Všichni to určitě znáte. Jsou prázdniny a všichni vaši přátelé jsou na dovolené u moře, zatímco vy jste doma a sedíte na zadku.
Nezbývá mi nic jiného, musím si vzít mobil a na něco se kouknout, nebo se tu unudím k smrti.
Nikdy mě nezajímalo psaní s cizími lidmi, ale měla jsem v oznámení zprávu od cizýho čísla starou několik minut. Zhruba pět.Neznámé číslo: hele, mami, proč jsi mi doma nenechala žádné jídlo?
Já: promiň? Já nejsem tvoje máma
Neznáme číslo: dobrý vtip, kam jsi dala to jídlo? Celé dny doma ležím nemocný a ani na pizzu mi nedáš.
Já: tak čau, nemám zapotřebí ti dělat matku. Neznám tě.
Mobil jsem vypla a rozhodla se jít k počítači. Samozřejmě mi ale mobil zase cinkl a já byla hrozně zvědavá, co mi napsal.
Tak jsem tedy zatím nechala počítač zahřát a sama se podívala na sms.Neznámé číslo: ty sis nedělal/a srandu?
Naťukala jsem největší blbost, co kdy neznámému číslu kdo kdy napsal.
Já: Jmenuju se Cassidy. Díky. A srandu si vážně nedělám.
Až tak naivní jsem. Psát své jméno nějakému cizákovi.
Rovnou bych mu mohla napsat svou adresu a doufat že mě v noci vykuchá zaživa.Neznámé číslo: Pěkné jméno
Myslím, že si s ním můžu ještě chvíli psát. Alespoň se nebudu nudit.
Já: Děkujii ^.^a jak se jmenuješ ty?
Neznámé číslo: Martinus
Já: aha, taky pěkné.
Martinus: díky
Martinus: hele, nechci ti propisovat kredit. Máš fcb?
Já: jo, mám: Cassidy Star
Martinus: Jezuuus, to je rozkošný.
Já: ??
Martinus: tvoje jméno na Facebooku.
Většina z vás si určitě začíná myslet že jsem hrozně naivní a vážně se chci nechat zabít, protože se přes facebook dá člověk stalknout, ale moje údaje (jméno, věk, adresa,..) vidí jen mí přátelé. Takže když si ho nepřidám, nic nehrozí. Snad.
Martinus's post
Jsem nehoráznej blbeček. Proč si s ní vlastně píšu? Měl jsem přestat už u té zprávy, kde se semnou loučila.
Jenže to bych nebyl já, kdyby se mi nezačala líbit každá holka. Alespoň, teda snad, není naše velká fanynka. To bych to rovnou ukončil, protože z nekonečného podepisování mě už bolí ruka.
ČTEŠ
Texting [Martinus Gunnarsen]
Fanfictionneznámé číslo: hele, mami, proč jsi mi doma nenechala žádné jídlo? já: promiň? já nejsem tvoje máma neznámé číslo: dobrý vtip, kam jsi dala to jídlo? celé dny doma ležím nemocný a ani na pizzu mi nedáš. já: tak čau, nemám zapotřebí ti dělat matku. N...