Bölüm 7 :Kızıl Komutan ve Piramidin Sırrı...

816 119 131
                                    

*

*

*

*

ABD/GüneyBatı

Arizona






Genç adam bıkmış hayatından uzaklaşmak için ormanın derinlerinde olan sessiz kulübesine gitmek için yola çıkmıştı. Aslında neden oraya gittiğini bilmiyordu. Ama gitmek için, içinde yanıp tutuşan bir parçaya boyun eğip  küçük bir çanta hazırlayarak yola çıkmıştı.






Sonunda ormanın iç kısımlarındaki  evine geldiğinde anlık bir huzurla iç çekip kahverengi, dış yüzeyinin ahşaptan  oluşturduğu çatılı kulübesinden yükselen  dumanı fark ettiğinde kaşları çatılmıştı.


Düşünerek vakit harcamayıp arabanın arkasındaki küçük kırmızı tüp şeklindeki  yangın  söndürücüyü eline alarak ağırlığını tartmıştı.


"En azından bayıltabilecek ağırlıkta "diye düşünerek temkinli adımlarla kulübeye yaklaştığında kulübenin  tüm camlarından yayınlan ışık  kalbini normalin on katı hızlı atmasına neden olmuştu.


"Sakin ol ,sakin ol ..."

Diye kendini telkin edip en sonunda kapı tokmağına bir elini koyup ses çıkarmamaya özen göstererek çevirmişti ki  kulağına dolan  tüyler ürpertici sesle yerine mıhlandı.


''Kapıyı açarsan yok olursun. Bedenin kızıllığa hizmet eder.Gerçek benliğini hatırlamazsın hiçbir zaman efsane... "


"Efsane? " 

Genç adam onu daha fazla dinlemeyip içeri girdiğinde vücudunu saran kızıl sisle nefesi teklemiş, bir el tarafından boğazı sıkıca sıkılmıştı.

Sisin içindeki  ak gözlerle göz bebekleri genişlediğinde artık her şey için çok geçti.




Ahşap cepheli, çatılı evin bacasından yükselen kızıl sis yerini gri dumana bıraktığında tüm ev karanlığa gömülmüş  kızıllıkla parlayan göz bebekleri tek odayı aydınlatmıştı.




.


.


.

Şarm El Şeyh/ Mısır

Chanyeol gözleri kızıl alevlere ev sahibi olarak yataktan sıçradığında tüm bedeninden çıkan ışık ve alevle ellerini kulaklarına kapatıp yüksek bir çığlık atmıştı.



Sakin ol!


Sakin ol!!


Sana sakin ol diyorum !

Geçti ,ben yanındayım.


Ses odada tüm duvarları sarsacak şekilde sesini yükselttiğinde Chanyeol, derin nefesler alarak sakinleşmişti.


"Gitmeliyim. Diğerlerini bulmalıyım. "

اجلس!


[Otur yerine! ]


''Saçmalama, bulmalıyım Kızıl komutan burada. Bir insan bedeninde bilmediğimiz bir efsanenin bedenini aldı, o dünyada. "diyerek evden çıktığında ne yöne gideceğini bilmeden sokağın başında durmuştu.








LOST PLANET ''POWER" ||ChanBaek ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin