Brzy ráno jsme měly běhání a potom jsme měly klid, protože byl odpočinkový den. Nick a jeho skupina celé dopoledne běhaly a já využívala volný čas k odpočinku a zmapování terénu kolem objektu. Dan naštěstí jel pryč a tak jsem měla klid od něj. Jess šla běhat a tak jsem měla sama pro sebe celý pokoj a tak jsem si rozvrhla možný plán na útěk. Kolem oběda se zamnou stavil i Nick a probraly jsme spolu tu taktiku.
Vzal si sebou i svoje plány a mělo to proběhnout už zítra, protože zítra odjíždí hodně hlídačů domů a bude tu málo lidí a je to klidnější. Odpoledne naše skupina byla pověřena na prohlídku terénu kolem objektu a tak jsme nafasovaly zbraně a vybavení a naskládaly jsme se do terénního auta a jely jsme. Cesta byla dlouhá a každý hrbol byl cítit. Jakmile jsme dojely na místo zastavilo auto a bylo chvíli ticho. Poté nám daly rozkaz a naše skupina se rozmístila po území.
Celou dobu se nic nedělo a pořád jsme se posouvaly dál ku předu. Jeden kluk jmenoval se David tak toho pověřily za kapitána naše skupiny a ten měl na starost zaznamenávat terén. Všimly jsme si pár pastí a min zakopaných v zemi. Jess, která šla přede mnou nechtěně šlápla na provázek a já byla rychlejší rychle jsem po ní skočila a svalila jsem nás na zem. V tu ránu kdyby tam stála proletěl by skrz na skrz šíp. Všichni se podívaly a nemohly uvěřit co se tu dějí za věci. Pokračovaly jsme dál terénem až jsme narazily na tábor a tam stanovalo pár jedinců. Podle pachu jsem poznala, že to nejsou lidé, ale vlkodlaci. Bylo mi to divně proč by nás vlky posílal proti dalšímu vlkům. Netrvalo dlouho a všimly si nás taky. Nebyly nadšení a ihned se stahovalo pár jedinců a další šly proti nám.
Ihned jsme se přikrčily a přichystaly zbraně. Jakmile zjistily, že jsme také vlkodlaci změnily plán a přišly k nám v klidu. ,,Co tu chcete?" řekl jeden z nich. David začal s nimi mluvit a vysvětlil situaci. A tak jsme se rozhodly opustit oblast a napsat do mapu, že se tu nic nenachází. Večer jsme se vrátily zpět a předaly jsme mapu i vybavení. Poté jsme měly volno až do rána. Já s Nickem jsme si už plány všechno. Zjistil mi, že nedaleko odtud žije jedna divoká smečka vlkodlaků a, že by nás mohly k sobě vzít byly bychom v bezpečí tak snad to vyjde.
Děkuji za vaše hlasování a přečtení jste úžasní 😉❤
ČTEŠ
Mé vlčí já (Dokončeno)
Hombres LoboPříběh,který je o dívce jménem Nikol. Žije svůj poklidný život.Jednoho dne,se to změní a pozná život,o kterém nic nevěděla. Bude muset se s tím poprat a hlavně přežít. Nemá to vůbec lehké,ale kdo v dnešním životě má. Autor coveru je Aisha_Hunter Úsp...