<<Mafiot
Un om "distins",
Cu greutate,
Ce, din păcate,
Nu-i încă prins.epigramă de Corneliu Ioan Iovuţa >>
Sebah pov
Intru in camera și o vad pe Maria uitându-se dezorientata prin camera. Arată așa paralela cu lumea când se trezea.
Chiar as prosti-o sa se culce cu mine,dar am o vagă presimțire ca ascunde ceva.
Deschid becul,iar ea se uitat încruntat la mine și își bagă capul in perna .........(Medai pov).......
S-a calmat după ce i-am dat acel somnifer. Chiar m-a speriat cu criza ei și m-a înfricoșăt când m-a rugat sa o las sa moare.
Acum o țin strâns in brațe, și nu stiu de ce ,dar îmi place cum se simte. E așa mica , încât mie și frica sa nu o strang mai tare in brațe, sa nu-i rup vreun os.
Iar parfumul ei, e mirific. Miroase a lavanda cu o mica tenta de tutun.
Arată bine. E înaltă,slaba și cu forme destul de proeminente. Parul lung și negru ii sta asezat pe spate in bucle. Se îmbracă in negru și știe ce vorbește.
Ieri chiar m-a suprins când m-a contrazis cu motorul mașinii.O las usor pe perna și mormăie ceva indescifrabil . Ma ridic de lângă ea și ma duc in bucurarie sa beau ceva.
Louis stătea la pervaz și fuma din trabucul ce-l pufaieste de vreo trei zile.
Trec pe lângă el și îmi iau sticla de Bourbon din dulap.
- De ce ai adus-o aici?
Prefer sa nu-i raspund. Și îmi torn un pahar din sticla proaspăt desfăcută.
-Ai futut-o bine,măcar?
De data asta chiar ma enervase.
-Dylan ieri era sa o violeze la scoala și a leșinat pe urma . De asta e aici.
-Și chiar crezi ca te cred? Dylan nu s-ar da la o copila.
-Atunci întreab-o pe Maria mâine!
Dau băutura pe gât și plec.
Intru in camera și o gasesc pe Maria dormind intr-o poziție ciudata. Chiar ma amuza fata asta.Ma duc sa fac un dus și după o voi privi cum doarme. E chiar fascinant și mie teama sa nu devină un viciu.
Urlete. Se auzeau urlete din camera. Ies din dus și îmi iau un prosop și îl leg pe solduri.
Era in fund pe pat și avea mâinele la fata.
Ma duc lângă ea și ii iau mâinele pe rând de la ochii. Încerca sa se ferească ,dar nu am lasat-o.
-Maria!
Și nimic.
-Te rog spune-mi ce ai?
Trecuse doua minute și după îmi șopti.
-De ce? De ce trebuie sa fi tu mereu acolo sa ma salvezi?
-Maria, chiar nu stiu despre ce vorbesti.
-Normal ca nu știi ,e doar in capul meu. Spuse urlând.Par nebuna,nu?isi coborî vocea intr-o șoaptă.
-Uita-te la mine.
Își ridica privirea către mine sperând sa-i dau leacul pentru vindecare.
-Ce visezi?
-Eu nu visez , eu am doar un coșmar. Un singur coșmar ce-l am de când viata îmi e un infern.
-Maria ,promit ca te voi ajuta sa scapi de acel infern.
-Nu te cred, eu nu ma încred in oamenii.
-De ce?
-Oamenii sunt făcuți sa rănească. In fine.si își coborî din nou privirea.
E speriata de ceva sau ,mai bine zis, de cineva.Se sculase din pat și tricoul pe care îl avea se ridica peste fund .
Simt ca înnebunesc, dacă nu-și trage acum tricoul ,cred ca o sa intru in el mai ceva ca-n curse.
-Unde-mi sunt hainele? Și tu de ce ești gol?
-Eram in dus când ai început sa urli, sunt pe scaunul de la birou.
Se apleca spre ele și o alta priveliște cu fundul îmi apăruse in fata ochiilor.
Ma ridic, cât de repede pot ,din pat și ma duc la baie sa-mi iau boxeri pe mine.
Îmi dau prosopul jos și dau de prietenul meu erect si pregătit de atac.
-Nu azi amice!Ma intorc in camera , îmbrăcat pana la bust. Și o gasesc pe Maria îmbrăcată și se chinuia sa-și aprindă o tigara.
Ii i-o iau din gura și i-o aprind.
-Multumesc!Aprinsul țigări nu e chiar punctul meu forte.
Își duse tigara la gura și trase din ea de parca ar fi pentru prima oară.-Câți ani ai? Ma trezesc sa o întreb.
-Fac 18 in câteva luni. ,tu?
-21.
-Și cum de ești in a 12a?
-Am pierdut trei ani de scoala.
-Înțeleg.
Ma bucur ca nu e genul de persoana care sa pună multe intrebari.
Își întoarse atenția spre geam și privea picăturile de apa ce se lovea de geam.
Își stinse tigara și se ridica de pe birou.
-Ce mi-ai dat?
-E o substanța tare, un cocktail din mai mult droguri. Are efectul mai puternic asupra corpului.
-As vrea sa-ti multumesc,dar nu pot. Acum du-ma acasa.
-E 2 noaptea.
-Așa și? Am spus sa ma duci acasa.
-Ești imposibila.
-Nu ești primul care îmi spune asta.După ce mi-am luat un tricou pe mine , am coborat din garaj alături de Maria.
Noi nu stam in cine știe ce vila, cum s-ar aștepta toți de pe pista. Stam intr-un garaj , unde la parter e garajul și etajul ne este un fel de apartament.
Se uita la masini de parca ar fi ceva ce ai vedea in fiecare zi. Mereu când aduceam fete in garaj rămâneau socate de ce masini avem in garaj, dar Maria a reacționat total pe dos.Se uita la mine și ii spun sa urce. Am luat Ferarri-ul meu. E masina mea preferata, merge repede, e ca o bestie pe sosea.
Ieșim din garaj și o vad cum caută ceva pe telefon.
-Pune-ti centura!ii spun.
-Tu de ce nu ti-o pui?ma întreba ea in schimb.
- Nu am nevoie de ea.
-Poftim, tocmai ti-ai raspuns la întrebare.
Pufnesc și îmi intorc din nou privirea sprea ea și o vad cum tastează un mesaj.
Cu cine ar putea vorbi la 2 noaptea?
Ajungem la ea in fata și se uita sceptica la mine.
-De unde ai stiut unde stau?
-Mi-ai spus când am urcat in masina unde ștai,ai uitat? Încerc sa o păcălesc, poate nu și va da seama ca am urmărit-o.
-Nu-mi aduc aminte sa-ti fi spus unde stau. Dar in fine.
Se uita spre geam și rămase suprinsa de ceva. Îmi îndrept privirea catre locul in care se uita și vad o masina cu farurile deschise la câțiva metri de noi.
-Ne mai vedem , spuse și coborî din masina.Mai stau pana când o vad ca intra in bloc.
***
Sâmbătă, ora 10:00
Au trecut trei zile de când nu am mai vazut-o. In ultimile doua zile nu a venit la scoala. Am fost și la ea acasa și am găsit doar o bătrâna-probabil bunica ei cum dormea-.
Noroc de Andy ca e un as al calculatoarele. A inventat un sistem ce poate deschide orice usa.Și nici Ada nu a fost la scoala. Zilele astea. Ascund ele ceva ,dar ce?
L-am pus pe Caba sa caute tot ce poate despre Medai și Ada, dar nu am primit prea multe informații ,tot ce am aflat e ca Ada ar fi ajutat-o pe Medai mai demult cu ceva și au devenit prietene. Și tot Ada a dus-o pe pista, pe Medai și cu timpul a ajuns sa fie cea mai buna dintre toți.
Păcat ca a murit arată chiar bine, la corp , și zic asta pentru ca nimeni nu a vazut-o pe Medai la fata , avea o masca de anonim, de fiecare data când veanea pe pista. Și din câte am inteles ,doar cei foarte apropiați ii văzuseră fata.Chiar mi-as fi dorit sa o vad...
Totuși ceva nu-i clar, masina ei, um Mustang gt, model 2017. Încă e vazut pe strada. Și e model unicat pentru ca are motorul de v16, și e cam greu sa vezi asta pe un Mustang.
Iar acei puști vorbeau despre Medai in benzinărie. Nu m-ar mira sa și fi înscenat moartea.
Iar dacă e chiar adevarat, ca ea sa trăiască. E posibil ca salvatoare sa fie tatăl ei.
Deși nu e o chestie sigura. Deci as fi unchiul ei....
Ma rog, astea sunt doar vise acum.
Ma suna Louis.
"-Bro. Am găsit filmarea de la accident!
"-Vin acum sa vad."
Am urcat in masina.
180km/h
230km/
310km/h
Și girofarurile in spate.
Ocolesc masinile din fata mea și o iau pe sub pod, poate o sa mi piardă urma.
Exact cum speram, nu au reusit sa faca virajul și au făcut o explozie de toată Frumusețea.
Trebuie sa-l sun pa Caba sa curețe urmele.
Ajung la garaj și las masina exact in miljoc. Cobor rapid și vad filmarea, exact cum credeam la volan nu era o fata, ci un baiat.
Deci moarta Medai, nu mai e asa moarta....
CITEȘTI
One shot and you die
ActionPericol-cuvântul ce o caracterizează perfect pe Medai. Insetata după razbunare și dispusă sa plătească chiar cu propria viata pentru infernul in care a fost forțată sa trăiască . Oare ce se intampla când apare el? Sebah,un nou dușman pen...