Част 9

745 60 19
                                    

-Ти ще останеш така за сега.- каза тихо, той. Какво ще се случи сега? Дали ще.. Мислите ми бяха прекъснати. Отговорът беше да. Отново усетих устните му и потръпнах.
-Дж-Джънгкук?
-Тихо. Тихо. Тихо.- шепнеше той.- Тази вечер няма да си объркана, и няма да ми задаваш въпроси. Но, само ,ако ми кажеш,че ще бъдеш моя?
-К-какво?
-Моя ли си?- сърцето ми не спираше. Биеше, като лудо. Искаш да разбереш, дали съм твоя ли? Твоя съм! Винаги ще съм твоя!
-Да.
-Моя си!- усетих, как се втурна към мен. Ръцете му ме обгръщаха. Устните му ме изпиваха. Усещах, как вратът ми посинява. Да, възбуждащо е. И ми подейства. Хванах главата му с ръка и започнах да галя шията му с устни. Това определено не му понесе. Награби ме, докато гладно целуваше шиата ми. Изтръпвах постоянно. Не знаех, къде отиваме, не знаех, какво се случва. Просто бях подпряла глава на оформеното му и голямо рамо, докато усещах, ръцете му върху задника ми и веещата ми се коса. Вратът ми беше мокър. Мисля, че се качвахме по стълбите, защото усещах колената му да ме докосват, редувайки се. Влязохме в някоя стая, и усетих, как той сяда с мен на леглото. Бях увила скута му с краката си, а ръцете ми масажираха раменете му. Беше ме хванал с ръце зад кръста ми, като ме държеше до себе си. Едната му ръка разголи рамото ми. Това отново ме накара да почувствам тръпките. Целувките преминаха от рамото отново към шията ми, след това докосваха и устата ми. Аз отвръщах на всяка една целувка. Езиците ни се прегръщаха повече и от нас самите. След това той спря и се отдръпна, захапвайки долната ми устна. Свали тениската ми. -Ще кажеш ли на котенцето ти нещо мило?!.. Като например.. Твоя съм, татенце..?
-Твоя съм,..татенце.- охх, какво си намислил Джънгкук? (😂😂 сори, ама не мога.. пак се сещам, че е с чорап на очите..😂😂. Знам, че с това убивам и без това гадния смут, амаа).
-Хмм..колко хубаво звучи от твоята уста..- сигурна съм, че съм се изчервила. Просто..няма как, иначе. Той свали тениската си. След това хвана врата ми с едната си ръка, а другата се намираше на границата между кръста и дупето ми. Той се изправи и телата ни се докоснаха. Сериозно ли? За пръв път ще го правим, а аз няма да го видя. Според хората, сексът със завързани очи е много по-възбуждащ и по-хубав. Е, един бог знае. Аз дори не знам, какъв е другият. Да, точно така. Все още не съм изгубила девствеността си. Предпочитам да я оставя някъде, и да знам, къде е, но.. няма как.
Исках да и се нарадвам, ноо..явно ще си кажем сбогом за винаги. Е, чао девственоост. Няма да се видим. Е, може би е за добро. Та, Джънгкук се изправи, и след това ме постави върху леглото, заставайки над мен. Ръката му беше върху бедрото ми. Наведе се и ме целуна, но този път беше нежно. Свали панталонките ми, след което и неговите. Чувствах се леко неудобно. Едва ли имам много хубаво тяло.. Той се изправи, хвана ме за ръцете и ме издърпа. Обгърна лицето ми с дланите си, и нежно докосна устните ми. Започна да целува от рамото ми надолу по ръката. Ръката му придърпа грубо главата ми към него. И жестоко сляхме устните ни, притискайки силно. След това аз тръгнах надолу, минавайки през шията му и след това още по- надолу. Галех релефа с устните си.
Джънгкук свали боксерките си, а аз го обхванах с ръката си. Какво по дяволите беше това? Сложих го в устата си. Явно тъпченето с храна е помогнало през всички тези години. (как звучи само😂). Обхождах го целия с устните си, като си помагах и с ръката. Хибридът от време на време стенеше. И това естествено ме караше да се усмихвам. След това той свали и моето бельо. Усещах ръцете му на гърдите си. Ръцете му бяха огромни. След това вече бяхме увити с завивките. Джънгкук беше застанал над мен, а аз лежах по гръб. Усетих члена му, на път да.. Болката ме проряза и извиках. Очите ми се насълзиха. Пенисът му беше огромен, а в сравнение с мен гигантски. Като дрехите, които нося. Болеше. Много болеше. Виках, но Джънгкук не спираше. Чувах стенанията му от удоволствие. Не след дълго и моите се превърнаха в такива. Край! Оргазъмът ми идва.. Започнах да стена силно, което възбуждане Джънгкук допълнително. Той забърза темпото. Стенех все по-силно, и по-силно. Той също не си мълчеше. По-гласа му разбрах, че е свършил. Спокойно, имахме си предпаазни среедства. Аз въздъхнах, а той развърза очите ми. Стоеше над мен. Виждаха се само гърдите му, част от плочките и край. Всичко се скриваше, слепено с моето тяло под завивките. Той легна до мен и ме погледна. Приближи тялото си до мен и ме целуна по челото, за секунди остана на няколко сантиметра от лицето ми, гледайки ме и след това целуна и устата ми. Аз се сгуших в него и затворих очи. Много ми се спеше и нищо не ми пречеше. Толкова ми е удобно.
-Лека нощ, зайче.
-Зайче?
-Не знам, напомняш ми на зайче.
-Мм, добре. Лека нощ Кууки.
-Куки?
-Ами, да. Не мога всеки път да ти казвам Джънгкук, нали?
-Добре.- усмихна се сладко. След може би няма и минута се унесох в сладки сънища.

Не ме съдете за несполучливия смут, моля✌✌✌✌✌✌✌



Не ме съдете за несполучливия смут, моля✌✌✌✌✌✌✌

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Be my owner (jungkook&you)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora