Capitolul 2

33 2 1
                                    

Era vacanta de vara. Cambroc impreuna cu Dracula au mers la mare unde s-au distrat. Asta pana cand lui Dracula i s-a facut foame si a inceput sa le manance urechile oamenilor. Cambroc a inceput sa se drogheze si sa bea bere in timp ce iubitul ei devora persoane. Atunci a venit Mary care avea un mielusel si Oama Paianjen si au inceput sa il bata pe Dracula. Acesta s-a enervat si a inceput sa ii manance rochia si boneta lui Mary si oamenii au inceput sa o fluiere (nu mai avea nimic pe sub rochie).

Oama Paianjen a inceput sa arunce cu cabinele salvamarilor in oameni si cu sticle de bere. Fanica Hamsterica statea pe plaja si bea bere cand o vede pe Mary care avea un mielusel fara mielusel si fara rochie si incepe sa ii faca poze.Ea incepe sa fuga si toata plaja o urmareste facandu-i poze.

******************************

Derek, Boyd, Peter erau la bar cand o vad pe Ana cu cei 3 iubiti ai ei. Pe ei ii cheama Harry Styles 1,Harry Styles 2 si Harry Styles 3.Toti 4 au inceput sa danseze si Derek s-a dus sa o rapeasca pe Ana. Ea nu a opus rezistenta.Am ajuns si eu pe acolo cu Tea ,Paula si Oana.Cambroc s-a imbatat si a inceput sa dea foc la parul oamenilor.Eu am sunat la pompieri si a venit Kenny care mai nou devenise unul. Ce a fost in capul lor cand l-au angajat?!

El a inceput sa arunce cu bauturile din bar pe cei care au luat foc si acestia s-au aprins mai rau.Eu am facut poze ,dar Tea l-a pus pe Dylan sa ii ajute pe oameni. Cei 3 Harry au intrat in panica si au inceput sa o caute pe Ana.

***

Eu m-am suparat pe Derek asa ca m-am dus la magazin si am cumparat un ponei.L-am trimis prin posta lui Derek. Cand a ajuns acasa la el a inceput sa ii manance vopseau de pe pereti si tiglele de pe acoperis.

Cand Derek a ajuns acasa a vazut ca jumatate din ea era mancata.Se duce sa vada ce a mai ramas intact si da peste ponei care il prinde de un picior si incepe sa il manance.Atunci Derek arunca in el cu piticii de gradina ca sa ii dea drumul si sa nu ii mai mestece piciorul si alarma de pe ponei se activeaza(este logic faptul ca nu l-as fi trimis pe ponei singur fara ca sa ii pun alarma).Incepe sa urle si trezeste tot cartierul. Eu il trimit pe Melcul Bob cu cheile ca sa opreasca sirena.

***

Tea a luat numarul de telefon al lui Caragiale de la mine si l-a rugat sa o duca si pe ea in trecut. Cam pe atunci cand Leonardo o picta pe Mona Lisa.

Cand au ajuns acolo Tea l-a obigat pe Leonardo sa il picteze pe Niall Horan.

***

In prezent

Ana impreuna cu Peter au fost la gradina botanica.

  Dupa un timp lui Peter i s-a facut foame asa ca a inceput sa manance florile.Ana ,cand l-a vazut si-a amintit ca nici ea nu a mancat nimic astazi si a inceput sa devoreze si ea plantele. S-a gandit sa ne cheme si pe noi si evident ca am venit.Mie mi se parea ca trandafirii,lalelele si zambilele aveau toate gust de pui.Ana spunea ca semana mai mult cu pizza.Oana a zis ca aducea mai mult cu gustul de cereale.Peter a zis sa mergem in centrul gradinii. Acolo am vazut un stejar batran din care am inceput sa  mancam.Paula zicea ca are gust a floricele.Atunci au venit paznicii si noi am sarit pe ei si i-am devorat.

***

In trecut

-Nu prea as vrea sa il pictez pentru ca nu prea am inspiratie.A spus Leonardo

-Deci nu ma intereseaza ca nu mai ai idei. O sa pictezi in continuare ca altfel te bat! a spus Tea.

Intre timp am ajuns si eu pe acolo fiindca pe la 7 seara se organiza o petrecere la care au fost invitati toti oamenii importanti din istorie.

La petrecere  m-am intalnit cu Tea,Caragiale si Leonardo.

Mai erau si Christopher Macaroane si prietenul lui, Cristofer Idiotescovici.Nu stiu cum au ajuns astia doi aici.

Petrecerea a inceput si totul a luat-o razna.

Ceausescu a inceput sa danseze la bara, Mihai Viteazu canta la tobe, Hitler a inceput sa cante "Midnight memories" si God Zilla  dansa pe melodia lui Justin , "Baby".

Leonardo a inceput sa se dea la barman si eu am amestecat bere+votka+vin+rom+gin+sampanie si am intrat in coma.Dupa asta nu imi mai amintesc nimic.

***

In prezent

Seven Man impreuna cu Oama Paianjen 2 au iesit in oras la cumparaturi.Cand sa intre in magazin el si-a prins pelerina in usa si a cazut peste Oama Paianjen.Aceasta s-a lovit la cap si a devenit amnezica. A spus ca de acum devine Oama Teza cu Subiect Unic (Christopher i-a spus acum ceva timp ca teza cu subiect unic are un singur exercitiu si de aceea se numeste asa).

******

Toti am venit din trecut.Tea a plecat cu Zayn in parc [si nu in alt loc (ai inteles,Oana?!)] si admirau sirenele care sareau din lac si mancau oamenii.Si lui Zayn ii placea sa manance oameni fiindca el era triton.El a mancat-o pe Oana.Tea nu s-a suparat.

***

Paula si Louis se plimbau prin padure cautand un loc de picnic.Ei s-au oprit intr-un luminis.Au realizat ca acolo se ducea o lupta intre gnomi si centauri.Louis i-a amenintat ca daca nu inceteaza ii inchide in lagare comuniste.

Dupa un timp au aparut Lizuca si Patrocle care au inceput sa le fure mancarea si sa ii lase cu ochii in soare.

Dupa ce am fugit din spital am ajuns si eu in luminis si le-am luat ultima placinta.Paula a inceput sa ma fugareasca si sa arunce cu veverite dupa mine.

****

Cand Tea se plimba pe strada cu Stefan(TVD) a intalnit o pufarina care plangea si tipa disperata ca   s-a pierdut de mama ei.Tea i-a spus si lui Stefan ce s-a intamplat si sa o ajute sa ii gaseasca mama pufarinei.Stefan atunci ia pufarina si o mananca.Tea ii da palme.

-Buna. ii zice el.

-Nu e buna! ii zice Tea

-Ba e buna.Are gust de capsuni.

Ca sa nu mai fie Tea suparata pe el,Stefan ii cumpara o punga cu pufarine.Dupa asta cei doi pleaca la Paris.

****

Cand am fost la munte impreuna cu Ana,Tea,Paula,Kenny, Oama Teza cu Subiect Unic si Christopher Macaroane (cine l-a mai invitat si pe asta) ne-am plimbat prin padure.Kenny si Christopher au inceput sa manance ciupercile otravitoare fiindca spuneau ca aveau gust bun si nu voiau sa le manance alti oameni si ei sa ramana fara.Tea a vrut sa ii opreasca si sa le spuna ce pot pati ,dar eu i-am sugerat sa ii lase sa se simta bine.

Cand ne plimbam pe o poteca, pufarinele ne-au atacat fiindca Stefan le-a mancat printesa.Atunci noi am luat-o la fuga prin padure.Pe Christopher l-au capturat si noi nu am putut sa il salvam (va asigur ca nici nu am incercat).

L-am chemat pe Harap Alb sa ne scoata mai repede din padure.Pufarinele au jurat ca se vor razbuna.

 Cambroc=cameleon+brocoli

Si ilogica are sensWhere stories live. Discover now