Bugün Seongwoo ile yıldönümünüzü kutlamak için buluşacaktınız. Ama gelin görün ki, geç kalmıştı. Böyle özel bir günde bile sizi bekletmesi aklınıza huzursuz edecek düşünceler getirmeye yetiyordu.
Onu evine çağırmıştın çünkü özel bir şeyler yapmak istemiştin. Sana göre dışarıda yemek yemek her zaman yapabileceğiniz bir şeydi. Bugün özel olsun istiyordun.
Zilin hoş tınısı ile aynada kendine yüzüncü defa çeki düzen verdin.
Kapının pervazına yaslanmış, kapıyı açman ile içini ısıtan bakışlarını yüzüne çıkartmıştı.
"Hoşgeldin.." diye konuştun fısıldar tonda. O... makyaj mı yapmıştı?
Yüzünü avuçlayarak burnuna küçük bir öpücük kondurdu; "Hoşbuldum." diye mırıldanırken. Ellerinizi kenetleyerek özenle hazırladığın masanın olduğu odaya yönelttin onu.
"Vay canına.." Özenle hazırladığın odanın her bir karesini inceledi. İlk önce hazırladığın ve mumlar ile donattığın masada göz gezdirdi. Ardından beraber olduğunuz fotoğrafları astığın, çerçevelediğin ve koyduğun yerlere.
Tavana astığın bir ipin ucuna koyduğun fotoğrafa yavaş adımlarla ilerledi. Gülümseyerek fotoğrafı eline alıp inceledi.
"İlk yemek yediğimiz gün. 03.10.2016..." Arkasında yazdığım küçük notu fısıldar tonda okudu. Ve bunu birkaç fotoğraf için de yaptı. Sen ise olduğun yerde onun bu mutlu ve şaşkınlığın karışımı olan yüz ifadesini izliyordun.
"Adın ben... Teşekkür ederim.." Kollarını sıkıca sana dolayarak seni kendine bastırdı. Parfümü ve kokusunun harmanlaşmış olduğu boynuna burnunu sürterek kollarını ona sararak karşılık verdin. Kafasını biraz geri çekerek birkaç saniye dolu gözleriyle gözlerine baktı. Ardından dudaklarına kısa ama tutkulu bir öpücük kondurdu. Alınlarınızı birleştirdi ve dudaklarına doğru fısıldadı:
"Beni bu kadar sevdiğin için, teşekkür ederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wanna One ile Hayal Et
FanfictionWanna One ile ilgili kısa, hayal et yazıları. Gerçek olması dileğiyle... ✶