EDWARD

26 2 2
                                    

POV Edward :

Ik opende mijn ogen langzaam, aw. Snel deed ik ze weer dicht. Was ik dood? Ik zag wit om me heen. Ik voelde me kut. Alles deed pijn. Ik voelde iets in mijn hand liggen. Ik vreef er oven over heen. Atans ik probeerde het, Een hand. Zou dat Amber zijn? Ik kon na een paar minuten mijn ogen open doen. Lenny. Ik keek haar aan. Ze was niet opgemkaat. Haar ogen zaten dicht, ze lag te slapen op de bank naast mijn bed. Haar roode lange haren zaten in een strakke staart. Ze zag er moe en slecht uit. ik wist niet of het door mij kwam of doordat ze geen make up op had. Toch was ze natuurlijk heel knap. Ik probeerde te weten wat ik voelde. Ik voelde wat, dat zekker, ik vond haar niet allleen heel erg aantrekkelijk, maar ik voelde ook heftige vriendschap, misschien zelfs liefde, het was niet zoals Amber, maar dat zou het ook nooit zijn. Ik was niet aangetrokken tot haar. Amber , … Ik kan niet van haar afbijven ik moest altijd naar haar kijken , haar vasthouden. Amber was verleden tijd. Lenny was er voor me elke dag, ik kon op haar rekennen. Ik wou met haar verder.

Ik was nu een week lang uit het ziekenhuis. Lenny zat naast me op de bank. Het ging beter met me. Ik was gelukkig met Lenny, en ik was van plan met haar te bijven. Ik wist  dat ik op haar kon rekenen altijd en euwig. En dat had ik nodig, neit echte liefde, maar vertrouwen. 

Ik pakte haar vast en zag haar meteen smelten. Ik moest toch Amber dankbaar zijn. Ik was verandert door die blondine. Ze had van mij een beter persoon gemaakt, ik zag vrouwen niet meer als objecten en ik respecteerde ze. 

Ik moest twee keer per week naar een afkick groep, met allemaal alcolisten en drugsverslaafde, op maandag en woensdag, Ik had daar Daan ondmoet. Daan was 24 en alcoolverslaafde, hij was er nu min of meer vanaf, maar hij bleef doorgaan met therapie omdat hij het heerlijk vond. Het was een grappige jongen, hij was aardig en maakte iedereen aan het lachen. 

De kranten stonden vol met fotos van mij. Het deed me pijn om te zien hoe erg journalisten over je kunnen praten.

''DRUGSVERSLAAFDE EN ALCOOLIST-EDWARD KLEIN-'' Mensen spraken over me, en ik was gestopt met mijn werk. Lenny verdiende voorloopig genoeg, en  ik had meer dan teveel geld, dus stopte ik. Dit maakte mij niet gelukkig. 

Lenny en ik gingen verhuizen, naar Lenny toe. Ik had mijn huis verkocht aan Dirk Hijren, een oude vriend van mijn vader. 

Ik had hem goed verkocht, en daar was ik blij mee. 

Ik wil je nog eens zien.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu