4. kapitola 💦

54 3 5
                                    

Z pohledu Layly

Upřímně já bych byla ráda kdyby nás bylo zase o jednu víc, ale Rikki o tom nechce ani slyšet, ale musí uznat že na spoustu věcí samy dvě nestačíme. Z mých myšlenek mě vyrušil otravný hlas ,,Ahoj Laylo" ,,Ahoj Charlotte" ,,Prý jste se se Zackem rozešli. Je to pravda?" ,,Kdo ti něco takového řekl?" ,, Povídá se to" ,,A můžu vědět kdo to povídá?" ,,Zack" v tu chvíli se mi nahrnuly slzy do očí a rozešla jsem se směrem k němu domů. Chtěla jsem vědět co to má znamenat.
Za deset minut jsem byla u jeho domu a doufala, že není někde pryč. Stála jsem u jeho dveří asi pět minut než jsem se odvážila zazvonit nakonec jsem to udělala po chvíli přišel ,,Ahoj lásko potřebuješ něco?" řekl s úsměvem ,,Můžu dál?" ,,Jasně" vešla jsem dovnitř a mířila si to do jeho pokoje ,,Stalo se něco?" ,,Jak dlouho jsme spolu Zacku?" ,,Dva a půl roku. Proč?" ,,Že ti po těch dvou letech a půl nestojím ani za to aby si mi řekl, že se chceš se mnou rozejít do očí a jako první" šeptala jsem se slzami v očích ,,Nevím kdo ti co řekl, ale já se s tebou nechci rozejít. Vím, že nám to v poslední době moc neklape, ale ani jednou mě nenapadlo se s tebou rozejít. Protože tě miluju každým dnem víc a víc. Každým dnem žárlím čím dál tím víc, když tě vidím s jiným klukem krve by se ve mě nedořezal" v Po jeho slovech jsem doslova oněměla ,,Nic na to neřekneš" ,,Odkud to teda Charlotte vzala?" ,,To nevím asi si to vymyslela, ale já se nechci rozcházet." ,,Já taky ne. Miluju tě" ,,Já tebe." On naše rty spojí do dlouhého polibku.

Tak po hodně dlouhé době další část snad se vám líbí. Je kratší než obvykle tak snad to nevadí. Užijte si víkend.

Vaše Val


Magie Kde žijí příběhy. Začni objevovat