Letadlo se zatřáslo. Ne ne ne ne ne!
Co nejpevněji jsem se chytl Aominecchiho. S ním se cítim bezpečně a když se ho teď držím je mi alespoň trochu líp."Copak princezno? Tos mi neřekl ,že se bojíš lítání" zasmál jsem se. On,ale nevypadal zrovna dobře. Byl celej pobledlej. "Kise.." zašeptal jsem a objal jsem ho.
Taky jsem ho objal. "..promin" zašeptal jsem. A pomalu se uvelebil na jeho hrudi poslouchajíc tlukot jeho srdce,které mě nakonec dovedlo do říše snů.
On usnul? Je taak sladkej!
Hladil jsem ho po zádech a nakonec usnul taky.-Na hotelu-
Probudil jsem se v manželské posteli.
To už jsme tady?Sedl jsem si na okraj postele a rozhlédl se. Asi jsme už na hotelu. To jsem spal celou dobu? Jak jsem se sem dostal?Vyšel jsem z koupelny jenom s ručníkem kolem pasu. "Ahojky šípková růženko. Jakpak se ti spinkalo? "
Začervenal jsem se. O můj bože! Ty svaly!
"Copak?" Ušklíbl jsem se,sedl si k němu na postel a pohladil ho po tváři.
Mám sto chutí ho políbil a vzít si ho hned a tady,ale musím se krotit." A-Ale nic" Chci aby tahle chvíle neskončila. Koukal jsem mu do očí a on do těch mých.Utápěl jsem se v nich. Ani jsem si nevšiml,že se ke mě přibližuju. Stále jsem mu koukal do očí a snažil se alespoň trochu sklidnit mé splašené srdce. Už jsme se dotýkaly nosy a Aominecchi se lehce otřel svými rty o ty mé. "A-Aominecchi" zašeptal jsem potichu. "Kise.." zašeptal a začal mě líbat,ani chvíli jsem jsem neváhal a polibky mu oplácel. Postupně se naše polibky staly dravějšími a vášnivějšími.
Své polibky přesunul na můj krk a rukou mi přejížděl po stehně. "A-Aominecchi" zavzdychal jsem tlumeně.--------------------------------------------
Hihi :'33
Budu sviňka a v té nejlepší části to ukončím jelikož se musím učit :DD
Snad se vám tahle kapitolka líbila cx
Tak příštěě :'3
ČTEŠ
Daiki's family
Historia CortaCo se stane když se obyčejný chlapec Kise Ryouta zamiluje do svého idolu Aomineho Daiki? upozornění tato ff obsahuje yaoi..boyxboy takže pokud nepodporujete homosexualitu mezi kluky, nedoporučuji číst :3