Αλεξ ποβ
Η κοπέλα δεν είναι καλά ,σίγουρα χρειάζεται να την κοιτάξει ένας καλός ψυχίατρος γιατί αλλιός δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα . Από την μία είναι όλα καλά μεταξύ μας και από την άλλη σπάει νεύρα . Βρε λες να έχεις περίοδο ; Δεν εξηγήτε αλλιός .
Έπρεπε να πάρω και το μηχανάκι από το χτεσινό πάρτυ αλλά βαριόμουν αφάνταστα . Να πάρει σήμερα δεν είμαι καθόλου ο εαυτός μου . Θέλω να πάρω φόρα και να βαρέσω το κεφάλι στον τοίχο . Πραγματικά απορρώ με τον εαυτό μου που μπλέχτηκε σε αυτή την εφηαλτική κατάσταση . Από τότε που γύρισα από την Αυστραλία άλλαξα ρυζικά , πραγματικά ακόμα ψάχνω να βρω τον παλιό μου εαυτό . Έχω ένα την αίσθηση πως έχω αρχίσει να γίνομαι ίδιος ο πατέρας μου . Ρομαντικός και μαλακός . Πρέπει κάτι να γίνει και να αλλάξει η κατάσταση , δεν μπορώ αυτόν τον πόνο , αυτές τις πεταλούδες στο στομάχι .
Ακόμα δεν είχα προλάβει να φύγω από το σπίτι και είδα τον Φίλιππο να πλησιάζει . Πώς τολμάει μετά από όσα του είπα . Δεν καταλαβαίνει τίποτα αυτό το άτομο . Δεν μπορεί να καταλάβει πως με αυτά που κάνει την πληγώνει ο ηλίθειος ; Γαμώτο αν την κάνει να κλάψει ορκίζομαι πως θα τον σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια την αμμέσος επόμενη στιγμή . Δεν έχει κανένα δικαίομα να μπλέκεται στην ζωή της με αυτόν τον τρόπο , όύτε αυτός ούτε κανένας άλλος . Δεν πρόκειτε να το επιτρέψω .
Μπαίνω μπροστά του και τον εμποδίζω από το να προχωρίσει .
-Νομίζω πως σε έχω προηδοποιήσει σχετρικά με την Άρτεμης , δεν θα πληδιάζεις την κοπέλα μου με κανέναν τρόπο , θα βρίσκεαι συνέχεια σε ακτίνα 50 μέτρων . Αλλιός θα φροντίσω να το πληρώσεις . είπα .
-Δεν καταλαβαίνεις τίποτα . Εσεί και οι άλλοι οι ψευτόμαγκες πιστεύεται πως όλα είναι εύκολα . Πίστεψε με , δεν είναι . Εσύ τι θα έκανες αν είσουν στην θέση μου ;
-Θα της έλεγα την ελήθεια και δεν θα κρυβόμουν πίσω από το δάχτυλο μου σαν κανένας δειλός . Της αξίζει η αλήθεια δεν μπορείς να την κοροιδεύεις .
-Δεν την κοροιδεύω . Την αγαπώ και θέλω να είναι ευτιχησμένη .
-Δεν αμφισβητώ την αγάπη σου για εκείνη . Αυτό όμως δεν αλλάζει το ποιος είσαι γαμότο , γιατί δεν το παραδέχεσε επιτέλους ; Τι έχεις να χάσεις ;
-Δεν μπορείς να ξέρεις εσύ ποιος είμαι . Αυτό είναι κάτι προσωπικό και δεν έχεις κανένα δικαίομα να ανακατέβεσε .
Εκείνη την στιγμή βγήκε από το σπίτι και η Άρτεμης που άκουσε τις φωνές μας . Ευτιχώς γιατί έτοιμος ήμουν να τον πλακώσω τον μαλάκα . Πραγματικά λίγο να αργούσε και θα βρισκώταν αυτός στον χώμα και εγώ στην φυλακή .
-Μπορείτε να πάτε κάπου αλλού να τσακωθήτε ; Έχω βαρεθεί να σας ακούω να τσακόναιστε . Άλλη δουλειά δεν έχετε ;
Το να την βλέπω έτσι θυμωμένη με έκανε να θέλω να σφραγίσω το στόμα της με το δικό μου . Ήταν τόσο γλυκούλα .
Για αυτό το κεφάλαιοθέλω 10 σχόλια και 30 ψήφους . Ξέρω πως μπορείται να το κάνεται . Επόμενο κεφάλαιο μάλλον την Κυριακή.
DU LIEST GERADE
Be My Bad Boy
RomantikΕίχε βάλει τα χέρια του δεξιά και αριστερά μου στημόχνοντας με στον τοίχο . Στα χείλη του είχε εμφανιστεί το σηνιθησμένο αλαζονικό χαμόγελο . - Φοβάσαι γατάκι ; ρώτησε και πλησίασε το πρόσωπο του στο δικό μου . - Φφφφφφυσικά και όχι . Το τραβλησμα μ...