Kanatlandı Melek

99 7 0
                                    

Hayat dediğin nedir ki .Bugün varsın yarın yoksun önemli olan sevdikleriyle doya doya yaşamak
Belki o da yaşamak isterdi.Daha hayatına yeni başlıyacakdı ama kanatlandı.

Haydi söyle şimdi görüyormusun annenin uykusuz gecelerini.Oturup da ağladığı pencere kenarında,derdini anlattığı dağlara görüyor musun?

Gözyaşları akıyor . Zaman geçmek bilmiyor.Üstelik kendini eksik hissediyor yanında sen olmayınca.

Yine bugün tadı tuzu yokk. Çıkıp yanıma gelecek diye bekleyen bir annenin gözyaşlarını görebiliyor musun? Çaresiz bakışlar.Kalbi paramparça olan bir anne.

Kanatlı melek hayalin vardı senin.keşke söyleseydin son bir defa ,son bir defa daha sarılsaydın sımsıkı,son bir defa görseydim yüzünü.
Son bir defa baksaydın etrafına son bir defa yine gülümseseydin.
Kıyamet kopsun isterse son bir defa,son bir defa görseydim

Her şey burda işte burda neredesin ,neredesin "REİS".
Kimlerin yanına gittin?Nerdesin nerdesin.

Nerede o sağa sola savurduğun saçlar ,nerede o gözler ,nerede o tek taraflı gamzennnn.Niye bi anda o hareketlerinle çekip gittin acımadın mı bize.

Arkadaşınla hani birbirinşze demişsiniz ya ;ilk ben ölürsem selamı sen ver ,o da demiş ya ilk ben ölürsen sen ver diye .İlk dedik de bu kadar erkenden demedik be abicim.

Nefes alamıyor gibiyim anıların gözlerimin önünden gitmiyor .Neden diyorum ama cevabını alamıyorum.Ne kadarda mutlu görünmeye çalışsak da olmuyor içimiz kan ağlıyor.

Okulunu bitirecekdin,askere gidecekdin,sevdiğin güzel bi kızla evlenecekdin hepsini hayal etmişsindir demi şimdi üzgünsündür de.

Hepsi dört dörtlük olmazdı ama yine bizimle olurdun.Melek oldun açtın kanatlarını hepimize son kez baktın gülümsedin ve uçup kanatlandın gittin.

Gittin hayatının baharında gittin. Kal diyemeden gittin. Nolcak şimdi geçecek mi her şey ,her şey eskisi gibi olcakmı?Ben söyleyeyim hiç bir şey saati saatine dakikası dakikasına aynı olmayacak.Eminim bundan.

İnanmazdım senin bir gün bizi bırakıp gideceğine. Aklım ermiyor hala. Nasıl ya nasıl.İnanmak istemiyor insan bazen inanmak istemesek de oldu bir kere Rabbimiz onu aldı annesin şefkatli kollarından.Ağlamak istemiyorum ama bunları gelip geçici bir sayfaya dökmek gerçekten rahatlatıyor insanı.Özledim hem de çok özledim.Düşünsene ben böyleysem annen,baban,ablan,kardeşlerin nasıldır.
Biliyormusun sahiplenmeyi, kırmamayı, üzmemeyi öğretti, şu yaşananlar bana.Kardeşlik nedir,sevgi nedir,kaybetmek nedir hepsini öğrendim.
Ve hep bunları uygulamaya çalışacağım.

Mavi kale taraftarı yakmış,üzmüş,kırmış,yüreğimize kor gibi bi ateş düşürmüş olabilirsin.Kim kıyardı ki sana cümle alem bakmaya doyamazken.Alnın açık,egolu,kendine güvenen, mert,cesur dun sen kazanırsanda bileğinin hakkıyla kazanıyordun.

Bak gözlerime görebiliyor musun yaşları.Dolu dolu demi her birinden bir kelime her kelimeninde bir anlamı var.

Gökyüzüne bakıp defalarca ağlıyorum sanki orda seni görür gibiyim yada hayal ediyorum gözümün önünden.Özlüyorum seni. Kanatlanıp gittin melek mekanın cennet olsun birtanemiz.

Hayatın Baharını Sonsuzlukta yaşayan melekler.!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin