Capitolul 6

329 14 3
                                    

 In fata mea statea Michael holbandu-se la lantisoare.I-am atins fata.S-a cutremurat la atingerea mea si s-a ferit.Ce se intampla cu el?M-am uitat la el cu o privire trista si am lasat capul in jos.Imi venea sa plang.Atunci el mi-a luat fata in maini si m-a sarutat cum nu mai facutse pana acum.Ca si cum ne-am fi revazut dupa multi ani.

 - Iarta-ma, spuse el.Am crezut ca esti Izaura.

 Acum intelesesem reactia lui.Era iertat de mult dar asta nu mai conta caci in secunda urmatoare el imi prindea lantisorul cu jumatatea mea de medallion la gat.Era minunat

 - Aceste inele ne vor ajuta sa mergem prin soare.

 Am lasat de inteles ca nu steam ce s-a intamplat inainte.Ca nu imi aduceam aminte nimic.A functionat.

 - Si nu ne v-a arde soarele?

 - Nu.Sunt facute special pentru noi ca sa ne protejeze.Afisa din nou zabmetul acela si ma saruta.

 Dup ace se opri se uita nedumerit la mine.

 - Nu iti aduci aminte nimic din ce s-a intamplat maidevreme?

 - Nu, am mintit eu.Wow eram mai buna la minciuni..asta era o premiera.El m-a crezut

 - Pacat … a fost singurul lucru pe care il spusese.

 Atunci mi-a fost clar.Il iubeam.Il iubeam mai mult decat orice pe lumea asta.Nu suportam nici gandul ca as putea s ail pierd.Il vroiam langa mine zi si noapte minut de minut.

 L-am impins pe pat si m-am urcat peste el.Am inceput sa il sarut pasional.La un moment dat m-am oprit exact deasupra buzelor lui si i-am soptit…

 - Si eu te iubesc la fel de mult!

 Am vrut neaparat sa ii vad expresia.Cred ca era cea mai fericita persoana pe care am vazut-o pana acum.Fericirea i-a disparut repede inlocuita de amuzament.

 - Parca ziceai ca nu iti amintesti ce s-a intamplat … a spus el acuzator.

 - Am mintit!am afisat zambetul acela al voctoriei si am inceput sa il sarut din nou.

 Mainile lui alunecau incet pe spatele meu.Ma tras mai aproape de el.Acum mainile lui se aflau sub tricou.Mi-am amintit ca nu purtam sutien deoarece cel pe care il aveam era murder, dar nu imi pasa, vroiam sa fac asta.S-a oprit din sarutat si mi-a dat tricoul jos.Ii placea privelistea, se vedea pe fata lui.L-am sarutat din nou si am inceput sa ii desfac nasturii camasii … da, purta camasa.Dupa al doilea nasture m-am enervat.Nu mai aveam rabdare si am rupt restul nasturilor, dar incercarea mea de a nu distruge minunatie de camasa a dat gres deoarece cand am tras camasa sa rups in fasii, se pare ca uitasem cat de puternica sunt.El a inceput sa chicoteasca.Am aruncat resturile din camasa cat ai zice peste, ma incurcau.Intr-o secunda eram eu peste el iar in cealalta era el peste mine.Si-a dat jos pantalonii si in minutul urmator am simtit o mica durere … da faza cum ca vampirii nu simt nici o durere nu e omplet adevarata, simt doar durerile pe care vor ei sa le simta si eu chiar doream sa o simt pe aceasta … Chiar daca durea era cea mai placuta durere pe care am simtit-o vreodata.Noaptea a continuat asa.Am facut-o de 4 ori … da nici mie nu imi vine sac red ca am rezistat atat.

 A doua zi m-am trezit prima.Eram in bratele lui.Nu vroiam sa il trezesc asa ca m-am ridicat incet si am mers la baie sa fac un dus … se spune ca dusul de dupa sex este cel mai revigorant, asa a si fost.Am infasurat prosopul in jurul meu si am vrut sa ies din baie, dar chiar inainte sa deschid usa o durere groaznica mi-a trecut prin tot corpul.Am cazut pe gresie … nu mai puteam, imi venea sa tip dar iar nu mai aveam glas.In momentul urmator eram intinsa pe gresie cu ochii inchisi ,,, lesinasem.Imi doream ca durerea aceea sa dispara, in clipa aceea imi doream sa mor.Era ceva inauntrul meu … ceva ce dorea din tot sufletul sa iasa la suprafata.

O noua viata.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum