 380. Джини беше основната гончика и беше вкарала 60 гола, Хаеи както почти всеки път хвана снкча докарвайки 150 точки, а останалите ги бяха вкарали другите двама бкячи на Грифиндор. Спечелиха мача. Джини беше почувствала прилив на адреналин и беше решила, че сега е моментат да каже на Хари, че още е влюбена в него. Те двамата останаха последни в съблекалнкте, той беше капитан на отбора.
Джини- Хари, може ли да ти кажа нещо?
Хари- Да, кажи Джин'.
Джини- Помниш ли, че като бях малка бях влюбена в теб-тя леко се изчерви.
Хари също, но значително по-малко. - И?
Джини- Не съм спкрала.
Хари я погледна в очите- Аз изпитвам същото-, приближи се към нея и я целуна. Тя му отвърна. Той я вдигна така че да си сложи краката на кръста му и тя го направи. Той я притисна между себе си и стената. Целувката беше дълбока, страстна и с език естествено. Хари започна да слиза към врата ѝ. Тя се усмихна. Ключа се завъртя в ключалката. След около минута Хари и Джини бяха голи, в банята на съблекалнята. Бяха влезли в огромноя басейн, служещ за някой от тренировките. Те се натискаха под подата и отвреме на време излизаха над повърхноста за въздух и пак се потапяха. След едно такова потапяне Хари и Джини се спогледаха под водата някак въпросително след което той я опря в стената на басейна и "влезе" в нея. Тя усети остра болка и във водата се разнесе малко кръв, знак, че това е първкят и път, това донякъде зарадва Хари. Скоро болката която изпитваше Джини се превърна в удоволствие. След петнайсет минути те вече се обичаха. Когато се върнаха в общата стая целият дом празнуваше победата. Отборат ги дигна във въздуха. След няколко минути го пуснаха на земята. Нямаше никой на около метар от тях и всички ги гледаха. Очакваха да кажат нещо. Джини се обърна към Хари и го погледна с поглед искащ помощ.

Той се приближи кхм нея, прегърна я с две ръце през талията и я целуна, тя го прегърна през врата и му отвърна

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Той се приближи кхм нея, прегърна я с две ръце през талията и я целуна, тя го прегърна през врата и му отвърна. Чуха се ръкопялкания и подсвирквания. Те се пуснаха, бяха обявили връзката си.

Хари Потър и първият път на Джини УизлиWhere stories live. Discover now