"Baba..Babacım..U-uyandın." Kerem bu seferde mutluluktan ağlıyordu.Ahmet'e yaklaşıp elini tuttu. "Ben..Ben doktora haber veriyim."
Kerem dışarı çıktı "Uyandı..Uyandı."
Doktorlar Ahmet'in odasına girerken kolidorda sevinç hakimdi..
1 HAFTA SONRA:
Zeynep ve Kerem,Deniz'le beraber Ahmet'lere geldi.
"Hoşgeldiniz."
"Hoşbulduk annecim."
Hep beraber salona geçtiler.Ahmet Deniz'i kucakladı.
"Deniiz..Dedecim..Nerdeymiş dedesinin prensesi."
"Biz gidelim o zaman." dedi gülerek Kerem.
"Aa olur mu oğlum.Hoşgeldiniz." deyip sarıldı Kerem'e sonrada Zeynep'e..
Herşey güzel gidiyordu..Barış'ta Ahmet'i affetmişti..
1 AY SONRA
Kerem,Aksel ve Can şirketlerini kurmuştu. "Laviva Holding" (Salladım =D) herşey iyi gidiyordu..Taa ki..
Zeynep doğum sonrası aldığı tüm kiloları vermiş..Eski halinden bile gpfit görünüyordu.Salonda Melis ile beraber kahve içiyorlardı.
"Melis..Sana birşey sorucam..Barış'a hala kızgın mısın?"
"Zeynep bu konuyu kapa-"
"Ya biliyorum konuşmak istemiyosun ama onu o gün hastanede el ele gördüğünde gülümsedin falan ama ben içinden ne kadar üzüldüğünü anladım."
"Ya evet kızgındım,üzgündüm.Ama bunu ona belli etmemeliydim Zeynep.Hayatımda böyle bir boşluk oluşturduğunu bilmemeliydi..Beni sırf ona çocuk veremiycem diye terkeden bir adam bana acıycaktı ve ben bunu istemiyordum.."
"O seni bı-"
"Neyse ney işte boşver.Geçti gitti..Benim için artık Aksel var..Onun içinde Begüm..."
"Peki."
Biraz sonra Zeynep'in telefonu çaldı.
"Alo,buyrun."
"Zeynep Güzel.."
"Evet benim."
"Ben bir dergi için çekim yapmak istiyordum sizinle, .... dergisi."
"Ne?"
"Evet.Modelliğe başlama,bırakma nedenlerinizle ilgili mini bir röportaj ve katalog çekimi,hem moda haftası için büyük bir defile içinde sizinle çalışmak isteriz.."
"Aa şey..Tabi olur."
"Peki.Yarın saat 4 uygun mu?"
"Evet."
"Çekimi stüdyoda yapıcaz."
"Tamam."
"O zaman ben adresi size mesaj atıyım.İyi günler."
"Sizede."
Zeynep telefonu kapattı.
"Zeynep.Noldu?"
".... dergisi benimle röportaj yapmak istiyormuş.Modellik ile ilgili.Bide hamilelik falan onları konuşurlar."
"Oha ciddi misin?Süper."
"Evet.Yarın saat 4te."
"Ay canım çok sevindim."
"İyi güzelde Deniz?Kerem çalışıyor."