Ziua în care mi s-a scris destinul

63 3 0
                                    

Într-o zi mă plimbam liniștită prin parc și dintr-o dată datorită neatenției mele am dat peste o persoană. Impactul a fost puternic încât am reușit să cad și să îmi julesc extrem de rău cotul, dar în schimb persoana peste care am dat observ că nu are nimic, nici măcar nu a căzut. Încerc să îmi revin și observ că este un băiat.
?:Vai, te rog, iartă-mă! Am fost neatent și nu mă uitam pe unde merg!
B:Nu este nici o problemă și eu am fost cea neatentă! (Apoi încerc să mă ridic)
?:Stai să te ajut!(și îmi întinde mâna pentru a mă putea ridica)
B:Mulțumesc! (Apoi simt o durere și usturime îngrozitoare la cot. Scot un geamăt de durere și apoi mă uit atentă la cotul care a început să sângereze. Tipul a observat cotul meu rănit și se uită și el atent să îmi analizeze cotul)
?:Mă poți lăsa să te ajut? Observ că te doare și mă simt vinovat pentru că din vina mea ai căzut și te-ai lovit!(având privirea încă spre cotul meu)
B:Ok! Dar nu ai de ce să te simți vinovat! Până la urmă a fost doar un accident! (după ce termin să îi spun ceea ce am de spus mă uit la el și el la mine, iar privirile ni se intersectează și abia acum îl pot analiza mai bine și pot observa cât de frumos este. Are o privire cuceritoare și niște ochii căprui superbi care te fac să te topești la propriu. Are părul șaten și o freză foarte bine aranjată, acest lucru făcându-l chiar sexy. Este foarte înalt iar acest lucru îi dă un aer de barbat puternic. Este îmbrăcat într-o pereche de blugi rupți *blugii mei preferați încă un motiv în plus să fiu atrasă de el*, un tricou gri, iar în picioare are o pereche de ghete. La felul în care este îmbrăcat Îți dă impresia că este un bad boy. După ce mă holbez la el cred că de câteva minute bune sunt trezită de mâna lui care mă atinge cu grijă pe mâna unde este și cotul rănit.)

?:Te-ai lovit destul de rău

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

?:Te-ai lovit destul de rău. Se înțelege de ce te doare. (Apoi se duce la o bancă din parc, probabil ca era banca unde stătea el și i-a sticla de apă și un șervețel, apoi pune apă pe acel șervețel și mi-l pune cu grijă pe rană)
B:Mulțumesc!
?:Nu ai pentru ce să îmi mulțumești! (Mă privește atent și mă analizează din cap până în picioare)
B:Trebuie să plec!
?:Stai! Pot să vin cu tine? Te văd cam bulversată și nu vreau să ți se mai întâmple ceva!
B:Ammmm...Mbine!(plecăm împreună din parc și ajungem în oraș)
?:Cred că ți se va părea ciudat dacă un străin, adică eu, te-ar invita la un suc mai ales după ce te-ai lovit din cauza mea, nu?
B:Ba nu! Nu cred că ar părea ciudat deloc!
?:Atunci vrei să mergi cu mine la un suc?
B:Ok! (Și îi zâmbesc calduros)
?:Atunci, hai să mergem! (Ajungem la o terasă unde ne comandăm fiecare un suc Coca Cola)
?:A, știi ce nu am aflat încă despre tine? Nici măcar nu știu cum te cheamă! Deci, cum te cheamă?
B:Bianca! Pe tine?
?:Nicolas, dar poți să îmi spui Nick, toți prietenii îmi spun așa.
B:Ok!
N:Și dacă tot așteptăm după sucuri ai vrea să ne cunoaștem mai bine?
B:Desigur!
N:Deci, ce îți place să faci în timpul liber?
B:Păi de când a început școala nu prea mai am mult timp liber, dar în general îmi place să îmi petrec timpul cu prietenii sau să mă plimb și să mă relaxez sau uneori mai merg la sală! Dar ție ce îți place să faci în timpul liber?
N:Și mie îmi place să stau cu prietenii, să mă relaxez și să merg la sală, dar eu mă relaxez cel mai mult atunci când joc tenis! Îmi place foarte mult tenisul!
B:A, drăguț! Dar ce coincidență, pentru că și prietenei mele, Andreea, îi place tenisul. (După ce au venit sucurile am mai vorbit și am observat că avem multe lucruri în comun. De exemplu printre mâncărurile mele preferate este salata și cartofii prăjiți și asta îi place și lui. Și mai avem multe alte lucruri în comun. După ce terminăm sucurile Nick mă conduce acasă.)
B:Mersi că m-ai adus!
N:Nu ai de ce să îmi mulțumești! Când ne mai putem revedea?
B:Nu știu dar ne mai auzim! Vom vorbi la telefon! Pa!
N:Pa, frumoaso! (Îmi face cu ochiul și apoi pleacă. Intru în casă încă gândindu-mă la Nick. Observ că sunt singură acasă așa că mă duc în camera mea, mă așez în pat și mă relaxez uitându-mă la televizor până când sunt deranjată de telefon.)
B:Alo!
R:Bună, frumoasa mea! Ce faci?
B:A, bună, iubitule! Bine, acum am ajuns acasă! Tu ce faci?
R:Bine! M-am plictisit și mă gândeam să te sun să văd ce faci! Și ce ai mai făcut astăzi?
B:Am fost și m-am plimbat prin parc pentru că și eu mă plictiseam!
R:Și de ce nu m-ai sunat și pe mine să merg cu tine?
B:Nu mi-am dat seama! Scuze!
R:Nu-i nimic! Acum ce faci?
B:Acum mă uit la televizor!
R:Aha! Și ești singură acasă?
B:Mda! De ce?
R:Păi și eu sunt singur acasă pentru că părinții mei au plecat cu afacerile în Italia și vor sta o săptămână, deci sunt liber!
B:Serios?! Super tare! Acum sunt și eu singură acasă pentru că părinții mei și fratele meu nu știu unde sunt plecați! Am o idee! Vrei să vii la mine?
R:Normal, iubito! Acum plec! Ne vedem mai târziu! Te pup!
B:Pa! (Apoi închid telefonul, mă întind în pat și fără să vreau mă ia somnul. Cred și eu că la cât de obosită sunt! Eram deja extenuată încă de când am plecat de la școală! Și probabil așa va fi anul ăsta, va fi un an mai greu deoarece sunt clasa a doisprezece și va trebui să învăț mult anul ăsta pentru a lua Bacul! Și ce o fi fost în capul meu ca după școală să merg în parc? Într-un fel îmi pare foarte bine că am fost în parc pentru că l-am cunoscut pe Nick! Mi se pare un tip foarte de treabă! Cred că vom fii cei mai buni prieteni! Dormeam eu liniștită și dintr-o dată simt un miros de parfum bărbătesc destul de cunoscut. Dintr-o dată simt niște sărutări pe gât și mângâieri care îmi fac corpul să tresară și în același timp să se relaxeze. Văzând că nu sunt lăsată în pace decid să mă trezesc și îl văd pe drăgăstosul de Romeo lângă mine și observ că mă privește cu multă dragoste și blândețe.)

R:Te-ai trezit, somnoroasă mică?B:Mda! Din vina ta m-am trezit! (Îi spun asta cu ochii întredeschis și foarte somnoroasă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

R:Te-ai trezit, somnoroasă mică?
B:Mda! Din vina ta m-am trezit! (Îi spun asta cu ochii întredeschis și foarte somnoroasă.)
R:Sper că nu te-ai supărat că te-am trezit, nu?
B: Poate că m-am supărat! (Încercând din răsputeri să nu mă bufnească râsul.)
R:A, deci te-ai supărat! Lasă că te fac eu să îți treacă! (Spune zâmbind vicleneşte și se pune peste mine începând să mă sărute peste tot cu multă pasiune. Această pasiune mă face să înnebunesc de plăcere, dar încep să fiu foarte speriată atunci când mă pipăie și mă sărută sălbatic. Tresar foarte speriată și îl dau jos de pe mine respirând sacadat.)
B:Nu!
R:Scuze! Îmi cer scuze! M-a luat valul! Nici nu mi-am dat seama ce făceam! Scuze! (Se așează pe marginea patului și își sprijină capul în palme fiind foarte supărat pe el însuși.)
B:Nu-i nimic! Înțeleg că te-a luat valul! Și știu și de ce, pentru că ești nerăbdător și mă iubești foarte mult și vrei să îmi arăți asta, dar eu nu pot. Îmi este frică! Încă nu sunt pregătită! Dar Îți promit că încurând va veni momentul! (Romeo își întoarce privirea spre mine și mă privește cu multă dragoste și blândețe. Îmi mângâie ușor obrazul și își lipește fruntea de a mea.)
R:Știam asta și te înțeleg! Nu trebuie să îți faci griji, te voi aștepta! Te iubesc foarte mult! Nu știu ce m-aş face fără tine! (Apoi mă sărută.)
B:Și eu te iubesc foarte mult! Dacă tu nu ai fi existat viața mea nu ar mai fi avut nici un sens. Când mă uit în ochii tăi verzi și irezistibili îmi văd viitorul alături de tine! (Apoi Romeo se așează lângă mine în pat și mă ia în brațe și ne uităm împreună la un film romantic, iar de fiecare dată când protagoniștii se sărutau ne sărutam și noi!

 Când mă uit în ochii tăi verzi și irezistibili îmi văd viitorul alături de tine! (Apoi Romeo se așează lângă mine în pat și mă ia în brațe și ne uităm împreună la un film romantic, iar de fiecare dată când protagoniștii se sărutau ne sărutam și noi!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nu apucăm să vedem sfârșitul filmului pentru că adormim amândoi îmbrățișați.

Dragoste InfinităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum