Ντεζη
Σηκώνω το κεφαλι μου και βλέπω τον πατερα μου. Εξαιτίας αυτου του ανθρώπου εφυγα απο το σπιτι μου σρα 16 μου χρονια .
Ηταν τοσο αυστηρός, τοσο απόμακρος δεν άντεχα αυτη την καταπίεση.
Αυτος ο άνθρωπος ηταν και θα συνεχίσει να ειναι ενας δολοφόνος ενας δικηγόρος μπλεγμένος με δολογονιες , εμποριο λευκών σαρκων και πολλα αλλα. Εξαιτίας του στερήθηκα την μητερα μου τοσα χρονια. Εχω ξεχασει την μητρική αγκαλια, το φιλι της μανας μου , την μητρική συμβουλή ολα αυτά.
Ο Γεράσιμος Κομνηνός ηταν παντα ενα τερας , ενας άνθρωπος που ότι αγγιζε το κατέστρεφε. Εκεινος με εμαθε να τραγουδάω τοσο καλα. Τι νομίζατε οτι στη νυχτα τραγουδάνε ολες τοσο καλα . Οχι απο μικρη με μάθαινε κλασσικη μουσική. Έπαιζα βιολοντσέλο. Στα 16 μου πηρα την αποφαση να φυγω απο το σπιτι μου και να προσπαθήσω να σταθώ στα πόδια μου χωρις κανεναν διπλα μου .
Το πραγματικό μου ονομα δεν ειναι ντεζη αλλα μαργαρίτα και ποτε δεν ημουν ξανθια ημουν μια μελαχρινή κοπελα αναγκάστηκα να αλλαξω τα παντα για να μην καταφέρει να με βρει ποτε αλλα ο κοσμος τελικα είναι τοσο μικρος . Άραγε τι δουλειά εχει στο Νοσοκομείο;
" πως τολμάς και μου μιλάς ;" του λέω και σβηνω το τσιγάρο.
" Σοβαρεψου Μαργαρίτα " μου λεει εκεινοα και με κοιταει με αυτο το ψυχρο βλεμμα.
" Τι δουλεια εχεις εσυ εδω ;" του λεω προσπαθώντας να κρατήσω την ψυχραιμία μου .
Εκεινος εβαλε τα χερια του στις τσέπες του παντελονιού του και αρχισε να κανει περπατάει γύρω μου .
" Ηρθα να δω τι κάνει ο γιος του κολλητού μου φιλου Νικου Ραζη " μου λεει με ενα δολοφονικό χαμόγελο.
Δεν το πιστεύω!.
" Δεν το πιστεύω! Εισαι ενα κάθαρμα! Εβαλες να πυροβολήσουν τον Τολη. Θα σε σκοτωσω με τα ιδια μου τα χερια . Ετσι και πεθανει ο Τολης θα πνίξω εγω η ιδια " του λεω και οι φωνες μου ακούγονται μεχρι εξω. Εκεινος βγάζει το πιστόλι και μου το βαζει στον κρόταφο.
" Σταματα να φωναζεις . Αν θες ο Τόλης σου να ζησει πρεπει να επιστρέψεις σπιτι το αργότερο Αυριο τα μεσάνυχτα αλλιως ο Τόλης αυριο θα είναι νεκρος " μου λεει και εξαφανίζεται.
Ωωω θεε μου ! Δεν γίνεται να ειναι αληθεια αυτο ! Πως με ανακάλυψε; 14 χρονια τωρα ποτε δεν ειχα νεα του .
Πρεπει να επιστρέψω στο σπιτι για τον Τολη. Αν παθει κατι θα πεθάνω.
Εξαιτίας μου βρίσκεται στο χειρουργείο.
Βλεπω να βγαίνει απο το χειρουργείο ο γιατρός τρεχω γρηγορα προς εκεινον για να μαθω νεα για τον Τολη.
" γιατρέ πειτε μου ειναι καλα ;" του λέω και τον κοιταω στα μάτια περιμένοντας να ακουσω μια θετική απάντηση.
" ηρεμήστε σας παρακαλώ ολα πήγαν μια χαρα . Ο Κυριος Ραζης χρειάζεται ξεκούραση πανω απο ολα . Μακρια απο εντάσεις .Σιγα σιγα θα αρχίσει παλι να περπατάει κανονικα απλα το ποδι χρειάζεται το χρονο του " μου λεει ο γιατρός.
" Μπορω να τον δω ;" ρωταω τον γιατρό. Πρεπει να βρω την δύναμη να μείνω μακρια του . Δεν θέλω να τιυ συμβεί τιποτα κακο.
" Φυσικά εχει συνέλθει απο την νάρκωση. " μου ανακοινώνει ο γιατρός .
" Σε ποιο δωματιο ειναι;"
" Στο 23 πρώτη πορτα αριστερά "
" ευχαριστώ πολυ γιατρε"
" Τιποτα αυτη ειναι η δουλεια μου "
Περπαταω και ψαχνω να βρω την το δωμάτιο 23 . Δωμάτιο 20 ελα το βρήκα δωμάτιο 23.
Ανοιγω την πορτα σιγα σιγα και βλεπω τον Τόλη να ειναι ξυπνος.
Προχωράω προς το κρεβάτι και καθομαι διπλα του που υπαρχει μια καρεκλα.
" Ξύπνησες;" του λέω και του χαϊδεύω τον χερι.
" Ναι " μου απαντάει με δυσκολία και κανει ενα μορφασμο πονου.
" Με τρόμαξες παρα πολυ Τολη " του λεω και τον κοιταω στα ματια .
" μην ανησυχείς δυνατός εγω δεν παθαίνω τίποτα " μου λεει και χαμογέλασα λιγο.
" θελεις κατι να σου φέρω;" τον ρωταω.
" ναι λιγο νερο διψάω " . Σηκώνομαι και βλέπω οτι υπαρχει ενα ψυγείο μικρο. Το ανοιγω και παιρνω μια μπουκαλα νερο. Δεν ειναι πολυ παγωμένο.
Βαζω του Τολη νερο σε ενα ποτήρι γιαλινο που υπάρχει πανω στο κομοδινο.
" ευχαριστώ " μου λεει και πίνει το νερό πολυ γρήγορα.
" Ντεζη πρεπει να ψαξω ποιος ειναι αυτος που με πυροβόλησε " μου λεει και πέφτει το γυαλινο ποτηρι απο τα χερια μου . Δεν πρέπει να ψαξει θα ανακαλύψει ποιος κρύβεται πίσω απο ολα αυτα .
" τι επαθες;" μου λεει και με κοιταει με ενα περίεργο βλεμμα.
" Τιποτα απο την κουραση ειναι ολα αυτα ειμαι αδύναμη δεν εχω φαει τιποτα " του λεω προσπαθώντας να βρω μια καλη δικαιολογια .
" Ντεζη σε ευχαριστώ που εισαι διπλα μου " μου λεει και εγω προσπαθω να μαζέψω τα σπασμενα κομματια απο το πατωμα. Είμαι έτοιμη να βαλω τα κλαματα.
" μην με ευχαριστείς Τολη " του λεω.
" Ντεζη αυτος ο άνθρωπος που με πυροβόλησε δεν θα σταματήσει εδω . Τους ξερω καλα αυτους " μου λεει. Α ρε Τολη εγω θα θυσιαστω για σενα και εσυ μου φαίνεται θελεις να φας το κεφαλι σου .
" Αμαν ρε Τολη για ποιο λογο να μπεις στη διαδικασια να ψαξεις ; μια χαρα εισια τωρα , άστο πισω σου και προχώρα την ζωη σου . Δοξα το θεο εισαι καλα . Μην ψάξεις σε παρακαλω" του λέω και βαζω τα σπασμενα γιαλια μεσα στη σακουλα σκουπιδιών.
" Ντεζη ότι και να λες εγω θα μαθω ποιος ειναι πίσω απο ολα αυτα . Τοσα χρονι που κανω αυτη δουλειά μονο απειλες δεχόμουν πρωτη φορα φτάνουν σε σημείο να με πυροβολήσουν. Ευτυχώς δεν πυροβόλησαν και εσενα. Και στο κατω κατω γιατι να μην ψαξω Ντεζη ;" μου λεει και με κοίταξε με ενα υφος σαν κάτι να τον προβληματίζει. Ωωω θεεε μου δεν πρέπει να καταλαβει τιποτα.
Οπως βαζω το τελευταίο γυαλινι σπασμενο κομματι στη σακούλα συνειδητοποιώ οτι εχω κοπει. Αιματα τρέχουν απο τα χερια μου .
" Τολη κανε ότι νομιζεις . Αντί να κάτσεις στα αυγα σου κάθεσαι και σκαλίζεις. Αλλα τι περιμένω θα ακούσεις εσυ εμενα ; Κάτσε εκει που κάθεσαι ειμαι σίγουρη οτι δεν θα ασχοληθούν αλλο μαζι σου " του λεω .
" Οτι και να μου λες εσυ θα κανω αυτο που θέλω " μου λεει με ενα εγωιστικό υφος.
Το αίμα αρχισε να τρεχει ακοκα περισσότερο απο το δαχτυλα μου πρεπει επειγόντως να παω να τα δέσω.
" ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΘΕΣ " του φωναζω και ανοιγω την πορτα να φυγω .
Κατεβαίνω στο οροφο με τα επείγοντα και βλέπω μια νοσοκόμα.
" συγγνώμη μήπως μπορείτε να σταματήσετε την αιμορραγία των δαχτύλων μου ξερετε κοπηκα με ενα σπασμένο γυαλι".
" Φυσικά καθίστε εδω " μου λεει η νοσοκομα και καθομαι πανω σε μια άσπρη καρεκλα .
Με προσοχή η νοσοκόμα μου τυλίγει τα δαχτυλα με γαζα .
" Είστε έτοιμη "
" ευχαριστώ πολυ "
" περαστικά " μου λεει και ανοιγω την πορτα και φευγω.
Πως θα πω στον Τολη ότι απο αυριο δεν θα με ξαναδει ΠΟΤΕ;.......Άραγε απο αυριο θα χωρίσουν οριστικά οι ψυχές τους και οι ζωες τους;
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ 😍😍🤗🤗
Τσα! Δεν το περιμενατε η αλήθεια ειναι . Ενα μεγάλο κεφάλαιο για μενα. Ο πατέρας της Ντεζης εκανε της εμφάνιση του .
Μαθαμε λιγα πράγματα για τον παρελθόν της Ντεζης . Καθε φορα θα μαθαίνουμε και αλλα πραγματα για την Ντεζη μαλλον Μαργαρίτα
.
Εσείς πως την προτιματε Ντεζη η Μαργαρίτα ;🤔Αραγε ειναι σωστο που θα θυσιασει την " ζωη" της για τον Τολη;
Εδω θα είμαστε και θα τα μάθουμε ολα αναλυτικά 😉😍
💣ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΟ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ💣
Σας φιλώ 😍
YOU ARE READING
" Το Αστέρι της Νύχτας"
RomanceΤο όνομα της Νταίζη... Το όνομα του Αποστόλης. Εκείνη τα βράδια τραγουδούσε στα μπουζούκια και όλοι την θαύμαζαν. Την φώναζαν 《αηδόνι》. Εκείνος ένας όμορφος και γοητευτικός δικηγόρος ,του οποίου του αρέσουν οι γυναίκες. Τυχαία θα παει στο μαγαζί κ...