Tringgggggg! mijn wekker ging alweer, haaaa ik gaapte. Zo, weer een nieuwe dag! Ik heb vandaag een biologie toets en ik ben helemaal vergeten om te leren! Ohnee, nou ja wat maakt het ook uit.
Ik deed het licht van mijn kamer aan en ik zag dat de katten op mijn bureaustoel lagen. Ik liep naar mijn kast toe: oohw ik heb ook geen een leuke trui die ik aan kan doen!! Ik smeet de deur van mijn kast keihard dicht. De katten werden wakker en ze liepen naar me toe om kopjes te geven. Ik liep naar beneden om te kijken waar mijn moeder was en te vragen waar mijn grijze trui was die ik aan wilde doen. In mijn pyjama rende ik naar de kamer van mijn ouders. Ik deed de deur van mijn ouders open. Mijn moeder was blijkbaar niet in haar slaapkamer, dus liep ik naar de keuken. Daar was ze ook niet, ik riep keihard: 'mam!' Maar geen reactie. Opeens hoorde ik de schuurdeur hard dicht gaan. Ik riep: 'hallo?!!' Geen ractie.
Wat is dit nou?! Waar is iedereen?
Het was alweer 8 uur, dus ik moest over een kwartier al naar school gaan fietsen. Ik smeerde snel een broodje om op de fiets op te eten, deed snel een trui en een broek aan.
Ik pakte mijn fiets uit het schuurtje. Het was nog donker. Ik probeerde mijn voorlamp van mijn fiets aan te doen, maar die was blijkbaar leeg.
Ik reed met mijn fiets over de oprit. Ik zag de zon al een beetje opkomen, zo'n mooi plaatje dit! Het was mistig. Ik stak de weg over en ik zag dat alle schaapjes in het weiland al wakker waren. Ik fietste zo snel als ik kon, want ik was al erg laat. Ik zag in de verte dat er iemand op een zwarte fiets aan het fietsen.
Mijn hoofd werd opeens heel erg zwaar en ik voelde me heel erg misselijk. Het was een man die ik zag aankomen fietsen. De man fietste langs mij en keek mij achterdochtig aan.
Ik voelde me opeens nog misselijker en het voelde alsof ik in een gat was gevallen en ik een oneindig lange val had. Mijn beeld werd opeens helemaal wit.
JE LEEST
De schapen legende
Mystery / Thrillerhallo iedereen! Ik heet Reinette Kleijns en ik ben 13 jaar oud. Het verhaal begon allemaal op 23 december 2016, ik fietste naar school. En opeens was ik weg, foetsje. Ik was ver weg van hier