-Nos,Miss Pállfy diagnózisa a következő:Részelegesen lebénult,mert az ütközés közben megsérült a lábában egy fontos ideg.Ezt jelenleg is műtik.A karja több helyen zúzodott, de az hamar rendbejön.Ha kihozzák a műtőből bemehetnek hozzá,bár még biztosan hatni fog az altató.
-Doktor Úr,mit jelent ez a részleges bénulás?
-Igazán nem is részleges,hanem időszaki.Minimum 2 hétig maximum 1-1,5 hónapig kerekesszékbe kényszerül.Ohh és majd elfelejtettem.Egy hétig nyakmerevítőt kell neki hordania.Az okát hiába magyarázom.Nem hiszem,hogy értenék.
-Rendben,köszönjük.A focistával egyedül maradtunk.Helyet foglaltunk a kényelmetlen kórházi székeken, amik amíg Laurát kihozzák a helyünk lesz.
-És te mivel foglalkozol?-kérdezte hirtelen Lionel.
-Sportmanager vagyok Madridban.
-Akkor a Real Madridnak dolgozol nem?
-Sajnos.Sose szerettem a csapatot.Szinte nincs olyan játékos, akinek az egója nem veri a csillagos eget.El szeretnék jönni onnan, de nincs más munkalehetőségem.
-Ohh.Megértelek,mert én se szeretem őket annyira a pályán.Az életben nem olyan rosszak ám.
-Nyilván nem szereted őket a pályán.-nevettem fel.-Asensiot szeretem.
-Hohoo..Álljunk csak meg!Hogyan szereted te őt?
Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar leesik neki amit véletlen mondtam.Francba.Teljesen elpirultam.Most már tuti biztos leesett neki.
-Hát..ő...
-Nem kell ám válaszolj.Csak vicceltem.
-Ó!Jól van.Nézd ott hozzák Laurát.
-Szerintem várjuk meg míg beviszik.
-Igen,ez egy jó ötlet.Tetszik a gondolkodásod.
-Ennek örülök.Na gyere.Messivel az oldalamon elindultam Laura kórterme felé.Az én kis húgom ott feküdt.Begipszelt kézzel, bekötött lábbal és nyakmerevítővel.Szörnyű volt ránézni.A tudat, hogy mind miattam van, sírásra kényszerített.Először csak pár könnycsepp.De mindenki jól tudja, hogy ezt még több ezer követi.A sztár semmit nem vett észre belőle eleinte.Lau ágya mellett ült és szorongatta apró, jelenleg sápadt kezét.Majd felemelte a szemeit és rámnézett.
-Kyra,mi a baj?
-Nagyon rossz így látni.Imádom őt, legjobb testvér.Őt ebben a helyzetben nézni, felér azzal mintha én feküdnék ott.Oké, hogy én is szereztem sebeket itt-ott.Viszont nem én sérültem meg nagyon.Bárcsak én feküdhetnék ott.
-Jézusom ilyeneket ne mondj!Megtörtént és kész.Nem tudsz ellene mit tenni.Sajnos.Kérsz egy ölelést?
-Az most nagyon jó lenne.Köszönöm!-közelebb lépett hozzám, majd erős karjai közé szorított.Most jöttem rá mennyire hiányzik a vőlegényem.-Gyorsan elintézhetek egy telefont?Itt maradsz vele?
-Persze.Elszökni úgyse tud.*Messi szemszöge*
Miután Kyra kiment a teremből, egyedül maradtam Laurával.Nagyon hiányzott, de azért nem ilyen áron akartam látni.Visszaültem a székre az ágy mellé és megfogtam apró, törékeny kezét.Általában mindig hideg neki,viszont most még a szokottnál is hidegebb.El sem hiszem, hogy ez lett vele.Nem volt még ilyen fontos nő az életemben.Mindig csak a kalandokat kerestem.Azokat bőven találtam.Nekem most viszont egy komoly kapcsolatra van szükségem,ami vele meg is valósulhat.Csak ezen a dolgon kell tovább lépnünk.Benne megtaláltam azt, akit mindig is kerestem.Okos,szerény,kedves,imádnivaló,segítőkész,csupaszív lány.Megsimogattam az arcát,majd nyomtam oda egy puszit is.Sejtelmeim szerint elaludhattam, mert arra keltem hogy Kyra visszatér.
-Most hívtak a szüleim.Hamarosan ideérnek.
-Rendben.Remélem hamar felébred.Nem bírom így látni.
-Én se.Talán mire a szüleim ideérnek felébred.-ekkor elkezdett ébredezni.Szorított egyet a kezemen,majd szóra nyitotta száját.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hiába a távolság [Lionel Messi FF.]- BEFEJEZETT
FanficIgeen megint egy újabb focis sztorival érkeztem.Viszont ez már előre meg van írva.Főszerepet itt most a világ legjobb focistája azaz,Lionel Messi kap. *Egy olyan világba képzeljétek magatokat, ahol Messi és Antonella soha sem találkoztak.* A történe...