three

2.1K 204 13
                                    

"Máte je?"Promluvil holohlavý muž na staršího před ním. Ten jen přikývl a otevřel kufr černé dodávky,ve které byly svázané mladé omegy.Díky tomu,že všechny omegy postupně mizeli,stali se drahým 'zbožím'.

Všechny měli oči překryté páskou,ale i tak z nich šel strach,protože nevěděli,co s nimi bude."Kolik jich je?"Zeptal se a starší muž se uchechtl."Tři holky a dva kluci..."

Holohlavý muž si je prohlédl a koukl se znovu na prodejce."Skvěle...tady máte peníze..."Podal mu menší kufřík a on ho s úšklebkem převzal."S vámi byla radost obchodovat..."

Najednou se však ozvala střelba a oba muži byli v mžiku oba mrtví na zemi,což zmatené omegy ještě víc vystrašilo.

Pak se ale ozvaly kroky a někdo všechny vzal. Poslední,co bylo slyšet bylo skřípání pneumatik.

O 3 hodiny později

"Co myslíte,že se tu stalo?"Zeptal se detektiv náčelníka policie."To nikdo neví...někdo prý slyšel střelbu a pak odjíždějící auto."Pokrčil rameny a podíval se na poznámky ze svědectví kolemjdoucího,který jim zavolal.

Detektiv jen kývl a rozešel se ke dvěma mrtvolám můžů,kteří byli zastřeleni. Jeden byl beta a druhý alfa. Oba dva umřeli na vykrvácení a už od pohledu bylo jasné,že je někdo zastřelil. Takže dvojitá vražda.

Povzdechl si a zahleděl se do země. Díky tomu si také všiml něčeho,co se lesklo na zemi. Vzal to do ruky a zjistil,že je prsten. Ne ženský,ale mužský...co víc,byly na něm iniciály. JW. Normálně by nevěděl,co znamenají,ale s těmito iniciály se už setkal.

Stiskl prsten v ruce a nastoupil s vážným výrazem do auta. Celou cestu jel celkem rychle a nerozvážně,ale pak se trochu uklidnil a zastavil před svým domem.

Znovu se podíval na blyštivý prstýnek v ruce a zamračil se."Znovu se setkáme...bráško..."

Savior [A/B/O] /pozastaveno/Kde žijí příběhy. Začni objevovat