Mürekkep makinesinin patlaması ile birlikte Sammy ve Joey duvara çarpmış ve bayılmışlardır.Sammy uyandığında yanında Joey yoktu ve nedense vücudun tamamı mürekkep olmuştu Sammy şaşkın bir şekilde etrafa bakar Sammy:"Joey? Burdamısın? Of niye bu kadar şom ağızlıyım.Hem benim üstüm niye mürekkep ah belki makine yüzünden olmuştur neyse! Joey'i bulmam gerek" der Sammy ayağa kalkıp "Üstümdeki kıyafetleri değiştirmem gerek çok kötü olmuşlar" dedi ve gidip yerdeki tuluma bakar Sammy:"Ah evet bunu giyebilirim her halde" der ve kıyafetlerini değiştirir Sammy bir ayna bulur ve kendine bakar Sammy:"Su yok peki nasıl temizleyeceğim bu mürekkepi acaba ne kadar kalın?" der ve parmağını yanağına sokar ve endişeli bir şekilde "baya kalınmış bu mürekkep umarım şu makina bana bir şey yapmamıştır" der ve bir süre daha bunla uğraşır ce sonunda "Umarım düşündüğüm şey değildir ama galiba yeni vücudum bu... Ah niye bu kadar çok film izliyorum ki aman neyse burdan çıkıyımda sonra yıkanır geçer" dedi ve bir süre aynaya bakmaya devam etti Sammy:"Yüzüm baya ürkütücü duruyor en iyisi bir şey ile saklamak olur" der ve yakınındaki Bendy maketine gider maketin baş kısmını koparır ve bir ip ile maske yapıp takar Sammy:"Şimdi daha iyi oldum peki yola koyulayım en iyisi hem bu olaydan sonra belki bunu bahane ederek Joey'den zam bile isteye bilirim hehe" der ve atolyeyi araştırmaya çıkar her yer bom boştur hiç kimse yoktur Sammy:"Neden kimse yok bu saate herkes mesaide olmalıydı" der ve yürümeye devam eder Sammy bir odaya girer gözüne Bendy'nin maketi çarpar Sammy:"Aslında Bendy baya sevimli duruyor heh aslında makine patlamayıp ta Bendy çıksa daha iyi olurdu herhalde" dedi ve odadan çıkıp yürümeye devam etti.Sonunda bir uzun koridorda rastladı koridorun tam ortasında bir ses duydu ve irkildi Sammy:"Ulan bana bunlar kamera şakasımı yapıyor korkmaya başladım" der ve az ilerledikten sonra koridorun sonundan Bendy'nin maketi oraya bakıp geri yerine döner Sammy:"O neydi! Umarım bir yaratık değildir of! Umarım bunlar sadece şakadır" Der ve devam eder yoluna sonunda Joey'in odasının önüne gelir kapının altından ışıklar gelir Sammy:"Oh sonunda buldum seni Joey" der ve kapıyı tıklar kimse açmaz birahane tıklar gene kimse açmaz sonra Sammy kapıyı açmayı dener ve kapının altındaki ışık söner ve korkunç bir ses gelir Sammy:"Atık yeter! Cidden baya korkuyorum hadi çıkın ve benle dalga geçin hadi ama! Bu eziyet bitsin artık!" der ama kimse gelmez Sammy iyice korkmaya başlar ama yola devam eder.Sammy bir odaya daha girer burası yemekhane gibi birşey ama küçük bir yer Sammy içeri girer bir bakar ve dışarı çıkar ve çıktığı gibi kapının çaprazda bir Bendy'nin maketini görür Sammy iyice çarpılmış ananas gibi durur kalır Sammy:"Bunları buraya kim koyuyor?" der ve korkmaya devam eder Sammy başka odalarda bakar ana bir şey bulamaz sonunda der ki "Ben en iyisi mürekkep makinesının yanına gidiyim belki birileri gelmiştir"der ve mürekkep makinesının olduğu odaya doğru gider Sammy iyice delirecek duruma gelmiştir bu bir şakamıydı yoksa hayal gücü ona oyunmu oynuyor yoksa Bendy cidden canlandırıyormu? Bunları kendine sora sora sonunda odaya yaklaşmıştır odanın girişini tahtalar ile kapalı halde gören Sammy iyice kötü olmuştur Sammy:"Bunları kim yapıyor ya cidden korkmaya başladım" der ve odanın girişine doğru gider.Odanın girişine geldiğinde bir ses gelir Sammy:"Merhaba! Orda kimse varmı? Joey senmisin?" der ve odanın girişine gelir ve birden bire tahtaların ardından bir mürekkep yaratık fırlar! Sammy:"AH SEN SEN NE SİN BU NE?!?!" Der ve arkasına doğru kaçmaya başlar yaratık hala onu koavalamaktadır Sammy bir odaya girer ve kapısını kapatıp masanın altına saklanır.Sammy kafayı yemiş durumdadır neler oluyor bilmek istiyor ama çokta korkuyor sesleri dinlemekte sesler ayak sesidir odaya doğru yaklaşmaktadır ve kapı birden açılır içeri çok garip bir mürekkepten yaratık girer Sammy hayrete düşmüş ŞEKİLDE"A..a..a...ama bu Bendy'nin benziyor yoksa... Makina çalıştımı? Eğer bu Bendy ise bana neden saldırdı ah! Aklımda bir sürü soru ve korku var"der ve fark eder ki yaratık masanın dibindedir Sammy korkarak öylece durur.Yaratık bir süre sonra odadan çıkar ve uzaklaşır Sammy ortalığın sakin olduğunu anlayınca masanın altından çıkar ve "O neydi?!? Umarım bu bir şakadır lütfen bu bir şaka olsun çok korkuyorum bu neydi Joey'e ne oldu ben niye böyleyim diğer çalışanlara ne oldu bu yaratık Bendy'mi?!?!?" der ve kendi çapında sinir krizi geçirir kısa süre sonra kendine gelir ve "Şimdi çıkış biraz yakında oraya gider polislere haber verir burayı kapatırım bi güzelde yaşama devam ederim"der ve gider Sammy bir az sonra o yaratığı gene görür yaratık çıkışın önündedir Sammy:"Ah Genemi bu ne yapacağım şimdi?"der ve düşünür Sammy:" Buldum belki onu beni kovalattırım ve uzakta bir yerde kaçıp buraya gelirim ama nasıl yapabilirim bunu?"der ve susup yaratığın önüne atlar"Hey gel buraya Burdayım"der yaratık Sammy ye bakar ve kovalamaya başlar.Sammy uzak bir yerde yaratığı eker ve çıkışa doğru koşar çok yaklaşırken çıkışa yaratık arkasından ona vurur Sammy yere düşer ve hemen kalkıp çıkışa koşar kapının dibine geldiği zaman hemen yer çöker ve yere düşer.
Acaba nereye düştü tahminlerinizi bekliyorum ;)
Ve bu arada kitabım neredeyse 70 görüntülenme almıştır umarım yanlış dememişimdir ven 70 e yaklaşıyoruz diye biliyorum neyse size çok teşekkürler iyi günler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bendy And The İnk Machine Sammy Lawrens'ın hikayesi
FanfictionHiç bir çizgi parçasının bunları yapa bileceğini hayal edebilirmisiniz peki ya bu olayları ön koltuktan izleyen ama genelde arka pilanda kalan Sammy Lawrens'ın hikayesini anlatacağım tabiki bu bir fan kurgu yani arkanıza yaslanın ve hikayenin tatını...