•I remember our love• (Harry Styles FF)

597 12 0
                                    

Ja:''Harry , nacicu te !!''

Harry:''Neces!''

Ja: ''Bravo sad znam gde siiii ''pomerila sam zavesu i nasla ga, napravio je tuznu facu ''Sam si se otkrio.''Ubrzo me je zagrlio i poljubio

Harry:''Moram da idem u studio'' sa vrata mi je poslao poljubac i mahnuo mi .

-Inace ja sam Lauren Wiliams i imam 20 godina ,inace prijatelji me zovu Laur.Takodje sa Harryem sam vec dve godine i prelepo nam je , takodje imam samo mamu koja se zove Jenny , tata me je ostavio dok sam imala samo 3 godine.

U tom trenutku zazvonio mi je telefon.

Ja:''Halo''

Harry:''Da li je to poznata devojka Harrya Stylesa mozda?'' odmah mi je nabacio osmeh na lice.

JA:''Da ako ko je i zasto trazi ako mogu da znam?'' upitala sam.

Harry:''Zovem da vam kazem da cete ubrzo biti uhapseni'' to je i mene i njega nateralo na smeh.

Ja:''Gde si?'' upitala sam.

Harry:''Evo na putu ka studiju , vozim'' rekao je.

Ja:''Oke onda cao'' spustila sam telefon.

Ubrzo sam otisla do kuhinje uzela pizzu i sela na kauc.Pustila sam neki film na koji sam prvi naisla.U tom trenutku zazvonio mi je fon.Gemma.

Ja:''Da , Gemmice''

Gemma:''Laurr..... ja ......... Harry ......... '' jecala je na telefonu.

Ja:''Gemma sta?Harry sta?'' pocela sam da se tresem.

Gemma:''Harry je ...............'' opet je zastala i nastavila da place.

JA:''Sta se desilo Harryu?''Krenula sam da se derem , jer sam se uplasila.

Gemma:''Harry ................... je ....... imao je saobracajnu nesrecu.'' u om trenutku solja mi je pala iz ruke kao i telefon.Navalila sam se na zid i polako se spusala nadole.Suze su prepunile moje oci , i osetila sam kako mi klize niz lice.Nemoguce ...Harry.Onda sam sebi udarila samar .

Ja:'' Laur Nista neces postici time sto places , potebna si mu!''krenula sam da se derem kroz plac.

Obukla sam se i krenula prema bolnici , tamo su svi vec bili i cekali.

Uhvatila sa Gemmu''Gdee je?''rekla sam jecajuci.

Gemma:''Smiri se , u operacionoj sali je .''

Ja:''Hoce li biti dobro'' Harryjeva majka je plakala sto me je jos vise uznemirilo.

Gemma:''Nista se jos ne znma , sedi ''spustila me je na stolicu.

U tom trenutku iz sale je izasao doktor.Sa li ce biti ?

Anne:''Sta je sa mojim sinom?''svi smo ubrzo ustali sa stolica i okupili se oko doktora.

Doktor:''Operacija je prosla uspesno , ali moguje ce da pavijent ,kako se ono znave ,a Harry , ostane nepokretan , izgubi pamcenje,zao mi je .Budite spremni na sve .'' Meni se ubrzo stvorio mrak ispred ociju i osetila sam samo udarac , neznam u sta.

Doktor:''Ubrzo ce se probuditi''cula sam glasove

Naglo sam ustala i azdrala se ''Harryyy'' i krenula da se okrecem i gledam oko sebe.''Kako je Harry ?''

Gemma:''U komi je '' suza joj je krenula niz lice

Ubrzo sam udaila glavom o jastuk.''Ja sam za sve kriva''

Gemma:''Nisi kriva''

Ja:''Jesam ti ne razumes .Ja sam pricala sam njim pre nesrece.Ja! Zbog mene je u ovom stanju .Zbog mene!Da sam barem ja bila na njegovom mestu !''

Gemma:''Ne pricaj tako molim te!''

U tom trenutku su usli Louis,Liam,Niall i Zayn .Svi su seli oko mene i tesili mi kako ce sve biti dobro, kako mu se nista nece desiti i kako ja nisam kriva,ali negde u dubini duse ja sam znala da ipak  vise  nikad nista nece biti isto.

•I remember our love• (Harry Styles FF)Where stories live. Discover now