Nominacja 34

16 5 8
                                    

Nominowała mnie Flakopozeracz.

1. Przepis na ciasto.
Posmaruj chleb serkiem topionym i zdaj się na wyobraźnię~
Niestety kucharka ze mnie marna. Nie wpuszczają mnie do kuchni po remoncie, tak więc nie podam przepisu. Chyba, że na kanapkę. Ewentualnie jajecznicę.

*to wyżej to tak, no wiecie, dla śmiechu*

2. Ostatnia rzecz, którą jadłaś.
Siostra poczęstowała mnie przed chwilą chrupkami kukurydzianymi.

3. Podaj sposób, w jaki chciałabyś umrzeć.
Na pewno nie na chemioterapii. *śmieje się nerwowo*

Chciałabym umrzeć we śnie.

4. Podaj trzy dziwne fakty o sobie.
1. Zawsze kiedy coś piszę mam od tego brudne ręce. Nie ważne, czy to długopis, pióro, czy ołówek.
2. Boję się przejeżdżać przez tory.
3. Mam brązowy brzuch i fioletowe biodra. Przez blizny.

5. Napisania, co o sobie myślę.
Tak bardzo chciałabym napisać tu, że akceptuję siebie taką, jaką jestem i kocham swoje życie, ale obiecałam sobie, że będę w nominacjach szczera, a niedawno, że nie będę się z tym kryła, bo chcę wreszcie zrzucić depresję, dyktującą każdy kolejny krok ze swojego ramienia. Poza tym dla większości jestem anonimowa, więc trochę zaszaleję.

Źle mi ze sobą. Nienawidzę tego, jaką jestem osobom i tego, że nie umiem tego zmienić. Jestem zdania, że nie zasługuję na śmierć, a tym bardziej na życie. Pomimo tego, że czasem mam lepsze dni, mam wątpliwości co do tego, że wyjdę z depresji (psychiatra uważa, że teraz są tabletki na wszystko) i wygram z nowotworem. Czasem zdaje mi się, że zapomniałam już kim jestem. Mam wrażenie, że nie znam siebie aż tak dobrze. Jednocześnie moim marzeniem jest zdrowie, życie i bycie dobrym człowiekiem.

W skrócie - nie mam o sobie dobrego zdania.

6. Napisz, co o mnie myślisz.
Moim zdaniem jesteś bardzo mądrą, ambitną i utalentowaną osobą. Zdecydowaną, co do życiowego celu. Mam nadzieję, że szczęśliwą i często prawdziwie uśmiechniętą. Cieszę się, że mogłam Cię poznać i mam nadzieję, że kiedyś spotkamy się na oddziale psychiatrycznym jako panie doktor (o ile uprzednio nie zostanę Twoją pacjętką).

7. Podaj swoją ulubioną roślinę.
Róże, habry, stokrotki, bambusy, lilie wodne i mniszki lekarskie.

8. Napisz opowiadanie.
Chyba mi się nie chce. Wspominałam już, że nigdy mi się nie chce?

9. Narysuj swój autoportret w karykaturalny sposób.
Tego też mi się nie chce... poza tym nie umiem rysować i tak, czy inaczej, wyglądałabym jak gruby prosiak.

10. Napisz, co o mnie myślisz [albo o moich pracach].
[Patrz punkt 6.]

Do odpowiedzi na powyższe pytania nominuję:
Może najpierw osoby, których nigdy nie nominowałam...
pienene
RubinoweSerce (jednak kategorię niżej, przepraszam)
Chyba więcej profili nie znam..., więc standardowo...
krztusiec
Flakopozeracz
Elementrix182
Egigwa
MoltiX
I chętnych.

*nie sprawdzone*

Kawa, czy herbata? - czyli nominacje!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz