16.03.2021 Tarihinde Düzenlenmiştir .
Niklaus ve Katherine soy isimleri değiştirilmiştir .
Bölüm şarkısı : Shakira - Empire
Siktir !
" Ne işin var burada senin " diyerek tısladım . Yataktan hemen kalktım . Çıplak ayaklarım yere değince bir anda içim titremişti .Soğu seviyordum . Ama şu an konumuz bu değildi .
" Ah seni özlemiş olamaz mıyım korkak ?" diyerek kollarını birleştirdi . Aptal
" Defol git evimden " diyerek tısladım . " Yoksa bağırırım ."
" Bağır . Annen ve baban gelince senin sevgilin ve küs olduğumuzu söylerim " dedi Tanrım bu neydi şimdi ?
" Bu babamdan yiyeceğin dayağı değiştirmez ." dedim ukala bir şekilde . Sırıttı .
" Ne kadar dramatik olur dimi . İki sevgilinin arasında giren gaddar baba " dedi sesini incelterek . Aptal
" Defol git evimden , senin kim olduğunu bile bilmiyorum "
" Kim olduğumu bilsen burada kalmama izin mi vereceksin ? "
"Hayır şimdi defol " . Birkaç büyük adımda yanıma geldi .
" İzin isteyen de yoktu zaten korkak " Sol elini elini belime koyarak beni hafifçe kendine çekti . Elim ile aramızda mesafeyi açmaya çalıştım .
" Bırak beni Sapık mısın ? "
" Evet sapığım . Senin sapığın olmaktan da gurur duyuyorum . "
" Hastaneden kaçıp buraya mı geldin sen ya "Sağ elini kaldırarak saçlarıma geçirdi
" Çok konuşuyorsun korkak , çok fazla " parmak uçları tenime değince , içimde öyle bir titreme olmuştu ki , gözlerimi sımsıkı yumdum .
" Yapma , lütfen " diyerek yalvardım . Lanet Girsin . Parmak uçları ile tenimi okşadı ." Lütfen ."
" Neden korkak, neden durayım ?" Sıcak nefesini yüzüme doğru üfledi. Aptal
" Seni tanımıyorum ki sen de beni " diyerek mırıldandım .
" Seni Tanıyorum , Katherine Rossi Lisen yeni bitti buradaki okula yeni kayıt oldun, Voleybol oynuyorsun . Keman ve Bass gitar çalıyorsun . Fülüt çalmak istiyorsun ama nefesin yetişemediği için çalamıyorsun . Arabalara bayılıyorsun , özellikle eski ve siyah olanlara .4 Dil biliyorsun ama 2 tanesini yazı işlemine gelince yapamıyorsun . Ailenin 4 tane kendine ait şirketi var. Ayrıca İtalyansın . Sözel derslerin çok iyi ama sayısal derslerin bi o kadar kötü . Sahne korkun var. " Siktir .
" Beni mi tanımak istiyorsun Korkak .." Onu kafamla onayladığım da konuşucak enerjim yoktu .
" Amerikalıyım yarı da Latin . Aynı Okuldayız . 1 sene gitmedim , o yüzden senin ile aynı sınıftayım. Basketbol takımındayım , kaptan olarak . Babamın gereksiz bir çok şirketi var . Arabadan çok motosiklet taraftarıyım . Ders konusunda iyiyimdir ama uğraşacak enerjim yok .Çok konuşanlardan , bana karışanlardan ve Zeytinden nefret ederim .Ve korkak adım Niklaus , Niklaus Gutiérrez " dedi . Nefesimi tutumuş bir şekilde onu dinliyordum . Siktir , göte gelmiştim işte .
" S-sen Bun-ları-" sesim titrediği için sustum . Derin bir nefes alıp verdim " Nereden biliyorsun "
" Bunlara alış Rossi " Belimdeki elini sıkıştırarak beni kendine yasladı . Dudaklarını elmacık kemiklerime yakın bir yere sürttü .
" Evli misin ? " diye sordum . Dün dudaklarımda hissettiğim alyansı unutamazdım . Vücudu gerilmişti .
" Ben evli değilim Rossi , ailemin zoru ile kızın biri ile nişanlandım . Önemsiz " dedi omuzlarını silkilerek . Umursamaz bir tavırla .
" Seninle uyumak istiyorum Katherine "
" Ne ? Saçmalama " dedim tıslarcasına , dilim bunu söylerken kalbim bambaşkaydı iki günlük adamın kokusu ile uyumak için can atıyordu .
" Saçmalamıyorum , sadece istiyorum " dedi , derin nefes alıp ona baktım .
" Neden ben ? " dudaklarını büzerek ' Bilmiyorum ' demeye çalıştı .
" Seni tam olarak tanımıyorum bile " dedim . Sırıttı
"Emin ol korkak , şu an en iyi sen tanıyorsun beni" Derin bir nefes alıp verdim
" Şimdi " diyerek sağ elimi saçımdan çekerek bacaklarıma indirdi . Hiç zorlanmadan beni kucağına aldı
"Ne yapıyorsun " diye cırladım " Şhhhh" diye uyardı beni hemen . Aptal .
Yatağa ilerleyerek pikeyi kaldırdı . Beni yavaşça sol köşeye bırakırken , kendini sağ köşeye bıraktı . Pikeyi üstümüze örtüp , beni zorla göğsüne yasladı .
" Neden ben . Nişanlın varken neden ben " Kasılmıştı . Omuzları genişlemiş , kalbi hızlanmıştı .
" Uyu sadece korkak " sesi o kadar sertti ki , korkup yerime sinmemi sağlamıştı . Ya da göğsüne , her neyse .
" Pikeyi açabilir miyim " diye sordum masumca . Çok sıcaktı , çok fazla sıcak . Göğsünün titremesi ile güldüğünü anlamıştım
" Elbette korkak " diyerek pikeyi ayaklarımıza doğru açmıştım .
" Voleybolla daha başlamadın değil mi " diye sordu bir anda , hiçbir şey yokken .
" Hayır "
" Yarın senin telefonuna antrenman yerini mesaj atarım , gideceksen oradan başka yere gitmeyeceksin küçük hanım "
" Telefon numaramı nereden biliyorsun "
" O kadar çok şey biliyorum Bunları bildiğimi , bildiğin halde , sadece buna mı takılıyorsun ?Sadece sana dediğimi yapsan "
" Tamam " dedim . Ne tamamı be , cırlasana herife , atsana yataktan adamı , siktirsin gitsin , Ne tamamı ?
" İyi geceler korkak " kollarını iyice bana doladı .
Neden sadece onun dediklerini dinliyor , onları uyguluyordum . Bana emir verilmesinden nefret ederdim . Sırf bu yüzden ise okullardan hep şikayet gelirdi . Ona söz geçiremiyoruz diyerek . Ama ben böyleydim , asla emirlere uymaz , başı buyruk . Peki ya şimdi . Gecenin bir körü evime giren hırsız tipli - ki parfümü onun hiç de hırsız olmadığını gösteriyor , - bir adama boyun eğiyordum .
" İyi geceler " dedim sakince .
Peki neden ? neden boyun eğiyordum . İşsizlik değil herhalde . Galiba etkilendim . Beni öptüğünden beri ondan hem korkmuştum hem de etkienmiştim .
Lanet Girsin , Lanet Girsin !!
" Evett merhaba , işte yeni bölümümüz geldi . Şimdi bir konuyu Açıklık getirelim . tTe vampire diaries dizisindeki isimleri kullanmak ile ilgili birşeyler söylediniz . TVD isimleri ben zaten önceden de biliyordum , Özellikle Katherineyi . . The Originals delisi olduğum gerçeğide cabası tabi . Bu konuya açıklıklık getirelim dedim ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rule ♱
Ficción General🌸26/09/2023 TAMAMLANDI 💦 Elimi üzerinde gezdirmemle resmen çığlık atıp beni yerden kaldırması ve yatağa fırlatması bir oldu. Üstümdeki tişörtü ve atleti çıkartıp kenara attım ki yanıma gelip beni belimden kavradı. " Ketherine, sen nesin böyle " d...