Здравейте аз съм на 19 години и много искам да живея в Корея , това е не збъднатата ми мечта е до сега .
Аз се казвам Джънг Си но ми викат Джъни звучи като "БЪНИ" обичам да ме наричат така .
Та както и да е живея в България , да да знам как може да живееш в България и да имаш такова име , баща ми е кореец а майка ми българка . Понеже на баща ми му излезна много важна работа в Корея и решихме да живеем там , мислят че обстановката ще ми излезе добре , аз се надявах на това . Намерих си много приятели но и се сбогувах с много ...
Ще почна от началото за да може да влезете в час с нещата.~•1 деен в Корея•~
Реших малко да се поразходя и да поопозная града в който съм ( знаех апсолютно всичко за града , бяхме в Сеул няма начин да не знам нищо нали там са и BTS ). Исках да се запозная с хората , гледаха ме странно ... Сякаш съм някакво извънземно . Това не ми пречеше за да се запозная с хората ( надявам се ) .
Разхождах се и видях един супермаркет . Влезнах и си търсех нещо за ядене . Реших да си взема едно корни че ми се дояде . ОМГ аз се разминах с Джей Хоп от BTS не мога да повярвам ... Потупах го и исках да бъда сигурна че е той, той се обърна и да наистина беше той . Ококолих се той ме помоли да не пищя , а аз кимнах защото не знаех какво да кажа . О не не ми казвай че всички са тук ... В същия момент той погледна малко по в страни от мен и аз се обърнах . Забога виждах всички от групата точно пред мен . Мисля че щях да припадна .- Моля те не викай не искаме всички да знаят че сме тук .- казаха всички освен Джей Хоп.
- Няма да крещи спокойно питах я аз преди секунди .- каза Джей Хоп .
Аз не знаех какво да правя да се снимам ли с тях , автограф ли да искам ... Забога бях объркана .
- Ъ сега какво ще правим ? - каза Куки .
- Ъм снимка ще искаш ли , автограф нещо ? - каза Дж Хоп.
- Ъ-ъ-ъ а-аз не знам ако вие решите да ми дадете аз няма да откажа ..-казах аз заеквайки.
- Имаш ли някакво лишче или тетрадка ? - каза Джей Хоп.
- -Ми за жалост не ... В този момент куки извади една тетрадка и една химикалка и започнаха да се разписват да си драскат там някакви си рисунки и такива неща , само че аз знаех каква е тази тетрадка това не е просто тетрадка това е тетрадката на Куки в която си рисува ,пише и забога дали ще ми я даде или ще откъсне само листата ? ...
YOU ARE READING
~• Истина , лъжа или предизвикателство •~
RomanceНе мога да го обясня но ще разберете . Има неща които не се препоръчват за лица под 18 години , четете на ваша глава . Всичко е описано !