*Sam szemszöge*
Oké tényleg az elején egy fogadásnak indult mert egy elkényeztetett picsának néztük a haverokkal de most már nem látom annak. A haverok mondták hogy milyen híres lesz valaki aki összejön és vele és ha dobjuk majd akkor beszélni fognak rólunk. Amit a kapcsolatunk alatt tettem az direkt volt hogy belém szeressen és utána jobban fájjon neki de mikor megláttam a szemében a fájdalmat nagyon bűntudatom lett.
Tudom hogy egy ez miatt a tesóm kifog nyírni. Mivel nagyon megkedvelte tiszta olyan lenne neki mintha a tesója lenne. És nagyon örült hogy én végre jó útra tértem és nem bújok mindenkivel ágyba. Emelet én most döbbentem rá hogy teljes mértékben beleszerettem. És most hogy vége véglegesen már érzem a hiányt amit eddig betöltött. Tényleg ő volt az első lány aki iránt érzéseket kezdtem táplálni.
De most ott tartunk hogy lesokkolva állok az iskola egyik legeldugottabb helyén és az arcom ég ott ahol Emily pofon vágott. Mivel nem akartam a suliba maradni. Így fogtam magam és elmentem sétálni hogy ki tisztítsam a fejem.
Éppenséggel nem érdekelt hogy hol kötöttem ki csak mentem a fejem után. Mikor már úgy éreztem hogy nem tudok mit tenni így megkértem a tesómat hogy verjen belém értelmet. De természetesen nem szó szerint.
-HOGY MIT CSINÁLTÁL?-kiabált rám a tesóm Nick.
-Nick nem kéne kiabálnod. Amúgy meghallottad.-mondtam.
-TE TELJESEN MEGVAGY HÚZATVA. MÉRT KELLETT EZT TENNED SZEGÉNY LÁNNYAL? MIT TETT ELLENED?-Kiabált még mindig.
-Az elején még poénnak indult. Azt hittük hogy olyan mint a többi sztár gyerek.
-Istenem te tényleg nagyon hülye vagy. Teljes mértékben megérdemelted hogy otthagyott. És nem értem hogy most mit is rinyálsz mikor te tetted tönkre szegény lányt. Inkább örülj hogy nem tett semmi mást. -mondta majd otthagyott egyedül.
Igaza van még én sírok neki miközben én akartam megalázni az egész suli előtt. Tényleg teljesen hülye vagyok. Nem is értem. Ez előtt még soha nem tettem volna ilyet egy lánnyal de valahogy a haverjaim rátudtak nála beszélni. Már csak az a kérdés hogy most mit is kéne tennem.
ESTÁS LEYENDO
Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/
FanficMikor Holly új városba költözik és meg ismerkedik Justin Bieberrel. Majd a lányuk életébe csöppenünk bele. Mikor is a lány már gimnazista lesz.