cap I

15 1 1
                                    


Ies din dus dupa o zi grea la scoala. 

Telefonul era pe masa, inchis, si dat pe silentios. Locuies cu tatal meu vitreg si fratele meu vitreg si acum va intrebati "mama mea"? Ei bine ea lucreaza in strainatate si eu locuiesc cu... stiti voi.
In fine revenind am iesit din dus, eram uda din cap pana n picioare pentru ca n am rabdare sa ma sterg pe tot corpul ca alte persoane. Ciudat stiu. 

Eram in fata oglinzii dezbracandu-ma de halat si ramanand compelt goala, atunci ma suna cineva. Mai tineti minte faza cu "era inchis si dat pe silentios"? ei bine nu stiu cum s a intamplat sa ma sune. 
   Trecand peste... normal ca i am inchis ca doar imi era frica...
Dupa ce m am imbracat am vrut sa ma usuc pe par asa ca am luat feonul, ma uscam pe par si dintr o data aud cum usa se deschide si vine un aer rece, am stat calma credeam ca e in mintea mea. 
  Chiar ma speriasem.... dar era doar fratele meu vitreg Alex. 
 -Doamne ce m ai speriat Alex! Puteai sa ciocani, stii?
-Bine, scuze. Vrei sa te ajut?
-Crei ca nu mi pot usca parul singura sau ce?
-Nu o lua asa, vreau sa fiu un frate grijuliu.

Cu toate ca din senin Alex devenise un frate super bun mi se parea totusi ciudat.
- Bine bine ajuta-ma atunci! 

Imi tine parul lung in mana sa si mi l usca... era bland cu mine, era ceva surprinzator sincer...
Dupa m a pus in pat, m a invelit si m a pupat pe frunte. Tin sa va spun ca intre noi era o diferenta de 2 ani. Eu avand 15 si el 17. 
     M am pus la culcare. Ma jur ca ma culcasem dar, DAR ma suna aceeasi persoana, de data asa insa i am raspuns:
-Da, buna, zi mi ce vrei te rog!
Nu se auzea nimic la telefon.
-Ma auzi? Nu am chef de glume proaste, scuze. 
I am inchis direct.
Aveam insomnii dupa... Se pare ca nu eram singura. 

Fratele meu statea la el in camera pe telefon vorbind cu niste prieteni de ai lui. 
Incepuse sa tune si sa fulgere, urasc tunetele si fulgerele, ma sperie atat de tare mai ales gandul ca sunt singura cu fratele meu in casa ma sperie! Suntem doar niste copii locuind singuri fara parinti... pt ca "tata" plecase in Olanda cu niste treburi. 
  Fara sa vreau am tipat de frica... a fost un tunet atat de puternic si m am speriat.... Stiti si voi cum e, nu?

Imi era asa de frica incat m am dus la fratele meu si l am intrebat daca pot sta cu el caci imi e frica singura. 
El m a primit. Ciudat nu?

-Poti sa stai aici. 
-Eiii multumesc. 
 M a pus in pat si m a invelit. 
Se apropia ora 00:00 ora de culcare cred... nu?
Tinand cont de faptul ca Alex e fratele meu nu l am vazut niciodata la bustul gol sau ceva
Dar atunci voia sa se culce si el are obiceiul sa doarma fara tricou.
Mi am zis ca am mai vazut baieti la bustul gol deci nu e mare lucru. 
Ma uitam la el ... ramasese fara tricou si in boxeri... 
   -Tu asa dormi? Eu catre el razand. 
- Da, rade si el 

A venit langa mine in pat si mi a zis:
- Inca nu e prea tarziu daca vrei te duci la tine o sa am grija sa nu te mai speri
-Chiar nu ma deranjezi serios... e okay 
-Ok...
Am adormit amandoi si dintr-odata ne am intors amandoi fata n fata si... ne am uitat unul in ochii celuilalt si ne am... sarutat. 
Mainile lui ma dezbracau de haine si de tot... Ma simteam foarte bine... dar ma macina faptul ca e fratele meu. Saruturile lui pe corpul meu erau surprinzator de placute...
     VRETI SA STITI CE SE INTAMPLA IN CONTINUARE?


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 04, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Indragostita de un anonimWhere stories live. Discover now