20 maj 2017
Gillas av mayalindemaark, shawnmendes och 289 andra
tovavilppala like this
Visa alla 26 kommentarer
mayalindemaark så jävla vacker du e alltså
sofieburman cutiee
tovavilppala @mayalindemaark @sofieburman kolla på er själva?!
För 20 timmar sedanJag heter Tova som sagt och bor i Västerås som ligger typ i mitten av Sverige. Hursomhelst bor jag här med mina föräldrar i ett hus, hade en bror. Axel, han gick bort i en bilolycka för några månader sedan och efter det så har mamma o pappa jobbat arslet av sig för att inte behöva tänka på det vilket gör att jag är ensam, hela tiden. Men jag tror det är meningen faktiskt. Jag har mina mobbare, Max och hans gang. En bästavän har jag faktiskt Maya, men jag vet inte hur det är mellan oss då hon ringde för ett tag sen och sa att hon behövde berätta en viktigt sak? Hon har dessutom ignorerat mig i skolan ett tag nu.
Jag hörde hur nån kom in och tog av sig sina ytterkläder för att sedan gå upp för trappan till mitt rum, Maya.
"Hej Tova!" Sa hon ganska nedstämt o gav mig en försiktig kram men med kärlek.
"Vad ville du berätta?"
" Jag vet att detta kanske inte är det bästa men jag och Max är tillsammans."
Jag var stum, jag visste inte vad jag skulle säga? Min enda bästavän är tillsammans med min största mobbare.
" Lyssna jag vet att det låter knäppt men han är jätte snäll o"
Var det enda hon hann tills jag avbröt henne
" Tror du helt ärligt att jag ska ta det bra när den ända som finns för mig blir tillsammans med min mobbare?! Klart som fan att han är snäll mot dig, han vill att jag ska förlora den enda vän jag har pga dehär? " skriker jag ut med ilskan i mina knytnävar som väntandes på att bara få ge henne en käftsmäll med vett i.
" om du inte kan acceptera min pojkvän tror jag inte vi kan vara vänner längre " säger hon kallt och går ut och lämnar mig i mitt rum.
Jag ropar inte efter henne, jag ligger i min säng och gråter. Gråter för att ingen vill ha mig som vän eller på något sätt, jag är misslyckad och svag.
Jag kunde inte somna vilket är onormalt när jag gör skoluppgifterna på nätterna och ja jag är inte i skolan pga att jag är rädd. Alla hatar mig så varför störa dom liksom med min existens? Klockan var runt 7 på kvällen och jag kolla igenom min Instagram, jag hade faktiskt ganska mycket "uppmärksamhet" på instagram. Jag menar jag har ändå runt 200 likes o kommentarer har jag faktiskt också. Jag låter för självgod ellerhur?
Vänta Shawn Mendes? Shawn Mendes gillade nyss min bild? Varför? Hur hittade han mig?
BINABASA MO ANG
Be with me - Shawn Mendes
Short StoryBlodet rann från mina armar och jag sprang, sprang som aldrig förr. Jag hitta en klippa jag satte mig vid och tänkte på Axel. Den enda som brydde sig om mig och förstod mig. När du försvann Axel, då försvann mitt hjärta o lungor med. Min värld rasad...