Kainatın gülü Cennetin meleği Seyfullah.
Bilmezdi ki hayatının bu kadar kısa süreceğini,daha 18'inde dünyayı terk edeceğini.
Güzeldi,hayatı,ahlakı,terbiyesi.Belki de bu yüzdendi erken gidişi.Konuşması,dilinden dökülen her bir cümlesi ses tonu bu kadar mı güzel olur da insanın yüreğine dokunurdu.
Ya o gülüşündeki masumluk gözlerindeki kısılma silinmezdi hafızamızda,hastaydı kızlar onun o gözlerine ama bakmazdı benim kardeşim haram gözlere. En güzelide kardeşimde en temizide hayalleriydi evet tamamlayamadığı hayalleri,bilemeyiz ya belkide ahiretteydi kurduğu en güzel hayalleri,cennet bahçelerin de.
Her şey normal her sabah insanlar keyfi vaktinde kalkıyor. Bazıları ise kurulu bir saate,oda okuluna kalkar ilk yaptığı şeyse yürürken dalgalanan,alnından gözlerine dökülen o harika saçları🙈uğraşırdı,usanmazdı düzeltmeye taramaya,ardından temiz kıyafetleri giyilir güzel annesinin ellerinde kardeşleriyele kahvaltısını eder giderdi okuluna. Ailesinin olduğu gibi arkadaşlarınında kıymetlisiydi o
dedim ya kalbinin güzelliğiydi onu çevresinde sevdiren.
6 kardeşin 3 numarası annesinin göz nuru,bu hayatta en çok kıyamadığı annesine ağzından bir kötü söz dahi çıkmaz saygısını yitirmezdi. Yazları tatilde ise babasıyla beraber çalışır harçlığını kazanırdı,dolu dolu yaşardı hayatını artık ne sığdıra bildiyse 18 yılına.
Her birimizde ailenin her bir üyesinde ayrı bir değeri vardı.
Güzel giden hayatı o gün son bulacaktı
7 ekim cumartesi
Amcası,dayısı ve kardeşleriyle beraber güzel bir gün geçiricekti, bilmezdiki o gün son günü oldugunu, öper kokları belki doyasıya annesini kardeşlerini.
Göl kenarına gittiler yolundaydı herşey güzel geçiyordu zama. Yolunda gitmeyen tek şey vaktinin daralmasıydı gidicekti seyfullah bırakıcaktı ailesini ardında sonu olucaktı o göl.
Ne gelir ki elden yazılmıştı kaderin Mevladan.Vakit geldi...
Son dakikalarıydı artık. Suya girdi balık tutmak istedi birazda yüzmek.
hissetti yavaş yavaş ayağının altında kayıyordu toprak.
Kim bilir nasılda hızlı atmaya başladı kalbi
Tek diyebildiği tek çığlığı "kurtarın beni"
Keşke kardeşim keşke bir tanem ama Mevlam istemişti seni.
Ve bitti
O güzel bakan gözlerin sonsuza denk kapandı.
Nolucak şimdi. Ardında bıraktığın ailen dostların dayanır mıydı bu acıya,
Hayır
Evladının kaybını duyan o anne,nasıl yandı yüreği,konduramazdı ölümü bir anne evladın.
Sudan çıkışın, saçlarının ucundan bir bir damlayan su taneleri,
Bak toplaştı ailen,arkadaşların seni seven tüm insanlar. Baktılar sana her birinin gözlerinde yaş,yüreklerinde kor gibi yanan acıyla.
Ya senin yüzünde ki o masum tebessüm
"Şehitler tahtında Rabb'e gülümser"
O son tebessümün silinmez hafızalardan.
Selân okundu şehidim,
Artık toprak oldun,dag gibi aslanını koydu babası toprağa yüreği yana yana.
Allah'ım nasıl bir acı bu,cümleler boğazımda düğümleniyor,çare gelir mi elden Allah'tan geldik Allah'a döneceğiz.Tesellimiz yalnızca Rabbimiz.
arkadaşların,edindiğin o güzel dosların
Sabaha kadar yattılar kabrin başında göz yaşlarıyla,
Ne kaldı senden geriye anılar,fotoğraflar ve o güzel gülüşün
Ölüm... ile
Bilmezdiki biz ölümün ne olduğunu,bu acıyı
Günler geçti haftalar,
Hafifleyecek miydi bu acı bi nebzede olsa dinicek miydi.
Sen cennetin meleği artık kalbizide ve dualarımızdasın ahiretin güzel sonsuz mutluluk senin olsun.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatın Baharını Sonsuzlukta yaşayan melekler.!
ЧиклитHep kazanan sen oldun .Bile bile kaybettim .Nasıl kiyardim sana .Sana yalan gelse de ölesiye sevildin.......