Chapter 5:Ha eljő a sötétség

182 9 2
                                    

Sam egy ismeretlen házba vitt engem.Volt ott egy másik idősebb férfi is.Ahogy beértünk egy székre ültetett és megkötözött.
-Sam...
-Csend legyen!mondta idegesen majd a másik férfi felé fordult.
-Nah jó,kivele Sam,ki ez?
-Nem tudom Bobby.Nem tudom mit higgyek.Azt állítja,hogy angyal.
-Angyal?kérdezte Bobby hitetlenkedve.
-Én sem hiszek benne.Éppen annyira tele vagyok megválaszolatlan kérdésekkel,mint ti.
-Az majd kiderül.mondta Sam majd szentelt vizet öntött az arcomba.
-Nagyszerű.Nem démon.állapította meg Bobby hümmögve.
-Vadász vagyok Sam.
-Eldönthetnéd végre mi és ki vagy valójában.
-Vadász voltam eddig.... a nővérem Ruby....szóval...10 éve,hogy meghalt és démon lett.Egy nap felkeresett és azt mondta az én feladatom,hogy megvédjem a bátyád de....fogalmam sem volt,hogyan csináljam,nem tudom milyen erővel rendelkezem.Semmit sem tudok....az egész az én hibám.Mondtam már sírva mire Sam eloldozott és leguggolt hozzám.
-Ezen már nem változtathatunk,ne vádold magad azzal nem kapjuk őt vissza.mondta mire én csak bólintottam.
-Mi legyen vele?kérdezte Bobby mire Sam hátranézett rá.
-Itt marad velünk és várjuk,hogy Ruby felbukkanjon.
-Pont most hagy ő is magamra....mondtam gondterhelten.
-Hogy lehet egy angyal egy démon testvére?
-Ebben a világban Sam?Én már lassan semmin sem csodálkozom.

Néhány hónap múlva:
Nem tudtam változtatni a gondolataimon.Magamat vádoltam.Sam és Bobby annyi mindennel próbálkoztak de fel kellett adniuk.Viszont Dean testét továbbra is meghagyták,csak simán temették el.Épp Sam szobája felé mentem,amikor furcsa beszélgetést kezdtem el hallani.Sam nem volt egyedül és a hang alapján biztos voltam benne,hogy a nővéremmel van.Hirtelen nyitottam be hozzájuk.Ruby karjából folyt a vér.
Ledöbbenve álltam egy darabig majd nagy nehezen megszólaltam.
-Mi a franc folyik itt?!

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Nov 04, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Odaát Donde viven las historias. Descúbrelo ahora