1.

15 0 0
                                    

,, Tento deň bude zaujímavý''. povedala som si keď som len tak tak zliezla z postele. ,, Klára poď dole''! zakričala na mňa mama, ,,pohni si lebo nestihneš školu''! Rýchlo som sa obliekla a utekala do kuchyne kde ma čakali raňajky. Po raňajkách som sa dozvedela od mamy že pôjdeme na chatu. Veľmi som sa tešila pretože som tam ešte nebola. V škole sme písali 3 písomky, ktoré dopadli dobre. ,, Dnes ideme na tú chatu že"? opýtala sa ma moja staršia sestra Simona. ,, Hej, ideme''. povedala som jej. O našej chate sa hovorí že niekde v okolí býva vrah, ktorý si chodí pre svoje obete zrovna do našej chaty. Ale ja som tomu nikdy neverila. Keď sme prišli domov čakalo nás balenie vecí. ,, Dievčatá, pohni te si lebo nestihneme autobus"! skríkla mama na celý dom. ,, Už ideme"! naraz sme povedali so sestrou. Po príchode na chatu som mala husiu kožu. Chata bola stará a vyzerala ako keby v nej horelo. Vnútri to vyzeralo ešte horšie. Steny boli drevenné a nebolo tam ani kúsok svetla. Večer keď mama sa išla rozhliadnuť okolo chatky, so sestrou sme ostali vnútri a rozprávali sme sa. Asi po 20 minútach sme počuli výkrik a tak sme so Simou vybehli von aby sme zistili čo sa deje. Asi 10 metrov od nás sme videli siluetu muža ako drží niečo v ruke a v druhej držal siluetu podobnej našej mamy. Začali sme kričať o pomoc no nikto neprišiel. Stále sme nad tým rozmýšľali, ale zbytok večera sme sa dívali do zeme a nepovedali sme ani jedno slovo. Som zvedavá čo prinesie ďalší deň. So sestrou sme sa totiž dohodli že pôjdeme hľadať mamu.

Ahojte! Dúfam že sa vám tento začiatok páčil a že budete čítať ďaľej keď napíšem ďaľšiu časť. Zaťiaľ sa majte a dakujem za každú podporu! <3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 31, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Krvavý výlet na chatuWhere stories live. Discover now