YIKILIŞ

246 10 0
                                    

ARAS'IN AĞZINDAN
''Panik yapıcak bir şey yok sadece stresten bayılmış. Derin'i banyonun önünde bulmamın ardından hemen eve Fatih Amcayı çağırdık o muayene etti.''

'' Biraz dinlensin vücudu dirençsiz kalmış bağışıklık sistemi çökmüş durumda astım atağı geçirme olasılığı da var bu sıralarda üzülmesini önleyemem en azından ayaklanmasın.''
'' Tamam Mehmet Amca biz halledeceğiz ama durumları biliyorsun ne kadar üzülmeyebilir ki.''
''Biliyorum oğlum biliyorum ama Derin'in durumu da kritik dediğim gibi bir şey olursa yine arayın beni ameliyattan çıkıp geleceğim zaten hemen.''
''Tamam Mehmet Amca çok sağ ol.''

Güzel bir akşam esintisiydi. Pencere kenarlarındaki perdeler uçuş uçuştu. Belki de Derin ilk defa bu kadar huzurlu bir uyku çekiyordu. Yaşananların üstünden bir hafta geçmesiyle beraber biz birbirimize daha da bağlanmış hatta baya ilerlemiştik. Seviyordum lan ben bu kızı aşık olmuştum sanki geçen tüm ömrümde ben bu kızı aramışımda daha yeni bulmuşum. Hayatımın kalan eksik parçası yeni tamamlanmış gibiydi. Meriç, Berk ,ben ,Derin Eskişehir'e dönmüştük. Yeşim Teyze de (Derinin annesi) Kanada'ya Derinin diğer teyzesinin yanına gitmişti bir süre orda kalıcaktı. Şimdi küçük bir kız çocuğu gibi yatıyordu.

Adamlarıma emir vermiştim. Enis Amcanın nasıl bu hale geldiğini araştırıyorlardı. Tabi Derinin bundan haberi yoktu.  Anladığım kadarıyla kötü bir mafya işine girmişti. Bende işlerle uzun zamandır ilgilenememiştim. Bende hazır Derin dinlenirken bir Galip'i arayı ne var ne yok bir öğrenmeliyim.

Uzun çalışlar ardından açmıştı telefonu. Hiç böyle yapmazdı hemen açardı ters bir durum mu var acaba.

''Abi iyi ki aradın ben de tam seni arayacaktım haberler hiç iyi değil.''
''Ne oldu Galip ?''
''Abi bu Enis var ya Derin Hanımın babası...''
''EEEEE Galip var ''
''İşte abi onu bizimkiler vurmuş.''   onu bizimkiler vurmuş .bizimkiler vurmuş.. onu bizimkiler vurmuş.... bizimkiler vurmuş vurmuş. Bir uğultu halinde yayılan ses dalgalarıyla sırtıma atlayan Derini fark etmem bir oldu. Olayın şokundan çıkmaya çalışıyordum. Nasıl olurdu bizim ne gibi bir alakamız olurdu.

 Nasıl olurdu bizim ne gibi bir alakamız olurdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Kiminle konuşuyorsun bakalım taş kafa ''

Kendimi toparlayamadığımı hissettim. Midem yemek boruma doğru acı bir his yükselmeye başladı sanki. 
'' Hiç güzelim bir arkadaşımla. Uyandın  mı bakalım sen ?''
''Evet yetti bu kadar'' sırtımdan inip salona yürümeye başlamıştı. Nasıl olmuştu bu böyle . Ben yani bizzat babasını ben mi vurmuştum bu kızın. Allah'ım ne yaptık biz. Ben nasıl söyleyebilirim ki bunu ona. Sevdin lan bu kızı aşık oldum dedin. Daha birkaç saniye önce onun yolunda ölürüm diye düşündüğüm kız. Ve biz onun babasını vurmuşuz. Hızlıca ceketimi giyip evden çıkmıştım. Ayrıntılı bir şekilde neler olduğunu öğrenip Derinle konuşmalıydım. Direk bizim depoya gittim. 

''GALİPPPP GALİPP GEL BURAYA GALİP LAN SİZ NE İŞE YARADINIZ LAN NE YAPTINIZ SİZ. KİMİ VURDUNUZ LAN .'' ''

Ben napim şimdi sizi ben napim şimdi sizi söyleyin bana. Allah kahretsin lan allah kahretsin.''  

FERİT'İN AĞZINDAN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

FERİT'İN AĞZINDAN

''Aras Aras kendine gel kendine gel dedim sana. Oğlum öğreniriz lan bir dur. ''

''Abi öğrensek kaç yazar kaç. Ben nasıl anlatacağım. Ne diyeceğim. Derin ben senin babanı dolaylı yoldan da olsa öldürmüş olabilirim mi diyeceğim. ''

''Ne dersin bilmem ama onu  her şeyi öğrendikten sonra düşünürüz kardeşim. Bir dur sakin ol.''

Aras'ı ilk defa böyle gördüğümü söyleyemem ama bu acı ve öfkeyi en son ne zaman bir arada görmüştüm onu da söyleyemem. Aras'ın her halini görmüşümdür ben. Beraber büyüdük be biz onunla. Acımız , tatlımız , ilk kavgalarımız , aşk sandığımız ilk şeylerin hepsini beraber yaşardık. Bu kötü kokunun da altından kısa zamanda elbet çıkardı bir şeyler. 

Hazan mevsimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin