Rozdział 13

1.2K 37 3
                                    

*Następnego dnia*Obudziłam się o 8:10 na szczęście mam na 8:50. Leniwie wstałam z mojego łóżka i podreptałam do łazienki. Spojrzałam na swoje odbicie w lustrze i zastanawiam się "co jest ze mną nie tak ?" użyłam moich kosmetyków. 

Nie malowałam się zbytnio mocno, wole lekki delikatny makijaż. Ubrałam się w (zdj na dole) i spakowałam potrzebne rzeczy na dzisiaj. Zeszłam na dół a tam już w kuchni był mój brat , który robił śniadanie. Rodziców nie ma dlatego że są w pracy. Częściej bywają w pracy więc rzadko można ich ujrzeć w domu.

-Dzień dobry siostrzyczko. -przywitał się ze mną mój kochany brat.

-cześć -również się przywitałam i zaczęłam robić sobie śniadanie.

-jak tam ? -zapytał.


-bywało lepiej -odpowiedziałam bez emocji.

-coś nie tak ? -znowu zapytał.

-a dzisiaj będę miała wspinaczkę -odpowiedziałam.

-i to dlatego jest aż tak źle ?

-wybacz .. ale nie mam zbytnio nastroju , więc nie dziw się w szkole że będę oschła.

-wiesz że możesz mi powiedzieć wszystko prawda ?

No raczej nie wszystko.

-tak wiem.. -odpowiedziałam i zaczęłam wcinać moje śniadanie.

Kiedy tak rozmawiałam z bratem usłyszałam z dworu dźwięk klaksonu.

-Dziewczyny przyjechały , muszę lecieć -pożegnałam się z moim bratem.

Wyszłam na zewnątrz razem z moją torbą do szkoły. Przyjechały Alicja , Myriam,Cloe,Lucy,Merinda. Mam dość ostatnimi czasy rzadko się z nimi widywałam , chcę to zmienić.

-Cześć dziewczyny -przywitałam się i pocałowałam każdą z osobna w policzek.

-co tam ? -zapytała Lucy.

-a weź mi nawet nie mów , dzisiaj mamy wspinaczkę -rzekłam i padłam na siedzenie.

-masakra -odpowiedziała Merinda poprawiając makijaż.

-a jak tam z tym jak mu tam ? ... zapominam jak ma na imię Biles? , Tiles ?

-Stiles ? -zapytałam.

-o właśnie!

-Nijak , nie gadam z nim , mam go dosyć -odpowiedziałam lekko zła o samo wspomnienie chłopaka.Wyjęłam mój telefon , założyłam małe słuchawki na uszy, puściłam muzykę na full i dałam się ponieść.In the end, as we fade into the night (whoa!)

Who will tell the story of your life?

In the end, as my soul's laid to rest

What is left of my body?
Or am I just a shell?
I have fought
And with flesh and blood, I commanded an army
Through it all
I have given my heart for a moment of glory
In the end, as you fade into the night (whoa!)
Who will tell the story of your life? (Whoa!)
And who will remember your last goodbye? (Whoa!)
'Cause it's the end and I'm not afraid
I'm not afraid to die
I'm not afraid!
I'm not afraid to die!
Born a saint
Though, with every sin I still wanna be holy
I will live, again
Who we are isn't how we live
We are more than our bodies
If I fall, I will rise back up and relive my glory

Nie wiem kiedy dojechałyśmy do celu , szybko schowałam telefon do kieszeni i ruszyłyśmy do budynku. Pożegnałam się z Alicją , Lucy i Merindą. Powiedziały że spotykamy się na lekcji. Udałam się z Cloe i Myrian do mojej szafki.Szłyśmy tak właśnie puki ktoś mnie nie staranował.

Nastoletni wilkołak - ᴛᴇᴇɴ ᴡᴏʟꜰOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz