Despre Sandu Ciorba nu s-a scris prea mult. Chiar daca biografia lui Sandu Ciorba ar fi interesanta sub multe aspecte.
Sandu Ciorba, acest artist al manelelor pamflet, gurul abisal al muzicii tiganesti mistocare, este cunoscut mai ales in .... Polonia. Asadar poate pentru romani, o biografie Sandu Ciorba nu ar prezenta mare interes.
Un wiki Sandu Ciorba gasim si pe Last.fm. Insa nici acesta nu lamureste cum ar trebui, biografia lui Sandu Ciorba: "... Sandu Ciorba is a Roma artist, author and singer of Roma traditional music from Transylvania, Romania. While being quite versatile in interpreting various styles of folk music, he is known and very much appreciated as a genuine preserver of traditional Roma music from the North-West of Romania. He produced many albums and is very often performing at weddings and various parties."
Pe Sandu Ciorba l-am vazut canatand alaturi de Lorena Groza in 2013.
In turneul national din acel an, Loredana il prezinta pe partenerul ei de turneu astfel: "Am onoarea sa il invit in scena pe unicul si inegalabilul Sandu Ciorba!".
De curand publicatia online, Huffington Post, a amintit de faimosul Sandu Ciorba, in contextul in care videoclipul piesei "Pe cimpoi", a fost considerat unul dintre cele mai ciudate clipuri de pe internet.
Videoclipul "Pe cimpoi" a fost publicat pe YouTube pe 4 decembrie 2012 si a fost vizionat pana în prezent de aproape 9,4 milioane de ori.
Insa nu acesta ar fi muzica cea mai ascultata a lui Sandu Ciroba.
Dalibomba, o alta "capodopera" cvasi-manelistica a lui Sandu Ciorba are peste 17.240.000 de vizualizari.
Videoclipul piesei "Dalibomba" a fost realizat intr-un restaurant din Reghin, in regia completa a lui Sandu Ciorba.
El a facut piesa, el a dictat cum va arata clipul pana la cel mai mic detaliu: coregrafie, tinute, etc.
Tot Sandu Ciorba a ales si figurantii, a facut selectie printre bodyguarzii discotecilor din Reghin si impreuna cu iubitele acestora au realizat un videoclip de senzatie l-a care s-au uitat zece milioane de oameni.
Chiar daca nu am reusit sa deslusim, momentan desigur, complexitatea ascunsa a biografiei Sandu Ciorba, macar am resuit sa ne "imbogatim cultura" muzicala ascultand si vizionand cele mai tare manele tiganesti sau nu, lansate in valtoarea YouTube-ului.
(credite http://www.vedeteblog.com/2015/02/biografia-sandu-ciorba-de-la-cvasi.html)