Ahoj, jsem Renesmee a ráda bych vám představila svůj život. Takže asi pro začátek .. Mé celé jméno je Renesmee Charlie Cullen a jsem dcera Isabelly a Edwarda Cullenových a starší sestra Elisabeth Cullenové. Nedávno jsem oslavila sedmnácté narozeniny.
Ve volném čase nejraději hraju fotbal a to by o mně řekl asi každý, kdo mě aspoň trochu zná. Vlastně jsem i kapitánka dívčího fotbalového týmu na naší škole. Samozřejmě si i ráda zaběhám nebo zahraju jakoukoli jinou míčovou hru. Ve škole patřím k nejlepším studentům.
A teď asi můj společenský život? Nejsem opravdu typ holky, která se vychloubá každou malicherností ve svém životě. Jsem totiž hrozně moc stydlivá. Takže ačkoli mi ostatní říkají, že jsem oblíbená .. nedělám z toho vědu. Prý mám kolem sebe plno přátel, ale to taky není úplně pravda. Jsou to lidi, které z nám z fotbalu, z písařského kroužku nebo z volleyballu. Někdy ty lidi znám ještě ze školky. Ale nemůžu říct, že všichni jsou mý přátelé. Těch opravdových mám vážně jen pár. A asi poslední věc, která by vás mohla zajímat je můj přítel, kterého nemám. Pár kluků ze školy už se mě pokoušelo pozvat na rande, ale nejsem si úplně jistá jestli mám na takový věci čas. Věnuju se hlavně sportu a škole. To ostatní přijde časem samo.
Katherine Pierce .. Pro mě je to asi nejlepší holka pod sluncem a těžko bych hledala lepší nejlepší kamarádku. Vím, že má za sebou hodně špatnou minulost, ale změnila se. Je to asi ta nejúžasnější, nejmilejší, nejvtipnější, nejšílenější a nejkrásnější holka na světě. Jo, fakt!! Touží po ní úplně každý kluk ze školy, ale ona prý nikoho nechce.
Kath není zrovna typ holky, která by dokázala sedět doma nad učením a ani sporty jí moc neberou. Občas si semnou sice zahraje volleyball, ale moc často to nebývá. Většinou navštěvuje kluby a bary ve větších městech nebo nakupuje. Já nakupování nesnáším.
O rodiče přišla už hodně dávno. Fakt dávno. Takže teď vlastně žije sama. Nemá žádné sourozence. A jak už jsem říkala .. přítele nechce. Prý pořád myslí na nějakého kluka, kterého zná už dlouho, ale to už je její minulost na kterou teprve přijde :) Ale jinak je to prostě holka, která nemá problém se začít bavit s kýmkoli. A vlastně se každý rád baví s ní.
ČTEŠ
Ve hvězdách
FanfictionVždy jsem si představovala svého vysněného přítele jako starostlivého, milého, ohleduplného.. Zkrátka jako dokonalého prince z pohádky, který přijede na bílém koni a budeme spolu šťastní až do smrti. Jenže potom se objevil on. Arogantní, perverzní...