1.BÖLÜM
Meraba ben Mira.Herkes gibi gayet sıradan biriyim.Yazları seviyorum hem yazı kim sevmezki ? Okul yok ve ben istediğim gibi uyuyabiliyorum.Uykuya çok düşkün biriyimdir zaten.
Hemen üstümü değiştirip kendimi balkona attım.Tenime değdikçe yakan güneş her yeri sarıyordu.Çalan telefonla irkildim arayan İrem'di ;
-Hadi hazırlan,dışarı çıkıyoruz.
-Bugün bensiz takılın,hiç canım istemiyor,
-1 saat sonra bizim evin oradaki parktasın!
Off bu kız beni deli edicekti.Sabahın köründe gene nerde sürtücektik.Söylene söylene üstümü giydim ve kendimi dışarıda buldum.Tam da 1 saat olmuştu.Parka gittiğimde İrem beni bekliyordu.Ben gelince hemen toparlandı ve sarıldık.Bu kızın bu cana yakın tavrını seviyorum.
Bütün gün gezmiştik ve çok yorulmuştum.Tabi eğlenmiştimde İrem'le çok güzel zamanlar geçiriyoruz zaten.Her zaman ki gibi köşeme kuruldum ve bilgiseyarı kucağıma aldım bi taraftan da annemin o nefis kurabiyelerini yiyorum.Bunu yapmaya öyle çok seviyorum kii.Aslında sıkılmıştımda sosyal paylaşım sitelerinde çok takipçim veya arkadaşım vardı fakat çoğuyla konuşmuşluğumuz bile yok,yolda görsem tanımam.Yeni insanları tanımayı seven bir insanım yeni bir insan yeni bir kitap gibi onu tanıdıkça keşfediyosun belki eğleniyosun belki onunla sıkılıyorsun.
Uzun mesaj okumayı da severim."Beğen uzun iyi geceler mesajı atıcam" diye durumu görünce hemen atıldım tabi Mira bu rahat dururmu :)
Tanımadığım bi insandan uzun mesaj bekliyordum.Saçma geliyor ama beğenmiştim işte.Çok geçmeden mesajda geldi heyecanla mesajı açtığımda espirili çocuk "uzun iyi geceler mesajı" diye dalga geçmişti adeta.Ukala :D Gülüp geçtim tabiki tanımadığım bi insana kızacak değildim.Fakat onda anımsayamadığım bi yakınlık vardı sanki daha önceden tanışmışız gibi.Zaten hemen tanışalım atağına kalkmıştı.Adıda çok güzeldi Doğa kulağa çok hoş geliyor.
Tanıdıkça,keşfettikçe daha da ilginçleşen bi çocuk,onda beni çeken birşeyler var sanki.
Tanışalı 10 gün kadar kısa bir süre olsada dertlerini dinlediğim akıl verdiğim benimde dertlerimi anlattığım tek erkekti.Ben bunları düşünürken gelen mesaj sesiyle kendime geldim.
Doğa;
-Buluşalım mı ?
Hemen cevap verdim.
-Tabii,ne zaman nerede ?Yeri ve saati mesaj olarak atmıştı.Bende hemen ne giyeceğime karar verdim.En sonunda kot şort ve bol tişörtümde karar kıldım.Saçımı yapmaya başladım.Sanırım günümün yarısı şu saçlarımla uğraşmakla geçiyor ama bugün şans benden yanaydı , saçım istediği gibi olmuştu.Saatinde geldiği farkederek hemen çıktım.Dışarı çıktığımda yağmurun yağdığını farkettim.Bu da neydi böyle tam da gününü buldu.Bi yandan söylenir bi yandanda merak ve heyecandan içim içimi yerken kendimi buluşacağımız yerde bulmuştum.Doğa'yı gördüm ve hemen yanına gittim.Sarılmış sonrada oturmuştuk.Başda çekingen olsamda konuşmasında ki sıcaklık beni rahatlatmıştı.
Rüzgar saçlarımı savururken usulca eliyle saçımı yana atarken elimi tenimde hissetmiştim.Bu bana inanılmaz ve garip bi duyguya sürüklemişti.Zaman öyle çabuk ilerlemiştiki farkına varmamıştım.Oradan daha samimi bir şekilde ayrıldık.Yolda giderken kafamda binlerce soru vardı 'ben neden onun yanında bu kadar mutluydum? neden bana dokunması karnımdaki kelebekleri harekete geçiriyordu? daha tanışalı 10 gün olmuştu ama ben neden böyleydim?
Bunları düşünürken eve gelmiştim bile.Eve girer girmez kendimi yatağa attım ve yüzümde istemsizce bir gülümseme çıkmıştı.O kadar yorgundum ki hemen uyuya kalmışım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşey Güzeldi
Teen FictionMutlu giden bi ilişki ve bir hayatın ellerinden kayıp gidişi , umudunu yitirmiş ve gün geçtikçe güçsüzleşen bir kızın hikayesi.Tekrar mutlu olucakmı ?