I can't believe this!

858 38 1
                                    

M-am trezit de o bataie tare in usa,am iesit repede din camera si am deschis usa,in faţa mea statea un Justin nervos si ca aproape scotea flacari pe nas.

Eu:Oh,ce naiba mai vrei de la viata mea?

J:Vruiam sa te intreb de ce ai fost la Demi aseara la concert si ai cantat?

Eu:Ca sa nu stau acasa.

J:Nu glumi cu mine.

Eu:Da' nu glumesc.Dumniezo cu mila,acu' nu mai are voie omu sa faca ceva ca vi tu repede.

J:Si de ce ai cantat?

Eu:Pentru ca Demi ma rugat sa imi exprim sentimentele printr-un cantec si acel cantec ma ajutat sa ma descarc.Deci poti sa pleci,si sa sti ca s-au inventat telefoanele mobile,nu mai tre' sa vi pana la mine sa ma intrebi ceva!

I-am inchis usa in nas,sincer vere daca tot o iubeste pe Selena sa se duca dracu la ea si gata,wtf?!

Am auzit usa lui Caytlin ca sa deschis si ea a coborat somnoroasa jos

C:Neata mommy.

Eu:Neata swettie!

C:Sa intampla ceva?Ca am auzit ca te-ai celtat cu cineva.

Eu:Nu,honey totu' ii in regula.

C:Ok mommy,mie foame.

Eu:Ce vrei sa iti faca mami?

C:Clatite cu cioco bun.

Eu:Bine,hon.

Am facut aluatul pentru clatite,am pus una si dupa am continuat pana cand au iesit vreo 15,le-am uns cu nuttela si le-am pus pe masa

Eu:Cayt,vino la masa.

C:Viiin.

A coborat dupa 5 minute,sa asezat si a inceput sa manance,eu m-am dus si mi-am facut rutina de dimineata.

Dupa m-am dus la Cayt care terminase de mancat si acum se spala pe maini.

Dupa cateva minute mi-a sunat telefonul,era Josh

Eu:Hey,bro' sup?

Josh:Bine sys,tu ce faci?(avea vocea cam ciudata...ragusita...hehehe...perversiuni...cred o.O)

Eu:Pe aici pe acasa,ce sa intamplat?

Josh:Poti sa vi pe la mine?Te rog.

Eu:Da sigur sa gasesc o bona si vin la tine cam in 15 minute,e bine?

Josh:Da perfect.Bye!

Eu:Bye.

Am apelat numarul la o agentie de babysitteri si i-am dat adresa si in 10 minute a juns aici o doamna mai in varsta,ma rog vreo 55-60 de ani.

Eu:Buna ziua.

Doamna:Buna ziua dear.

Eu:Eu nu stiu sigur cand o sa ajung,va las bani pe masa si numarul meu este lipit pe frigider in caz de vreo urgenta.

Doamna:Bine am inteles.Unde este copilasul?

Eu:Momentan doarme,dar cand se va trezi sigur ii se va face foame.

D:Am inteles.Si daca nu veniti pana seara?

Eu:O sa sun pe fix si daca e dormiti aici si voi veni eu maine,este in regula?

D:Da este in regula.

I-am lasat banii pe masa din living si am inchis usa si am intrat in masina si am pornit spre hotelul lui Josh.

I remember you!(Justin Bieber fanfic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum