Jó ideig nem történt semmi.Azt leszámítva,hogy mindenről látomásom volt,ami Deannel történt és mindig ha nagy veszélyben volt az engem is félelemmel töltött el.Ruby szavai jártak a fejemben.Hogy én vagyok,akinek meg kell védenie,de miért?Olyan érthetetlen volt minden.Mindezek után egy nap Ruby újra felbukkant.Ezúttal a házunkban.
-Megőrültél?Ha anya meglát....
-Ma van az a nap Ann.
-Dean és az alku....
-Sietnünk kell.mondta majd kirohantam a kocsihoz.Ruby persze rögtön ott termett mellettem és már nyomtam is a gázt.Dean szemszöge:
Rémálmok kezdtek el gyötörni,ahogy közeledett az a bizonyos nap.Nem akartam meghalni és pokolra kerülni.Sam folyton bizonygatta,hogy minden rendben lesz de....én ebben nem nagyon hittem.Meg akartam találni Lilithet,de tisztában voltam vele,hogy nehéz lesz kicsinálni.Sam szemszöge:
Egyre jobban kétségbe voltam esve.Segítségre volt szükség és hiába a bátyám nem támogatta ezt Rubytól kértem.Én sem bíztam benne eléggé,de muszáj volt valamit tennem.Egyből megjelent.
-Sam.Nahát.
-Segítened kell.
-Nekem?Nem hiszel nekem.Nem hiszed el,hogy megmentheted Deant.Akkor meg?
-Jobb is ha nem hisz neked mert egy hazug szuka vagy.jött le Dean és el is durvult a helyzet, rögtön egymásnak estek.Viszont nagy szerencsénkre Dean megszerezte tőle azt a kést,amit a múltkor nem sikerült.
-Esküszöm megöllek.mondta Ruby idegesen.
-Rajta drága.köpte oda neki Dean nyersen.
-Bárcsak láthatnám,ahogy megdöglesz.
-Az álmok nem mindig vállnak valóra.Jah és....csapdába estél.nézett fel Dean a plafonra vigyorogva majd felmentünk.
-Sajnálom Dean....
-Mondtam,hogy ne bízz benne.
-Szerinte legyőzhetem Lilithet.
-Hazudik.Ezek mind hazudnak.
-Mi van ha nem?
-Sammy.Ne csinálj úgy mintha te ezt nem tudnád,légy észnél.
-Meg akarlak menteni! Te is ezt tennéd.
-Tudom.
Ann szemszöge:
Ruby hirtelen eltűnt mellőlem.Nem igazán tudtam mitévő legyek.
Később viszont kaptam tőle egy üzenetet,hogy hová mentek a fiúk.Ahogy leparkoltam a családiház előtt újra elfogott az az érzés.Tudtam,hogy Dean már itt van.Egyre nagyobb veszélyben volt és ettől én is egyre idegesebb lettem.Hogyan mentsem meg?Nyakamba varrtak valami olyat,ami idáig nem volt a birtokomban ,nem tudtam hogyan kezeljem rendesen a képességeimet.Mire bejutottam a ház körül démonok jelentek meg.Sötét volt bent.Hirtelen egy kezet éreztem a vállamon és ijedten néztem hátra.
-Basszus Ruby!A frászt hoztad rám.
-Van itt ennél sokkal rosszabb is ...
-Miről beszélsz?
-Nem Ruby vagyok.Szegény kis tudatlan ribanc.
-Lilith....hol van Dean?!kérdeztem idegesen de ő csak felnevetett és eltűnt.Az egész házat végignéztem mire rájuk találtam....de ő....ő már halott volt.Könnyek gyűltek a szemembe és eszembe jutott az mikor Rubyt kellett látnom ugyanígy...vértől áztatva....élettelenül.
-Úgy sajnálom Sam....-mondtam sírva.
-Én senkit nem tudok megmenteni...
-Ki vagy te?nézett fel rám értetlenül.
YOU ARE READING
Odaát
RomanceSaving people Hunting things The family business Valaki életére vigyázni nagyobb felelősség bárminél.Ha ezt a feladatot kapnád,valyon elbírnál vele? Őrangyalként nincs választás.De azért egészen más a helyzet ha ahhoz a személyhez bizonyos érzelmek...