Am ajuns acasă cu Bianca și ne-am pus sa mâncăm.Bineînțeles ca eu doar am ciugulit pentru ca nu aveam poftă de mâncare.
Bianca:Ce faci?Ia și mănâncă.
Eu:Nu pot.
Bianca:Nu ai mâncat nimic.
Eu:Ba da.
Bianca:Off.Greu e de vorbit cu tine.
În acel moment am trântit furculița în farfurie și am plecat în camera.Am stat pe telefon.Şi ghiciți ce am făcut?L-am șters de la prieteni pe Cristi de pe instagram și facebook,i-am șters nr de telefon,l-am șters de pe whats'app.
Zilele au trecut repede.Eu nu am mai vorbit deloc cu Cristi. El încerca să vorbească cu mine dar nu îl băgam în seama.
După 2 luni.Imi trecuse cat de cat supararea.Era vacanța de vara.Ma plimbam prin parc într-o zi și ma izbesc de cineva.Era Cristi.Mă lovisem de el fix în acel loc unde ne-am ciocnit prima oara în parc.
Cristi:Silvia!Ce mai faci?
Eu:Bine tu?
Cristi:Bine.Ma plimbam și eu pe aici.
Eu:Singur?
Cristi: Dar cu cine ai vrea?
Eu:Cu iubita ta.
Cristi:Nu începe iar cu asta.Că te-am înșelat a fost cea mai mare greșeală din viata mea.Ce mi-aș dori sa dau timpul înapoi și sa te am din nou.In tot acest timp eu niciodată nu te-am uitat.Tot timpul ma gândeam la tine și la faptul ca am fost un prost ca te-am făcut sa suferi.
Eu:Cristi,te rog încetează ca ma faci sa plâng.
Cristi:Nu!Lasă-mă sa spun ce am de spus.Tot timpul ma gândeam la momentele frumoase pe care le-am trăit împreună.Iti mai aduci aminte cum te-am luat în brate pe plaja si tu țipai ca nebuna?Sau când a fost ziua ta și te-ai îmbătat?Îți mai aduci aminte cuvintele frumoase pe care mi le-ai spus?Toate acestea sunt amintirile noastre,pe vremea când exista un "NOI".Mi- e dor de toate acele clipe frumoase.De când tu nu mai ești eu nu mai sunt om.Imi amintesc și acum pe acea margine de pat mi-ai dat primul sărut.Imi e dor de noi.Nici nu am apucat sa îți spun că te iubesc ca un nebun.Imi amintesc cu drag de a noastră prima seara.Ai fost cel mai frumos lucru care mi s-a putut întâmpla.Esti totul pentru mine.Eu te-am iubit mereu in tot timpul asta.Nu stiu ce m-a apucat sa te inşel.Regret enorm ca te-am făcut sa suferi.Dar,din pacate,acum e prea târziu pentru scuze.
Eu:Te iert!Și eu te-am iubit mereu și încă te iubesc enorm.Nu exista cuvinte care sa descrie ceea ce simt eu pentru tine.spun eu plângând la spusele lui.
Cristi:Te rog,vrei sa ne împăcăm?
Eu:Nu știu ce sa zic.
Cristi:Promit ca nu o sa te mai fac sa suferi în viata mea.
Eu:Să te cred?
Cristi:Crede-mă.Sa te rănesc ar fi ultimul lucru pe care as vrea să-l fac.
Eu:Este ultima şansă.Ai grijă de ea!Nu vei mai avea alta.
Cristi ma luat în brate și ma sărutat.
Cristi:Iubit-o,ce dor mi-a fost sa îți simt parfumul.
Eu:Si mie mi-a fost dor sa simt parfumul tău. Și cu Laura ce sa întâmplat?
Cristi:Nu știu și nici nu vreau sa știu.Stiu sigur ca mia făcut ceva ca sa rămână ea cu mine și noi doi sa ne certam.
Eu:Ce a fost,a fost.
Cristi:Da.
Eu:Mergem la mine?
Cristi: Da.
Eu:Știi cumva unde e Vlad?
Cristi:Mi-a spus ca se duce le Bianca.De ce?
Eu:Voiam sa fie și Bianca si Vlad cand le dam vestea ca ne-am împăcat.
Cristi:Aha.Cred ca e la tine.
Eu:Atunci sa mergem.
Am ajuns acasă.Bianca și Vlad se uitau la un film și mâncau popcorn.
Bianca:Ce e cu el aici?
Eu:El e noul meu iubit.
Bianca și Vlad:V-ați împăcat?
Eu:Da.
Cristi:Se pare ca e împotriva firii sa stam despărțiți.
Eu:Asa e iubirea mea.spun eu zâmbind și îl sarut pe Cristi.
Bianca:Să vă țină.
Vlad:Să vă țină.
Noi:Mulțumim.
Eu:Să dea domnul!Cristi mergem în camera sa ne uitam și noi la tv?
Bianca: Dar stați cu noi.
Eu:La ce film va uitați?
Bianca:Unul de dragoste.
Eu:Eu vreau unul horror.Ma duc sa ma uit în camera.
Bianca:Stai ca pun unul horror acum.
Vlad: Dar voiam sa vad ce se întâmplă.
Bianca:Ehhh.Asta e.
Eu:Faceți loc.
Eu m-am pus lângă Cristi,iar el m-a luat in brațe,iar Vlad pe Bianca.
CITEȘTI
Iubire la limita infinitului
FanfikceAceastă poveste este un pamflet și trebuie tratată ca atare!